Misfortune in love

446 41 0
                                    

MIA´S POV

 Matt odišiel, presne ako som predpokladala. Tak rada by som ho zastavila a objala ho. Teda, keby len objala, ale proste nemôžem. Mám veľkú chuť odísť z La, kvôli tomuto. Ale sú tu ľudia, ktorých mám neskutočne rada. Napríklad Shawn. Jediný ma chápe. Už aj Sarah je proti mne. Lýdia o tom pre istotu ani nevie. Mala by som jej to povedať? Možno že ma aj ona pochopí. A možno nie. Za pokus to stojí. „Cameron, na chvíľu ti ju ukradnem.“ Usmiala som sa. „No dobre, dúfam, že to prežijem.“ Zobrala som sa do obývačky a Lýdia išla za mnou. Sadli sme si a ja som začala hovoriť. „Stala sa taká vec, že je na mňa nahnevaný Matthew.“ Hovorila som pomaly a zrozumiteľne. „Isaac mi dal na výber medzi ním a Mattom. Keďže je Matt nehnevaný, je ti asi jasné, koho som si vybrala. Aj keď ma to neskutočne mrzí, no nemám na výber. Prosím, povedz mi nato niečo pozitívne, pretože Sarah ma úplne odbila.“ „Fúha. Toto som nečakala. Pozitívne ti asi nič nepoviem, ale chápem tvoje rozhodnutie. Je to tvoj brat.“ Pohladila ma po pleci. „Tvoje pochopenie, je pre mňa dosť pozitívne!“ Objala som ju celou silou. „Nemôžem dýchať.“ Pošepkala a ja som sa zasmiala. Pustila som ju z objatia, aby sa mohla nadýchnuť. „Myslíš, že som sa rozhodla správne?“ „To ti povedať neviem. Ukáže sa to po čase. Sama uvidíš.“ Mrkla na mňa a odišla späť na terasu. Vrátiť sa tam chuť nemám. Idem do izby a hotovo! „Mia! Kam ideš? Poď oslavovať tvoje skvelé rozhodnutie.“ Kričal na mňa vysmiaty Isaac s fľaškou v ruke. „Chcem ísť do izby, nie je mi dobre.“ „Že si to ty, tak ti to odpustím.“ Otočil sa na päte a odišiel za ostatnými. Neviem komu tam chce ulievať, keď skoro nikto tam nepije okrem Bryanta. Žeby stiahli tu fľašku sami? Možno nepijem, ale na túto situáciu by som si aj dala. Popri mojom premýšľaní som vybehla do izby a sadla si na posteľ. Otvorila som notebook a prezerala novinky. Nabehla som na twitter. Matthew pridal nový tweet. Dáva si prestávku od natáčania. Je na tom ešte horšie, ako som čakala. Bože prosím! Povedz mi, že toto celé je len sen. Zatvorila som notebook a vytiahla som mobil so slúchadlami. Ľahla som si a počúvala hudbu. Spadla som do totálnej depky. Kto ma z nej vyhrabe? Nikto! Za všetko si môžem sama. Nepúšťala som si veselé pesničky, ale smutné. Také, ktoré ma privádzali ešte do väčšej depky. To robím vždy. Moc sa nestáva, že sa takto cítim. Myslela som, že za toto super leto sa to nestane ani raz.

 JOHNSON´S POV

 Moc neviem, čo sa tu deje, ale cítim niečo zle vo vzduchu. Taká zvláštna atmosféra. Nepokojná? Smutná? Hmm. Matthew a Mia zmizli. Asi sú spolu. Isaac má lepšiu náladu, ako kedykoľvek pred tým. Shawn stále niekoho hľadá. Sarah, Nash, Skylynn , Aaron a Taylor sa bláznia v bazéne. Bryant vedie zaujímavú konverzáciu s Isaacom. Lýdia ako vždy s Camom. No a ja, Gilinsky a Carter stojíme a pozorujeme. Občas prehodíme pár slov. Niekedy hľadíme do mobilov. „Matt si dáva prestávku od natáčania.“ Oznámil mi informovaný Gilinsky. „Čože? Prečo?“ Ešte nikto si z nás nedal prestávku od natáčania. Vedel som, že sa niečo stalo! „Neviem, to tu nepíše.“ Budem radšej ticho, pretože tu pokazím každému náladu a to by som nechcem. Dorieši sa to keď Skylynn odíde. Čo je zajtra. Bohužiaľ. Ten blonďavý krpec mi bude chýbať. Kde je ona, tam je dobrá nálada a plno smiechu. Presne ako teraz v bazéne. Keby mám také problémy ako ona, bol by som rád. Láska mi nepraje. S Danielou to nevyšlo. Vyzerala fajn, ale vzniklo z toho maximálne tak kamarátstvo. Aspoň niečo. Sarah mi ešte hovorila o jej kamoške. Možno to skúsim tam. Nič zato nedám, tak prečo nie? „Gilinsky, čo sa smeješ?“ Pýta sa Carter. „Ale na ničom.“ Zavrtí hlavou a smeje sa ďalej. Nenápadný. „Píše mu jeho láska.“ Našpúlil som pery ako dievča. Gilinsky do mňa vrazil, nech som ticho. „Je aspoň z La?“ Vyzvedal ďalej Carter. „Nie je z La ani z Ameriky.“ To mám hľadať dievča inej národnosti, aby som mal šťastie v láske? Takto znie vzorec na úspech v láske? Neverím. „Carter, nechaj ho chudáčika zamilovaného.“ Jemne som sa zasmial a tento krát Gilinskemu náraz vrátil. „Človek si pri vás nemôže ani písať!“ Pretočil očami a odišiel. Skvelé. Ďalší, ktorý odišiel. Pomaly sa nám to tu riedi. „Carter?“ „Hmm?“ „Aj ty máš nešťastie v láske, alebo som jediný?“ Nahodil som zúfalý pohľad. „Neboj sa bro, nie si jediný.“ Usmial sa. 

Bože! Ďalšia tisícka prečítaní! Moc ďakujem za 3K!♥

Thanks<3

Maybe SomedayWhere stories live. Discover now