SARAH´S POV
Keby nie je zlé počasie, zdržali by sme sa aj dlhšie na tých kolotočoch. Nevadí, Skylynn je aj tak unavená. Je to na nej vidno. Zaspala v aute, keď sme išli domov. Nash ju musel preniesť k ním domov. Dohodli sme sa, že dnes budem spať ja u nich. Išla som si domov zobrať veci na prezlečenie a pre istotu aj make-up. Nikdy neviete, čo oni vymyslia za aktivitu. Väčšinou ideme tam, kde je verejnosť. Nechcem vyzerať ako strašidlo. Popri balení prišla do izby Lýdia. „Ahoj, potrebuješ niečo? Je ti zle?“ „Nie! Neboj sa, klud. Kde sa balíš?“ Sadla si ku mne na posteľ a začala mi pomáhať s balením. „Idem k chalanom.“ Usmiala som sa na ňu. Ona mi úsmev opätovala, ale bolo vidieť, že by išla najradšej so mnou. „Prečo nezavoláš Cama, aby tu prespal? Budete tu mať pokoj.“ Potrebuje si odpočinúť a v prítomnosti chalanov to nejde. „Možno ho zavolám.“ Mierne sa pousmiala. „Nie možno, ale áno, zavolám ho. Hádam ťa tu nenechám s Isaacom.“ „A Mia?“ Nahodila prekvapený výraz. „Isaac ju pustil pod podmienkou, že nebude spať s Mattom v jednej izbe.“ Obe sme sa začali smiať. „A to jej ako verí, že nebude?“ „Vyzerá to tak.“ V tomto smere je naozaj Isaac hlúpy. Každý vie, že tí dvaja spolu budú. „Aj tak im to dlho trvá.“ „Hádam im nechceš pomôcť.“ Lýdia sa postavila z postele s dúfajúcim pohľadom. „Jasne že chcem! Maj sa tu pekne a dnes divokú noc vynechajte.“ Zasmiala som sa s batohom v ruke. „Ty si sprostá! Choď už!“ Poslúchla som a namierila si to k susedom. Mia tam už asi je, pretože tam počujem dievčenský smiech. Otvorím dvere a prvý pohľad sa mi naskytne na Matta, ktorému Mia sedí na kolenách. Pozerajú AHS. A nikto s nimi? To je divné. Priznám sa, že som nikdy nevidela ani jednu časť AHS. Mia ma už do toho nútila veľakrát, ale ja som si vždy našla výhovorku, ako sa tomu vyhnúť. „Čaute hrdličky. Čo by ste robili, keby som náhodou Isaac?“ „Asi by sme neprežili.“ Odpovedal mi Matt, pretože Mia bola zažraná do filmu. „Nash je v izbe?“ „Nie, tam spí Skylynn.“ Vybrala som sa do kuchyne, kde boli Jackovia a Nash. „Varíte pre mňa?“ Všetky pohľady na mňa. „Ahoj!“ Pozdravili ma jednohlasne. „Kde máte ostatných?“ „No, Miu a Matta si mohla stretnúť po ceste. Shawn skladá pesničku v izbe, takže ho nikto nesmie rušiť. Taylor s Carterom hrajú hry na počítači a Bryant fotí Aarona. Oh a Cameron, ten neviem kde je.“ Vysypal zo seba Johnson, ako keby spieval. Nash len pretočil oči nad Johnsonovov hyperaktivitou. „Tak v tom prípade zapadám jedine do kuchyne.“ Prehlásila som a čakala na ich reakcie. „V žiadnom prípade. Si návšteva a nikto sa nám nebude pliesť do varenia.“ Informoval ma Gilinsky. „No dobre. Tak mi aspoň vy dvaja povedzte, ako to ide s tými mojimi kamoškami.“ Gilinsky sa začal červenať a Johnson smiať. „Povedzme, že ja som sa ešte k písaniu nedopracoval, ale Gilinsky stíha všetko.“ Nahodila som pohľad ako čajka a čakala, čo z Gilinskeho vypadne. „Nepozeraj sa tak na mňa. Veď som ti vravel, že máš peknú kamošku. To je všetko.“ „Ahá, takže už je to aj tvoja kamoška? Alebo aj niečo viac?“ Tento krát som sa smiala ja. „Je to len kamoška.“ Odpovedal červený Gilinsky. „Nevypadá.“ Vyplazila som mu jazyk a presmerovala som pohľad na druhého Jacka. „Ešte sme si spolu nepísali.“ „A nemyslíš si, že je čas začať si písať?“ „Možno.“ Odpovedal a odišiel. Gilinsky išiel za ním. „Dúfam, že som nepovedala nič zlé.“ Podišla som k Nashovi bližšie. „Myslím si, že nie.“ Objala som ho zozadu a on ďalej varil. „Teraz sa ma už nezbavíš!“ „Ja som nepovedal, že sa ťa chcem zbaviť.“ Mala som pocit, že sa usmieva.
