MIA´S POV
Pôvodne som mala prespať u chalanov, konkrétne u Matta, ale chcela som ísť za Sarah. Nikdy som si nemyslela, že oni dvaja sa niekedy pohádajú. Viem, patrí to ku každému vzťahu, ale predsa. Keď som prišla neskoro večer domov, Sarah už spala. Nakoniec som za ňou nešla. Porozprávam sa s ňou ráno. Noc bola pokojná. Všade ticho, nikto nebehal po dome. Niekedy som sa prebudila, ale únava ma znovu uspala. Vstala som o 10:00. Moje prvé kroky smerovali do kúpeľne. Tam som vykonala rannú hygienu a obliekla som sa. Zišla som dolu do kuchyne. Lýdia s Issacom už robili raňajky. Popravde Sarah som tu ani nečakala, takže ma neprekvapilo, že bola stále v izbe. Určite spí. Aspoň to s ňou môžem prebrať súkromne, nie pred nimi a na raňajkách. „Čaute.“ „Ahoj.“ Odzdravili jednohlasne s pohľadom na mňa. „Čo máte dnes na pláne?“ „Ja nič.“ Odpovedala Lýdia s plnými ústami. „Ja si dnes musím niečo zariadiť.“ Obdivujem Isaaca, že sa stíha starať o nás a ešte si plní aj povinnosti. „A je všetko v práci v poriadku? Ja len, že či tu neprekážame, keď máš povinnosti.“ Začala som sa hrať nervózne s prstami. „Keby to nedokážem stíhať, tak si vás sem predsa nezavolám.“ Usmial sa a odišiel s raňajkami do pracovne. Jeho odpoveď ma celkom potešila. „Takže Lýdia!“ Vykríkla som a jej skoro zabehlo. „Keďže dnes nemáš nič na práci, urobíme si babský deň, samozrejme aj so Sarah.“ „Súhlasím, treba ju rozveseliť.“ Pousmiala som sa. „Koho treba rozveseliť?“ Opýtal sa niekto, kto stál za mnou. „Ale nikoho. Dnes máme my tri babský deň. Nevstala si nejako skoro?“ „Nemám chuť spať.“ Páni, tak toto musela byť vážna hádka, keď nemá chuť spať. „A s tým babským dňom súhlasíš?“ „Ostáva mi niečo iné? Aj tak či tak nemám čo robiť.“ Tiež pravda. Zbytočná otázka. „Sadni si, spravím ti kávu?“ Ponúkla sa Lýdia. Sarah len prikývla. Pokiaľ Lýdia robila kávu, ja som začala so spovedaním. „Nechcem byť zlá, ale čo sa stalo včera večer?“ „Nash si myslí, že mám niečo so Sammym. V skratke povedané.“ „Ja som to vedela!“ Obidve hodili na mňa nechápavý pohľad. „Čo si vedela?“ „Že Sammy po tebe ide.“ „Aha. Už som si myslela, že aj ty máš taký názor ako Nash.“ Kývla som záporne hlavou. „A teraz ti poviem niečo ja. Asi sa to nehodí do tejto situácie, ale chcem aby si to vedela. Chcela som ti to povedať už včera, ale odišla si domov.“ Sarah ma hypnotizovala pohľadom a čakala čo vypustím. „Chodím s Mattom!“ Vykríkla som s pocitom šťastia. Sarah sa usmiala a hneď ma išla objať. „Gratulujem! Konečne!“ Čakala som od nej falošnú reakciu radosti, keďže je v takej situácii v akej je, ale tešila sa so mnou a úprimne. „Fájn! Takže čo na dnes navrhujete?“ Prerušila dojemnú chvíľku Lýdia. „Ja osobne by som sa najradšej vyvalila pri bazéne a nič nerobila.“ Typické pre mňa. „To ma neprekvapuje. A ty Sarah?“ „Neviem, asi by som išla nakupovať.“ Všetky sme sedeli za stolom a dohadovali sa. „Dni v La sú dlhé, takže stíhame oboje.“ „Skvelé.“ Odvetila som. Sarah bola ticho. Vyzerala zamyslene. Ani nemusím hádať nad čím premýšľa. „A čo podnikneme skôr?“ Spýtala som sa zvedavo a hlavne tak, aby som upútala pozornosť Sarah. Musí predsa prísť na iné myšlienky. „Ja som ešte len vstala, takže skôr ten bazén.“ „Pripájam sa.“ Lýdia sa prispôsobila a ja som toto navrhla, takže žiadny problém. „Tak si choďte pre potrebné veci a stretneme sa na terase.“ Postavili sme sa od stola a rýchlim krokom sme vyrazili do izieb.
SARAH´S POV
Netuším, čo si mám o tomto celom dianí myslieť. Neviem čo bude so mnou a Nashom. Skúšala som vysvetliť mu to, ale nechcel. „Sarah pohni si! Už sme tu obidve a ty nikde!“ Z dola na mňa kričala Mia. Prerušila ma z môjho rozmýšľania. To nemám rada. Plavky som mala už oblečene. Vzala som si slnečné okuliare, opaľovací krém a mobil so slúchadlami. „Veď už idem.“ Odkričala som, keď som zatvárala dvere od izby. Keď som prišla na terasu, baby už boli v bazéne. Sadla som si na ležadlo a položila veci na stolík vedľa seba. Chytila som mobil do ruky, zapojila slúchadlá a vyberala prvú pesničku. „To nemyslíš vážne! Padaj do bazéna a hneď! Prikázala mi Mia. Ešte som ju počula, pretože som nemala pustenú pesničku. „Fájn, fájn.“ Prevrátila som očami, odložila mobil a s rozbehom som skočila do bazéna. Všetky sme sa smiali a špliechali si vodu do tváre. „Vidím, že ťa ani nemrzí, čo sa včera stalo.“ Ozvalo sa z dverí. Stál v nich Nash. Nasmerovali sme pohľad na neho.
Ospravedlňujem sa, že som dlhšiu dobu nepridávala. Škola, rodina, priateľia a iné veci. Dúfam, že to chápete a dúfam, že sa časť páčila.
Thanks<3
YOU ARE READING
Maybe Someday
FanfictionPočula som iba „Prepáč." V tej sekunde mi moja zvedavosť nedala a musela som sa pozrieť, kto to bol. V tú chvíľu som sa zahladila do najkrajších modrých očí. Tie oči mi boli tak povedomé. Ale nedovolili mi pozrieť sa na celú tvár toho človeka. Náš o...