MATT´S POV
S Miou sme po dlhom čase spolu. Pozeráme AHS. Dnes u nás prespí. Samozrejme so mnou, aj keď si to Isaac nepraje. „Auu.“ Zakričal som na Miu, ktorá mi jednu šľahla do tváre. Presnejšie do oka. „Prepáč, nechcela som.“ Je zlatá, keď sa bojí. Musel som jej to odpustiť. „A ako je vlastne Lýdii? Dnes nepríde?“ „Nepýtaj sa na Lýdiu, lebo si budem myslieť, že si do nej.“ Človek to myslí dobre a ženy to hneď prekrútia k zlému! „Nikto nič nehovorí, ako jej je, tak sa pýtam.“ „Je jej dobre, dnes nepríde, lebo tam išiel prespať Cameron.“ Tak preto išiel taký vysmiaty preč. „Dúfam, že nebudú robiť žiadne nekalé veci, asi by jej to neprospelo.“ „Myslím si, že Cam je rozumný a pochopí to.“ Takže podľa nej je Cam rozumný? To ťažko! „Len či to pochopí Lýdia.“ Povedal som s úškrnom. Mia ma tento krát šľahla schválne. „A to bolo začo?“ „Za poznámku o Lýdii. Vy muži ste hrozní! Teda až na tých v najlepších rokoch.“ Úplne jej začali žiariť oči a ešte predo mnou. „Teraz budem žiarliť ja!“ Musel som pozastaviť jej zmýšľanie o mužoch v najlepších rokoch. „A načo? Na všetkých mužov v najlepších rokoch?“ Začala sa mi smiať. Zobral som pukance a napchal jej ich do úst. Namiesto toho, aby sa nehnevala si začala pýtať ďalšie pukance. Kde si tak dlho bola Mia? Tak dlho som ťa hľadal!
LÝDIA´S POV
Vypadá to tak, že dnes prespí Cameron u mňa. Teraz ležíme u mňa na posteli a rozprávame sa. Hrá nám potichu hudba a ja vnímam jej text. Po tejto chvíli som vždy túžila. Hudba, môj priateľ a ja. Môžem mu povedať všetko, čo mám na srdci. Okrem toho, že som jeho fanúšička. Sarah nám to zakázala hovoriť. Vraj by to skazilo celý dojem. Keď mi Sarah navrhla, aby sem išiel prespať Cameron, bála som sa ho zavolať. Bojím sa s ním byť v jednej posteli. Predsa len môže chcieť niečo viac, čo ja ešte nechcem. Chcem, aby bol môj prvý, ale nie teraz. Až tak sa nepoznáme. V rádiu začala hrať pesnička od Bastille – Things We Lost In The Fire. Vždy pri tejto pesničke spomínam na moje nevydarené lásky. Kedysi to bola moja obľúbená pesnička, no teraz mi prináša iba smútok. V tejto chvíli mi neprinášala smútok, ale radosť. Je to zvláštne. To asi preto, že som s Camom. Už si ani neviem predstaviť život bez neho. Cez túto pieseň ležíme potichu ruka v ruke. Ako keby rozmýšľame obaja o tom istom. Keď pesnička skončí, Cam ma pobozká. Ja mu bozk opätujem a potom sa na seba usmejeme. Pokračujeme v rozhovore. „Napadlo ťa niekedy, čo by si robila, keby sa nestretneme?“ Takúto otázku som teda nečakala. „Nechcem to ani vedieť, čo by som teraz robila.“ Odpovedala som mu úprimne. „To ani ja. Cítil by som stále prázdnotu.“ Je dobrý pocit vedieť, že ho napĺňam. „Každý sa ma pýtal, prečo som si nevybral nejakú fanúšičku. No nikto, ani ja neviem, či by ma malo to dievča rado, keby nie som ten populárny Cameron Dallas.“ Po tejto vete som pochopila Sarah slová, prečo sa im nemôžeme priznať s tým, že sme ich fanúšičky. Som jeho fanúšička a vždy budem. Mám ho rada, ako toho normálneho Camerona, ktorého poznám možno krátku dobu, ale viem, že je ten pravý. Tak, ako napĺňam ja jeho, napĺňa on mňa. „Prečo si tak ticho? Povedal som niečo zlé?“ „Nie, nepovedal. Len som sa nad tou vetou zamyslela.“ Upevnil jeho stisk na mojej ruke. „Nie si hladná?“ „Som, ale nechcela som kaziť túto chvíľu.“ Cameron sa postavil a čakal na mňa. „Takýchto chvíľ bude ešte veľa.“ Mrkol na mňa a nahodil úprimný úsmev. Skoro som sa tam roztopila. Chytil ma za ruku a ťahal ma dole. V kuchyni bol Isaac s notebookom a pil kávu. Asi ho čaká dlhá pracovná noc. „Ahoj, čo ty tu chceš ponocovať?“ Začala som vyzvedať. „Ahojte. No, niekto musí zarábať na tento luxus, v ktorom si momentálne žijete.“ Zobral šálku a napil sa. „V tom prípade by si mal nahrať so mnou CD.“ Ozval sa Cameron. „Ja by som ti zarobil veľké peniaze.“ „To by muselo to CD niesť názov “Podporte retardované deti, ktoré nevedia spievať“. Cameron sa zamračil a ja som vybuchla s Isaacom do smiechu. „Vy ste hrozní! Beriem si sušienky a idem hore!“ „Keď s tebou nahrám to CD, tak mi ich preplatíš!“ Kričal naňho Isaac. Cameron sa robil, že ho nepočuje. Ja som si urobila čaj a prisadla si k Isaacovi. „Dúfam, že nebudem prekážať.“ „V pohode.“ Usmial sa a ďalej sa venoval práci. Využila som chvíľu, keď som s ním sama. „Isaac?“ „Áno?“ „Prečo nechceš, aby Mia chodila s Mattom? A pravdu!“ Vyvalila som naňho a jemu zabehlo, pretože práve pil.
Ďakujem za 1.3K prečítaní♥ Moc si to vážim!
YOU ARE READING
Maybe Someday
FanfictionPočula som iba „Prepáč." V tej sekunde mi moja zvedavosť nedala a musela som sa pozrieť, kto to bol. V tú chvíľu som sa zahladila do najkrajších modrých očí. Tie oči mi boli tak povedomé. Ale nedovolili mi pozrieť sa na celú tvár toho človeka. Náš o...