MIA'S POV
„Trošku závidím Amy." Pousmiala som sa na Sarah. „Prečo? Pohádala si sa s Mattom?" Zakrútila som záporne hlavou. „Tak?" „Je tu niečo, čo ma už dlhšie trápi. Myslela som si, že to prejde, ale neprešlo." Sadla som si sklamane na posteľ Sarah. „O čom to hovoríš?" „Shawn ma pobozkal." Vyklopila som to rýchlo zo seba. „Čo? To prečo? Veď ste len kamaráti." Prisadla si ku mne zvedavo a udivene. „To som si myslela aj ja, ale on to tak asi necíti." „Ešte mi povedz, že aj ty k nemu niečo cítiš a koniec!" „Nie, preskočilo ti?" Pozrela som na ňu vražedným pohľadom, čo ju to vôbec napadlo. „A ako k tomu teda došlo?" „Zložil pre mňa pesničku a proste potom ma pobozkal ahh!" Zúfalo som si ľahla na posteľ s rukami na tvári. „Ale no ták, veď ty zato nemôžeš. Vie o tom Matt?" „Pýtam sa druhýkrát, preskočilo ti? Jasné že nevie!" Keby sa to Matt dozvie, je nášmu vzťahu koniec a to nepotrebujem. „Povedz mu to skôr, než sa to dozvie od niekoho iného." „Ja nemôžem, bojím sa jeho reakcie." Sarah spravila to, čo som teraz najviac potrebovala. Objala ma. „Ak mu to nepovieš ty, poviem mu to ja!" Ozvalo sa od dverí. Stál v nich ten, ktorý sa to nemal dozvedieť už vôbec. Isaac. „Už zase s tým začínaš? Stále si sa nezmieril s tým, že som s Mattom? Chceš aby sme sa rozišli kvôli takejto blbosti!" „Rešpektujem váš vzťah, ale iba pokiaľ je čestný. Ty mu klameš a to sa nemá." Múdrosť prehovorila. „Ty ma budeš poučovať o čestnom vzťahu? Sám nemáš priateľku." „Tak nemám a čo? A to že to poviem Mattovi myslím vážne!" Skríkol po mne a odišiel preč. „Skvelé. A teraz čo mám robiť?" „To neviem. Podľa mňa bude najlepšie, keď mu to povieš, naozaj." „A je to nutné?" Venovala som jej smutný pohľad. „Keď si myslíš, že mu to oznámi lepšie Isaac, tak nie je." Mykla ramenami a odišla tiež. Má pravdu. Do riti! Ale ako mu to mám povedať? „Ehm. Sarah mi povedala, že ťa tu nájdem." Do izby vošiel Shawn. „Ahoj, v pohode. Čo potrebuješ?" „Prišiel som sa ešte raz ospravedlniť za to, čo sa stalo minule. Asi som mal pocit, že keď to spravím, tak sa všetko zmení." Pristúpil ku mne bližšie. „Neviem čo ti mám nato povedať, naozaj. Akurát som to riešila s Isaacom. Tvrdí, že ak to nepoviem Mattovi ja, tak mu to povie on sám." „Čože? Odkiaľ to vie Isaac?" Zatváril sa presne udivene ako Sarah. „Bavila som sa o tom so Sarah a on to očividne počul." „Aha. Ak chceš, pôjdem za Isaacom." „Radšej nie, lebo to bude ešte horšie. Proste to poviem Mattovi a hotovo, nech už to má akékoľvek následky." Shawn vybral mobil a začal s niekým volať. Čo to ten chlapec zase robí? O chvíľu dovolal. „Komu si volal?" „Mattovi. Chcem mu to vysvetliť, keď už mu to chceš povedať. O chvíľu je tu." Do riti! Dnes tu asi každému preskočilo! „Shawn, ty si sa zbláznil. Ja neviem čo mu mám povedať. Nie som pripravená na takúto situáciu." „Pokoj Mia. Preto som tu ja. Vysvetlím mu to." Mám chuť odpadnúť. Môj bože. „Som tu, čo potrebujete?" A je to tu. „Matt, chcem aby si vedel pravdu. Dúfam, že to pochopíš a nebudeš kvôli tomu vyvolávať zbytočné scény." Chcela som pokračovať vo svojom monológu, ale Shawn ma prerušil. „Proste som Miu pobozkal! Áno, môžem zato ja. Neviem prečo som to spravil a neboj sa, Mia ti je verná. Ona zato vôbec nemôže. Som debil." A teraz sa mi chce už aj vracať. OMFG! „Ako si mohol pobozkať moju priateľku?" Matt nahodil naštvaný výraz. Toto nevyzerá vôbec dobre. Načo sme mu to hovorili? „Matt, pred tým ako niečo spravíš, vypočuj ma!" Shawn ho varoval, ale Matt ho nepočúval. Shawn sa rozbehol preč a Matt samozrejme za ním. Boha, ako malé deti. Naháňajú sa a kričia po celom dome. Kriste! Zrazu nastalo ticho. Vyšla som z izby a poobzerala som sa okolo seba. „Kto je mŕtvy?" „Mia, poď dole!" Ozval sa Isaacov hlas. Robí si srandu? Ešte toto tu chýbalo. Nechce sa naháňať s nimi rovno? Zišla som dole. Isaac držal v jednej ruke Matta a v druhej Shawna. „Teraz si sadnite!" Prikázal nám. Musela som sa posadiť medzi nich, inak by sa naozaj pozabíjali. Isaac si sadol na stôl, ktorý bol pred nami a začal svoju prednášku. „Netušil som, že niekedy dôjde k tejto situácii a ešte k tomu to budem musieť riešiť ja. Matt, chápem tvoj hnev. Máš právo byť nahnevaný, ale nie na Miu. Shawn zapríčinil toto nedorozumenie, ale priznal si svoju chybu. Mii sa ospravedlnil a bol ochotný ti to vysvetliť. Mal by si si to vážiť. Možno neviem, čo Shawn cíti k Mii, ale viem že Mia si vybrala teba, takže nevidím dôvod na konflikt. Teraz sa skús nad tým všetkým zamyslieť. Je zbytočné, prekaziť tak pekný vzťah a tak dobré priateľstvo kvôli tomuto." Páni, toto som od môjho brata nečakala. Hlavne nie po tom, ako som sa s ním pohádala. Postavil sa odišiel bez slova preč. Všetci sme tam ostali sedieť a tvárili sme sa zamyslene. „Prepáčte, naozaj. Nechcel som toto spôsobiť." So slzami v očiach nás opustil Shawn. „Keby ťa nemilujem, tak ako ťa milujem, tak by som toho Shawna roztrhal." Zasmial sa Matt a pobozkal ma. Už sa nehnevá? Neverím, že Isaacov preslov pomohol.
Po dlhej dobe nová časť :D Ospravedlňujem sa vám, ale nemala som moc náladu na písanie. Ako si užívate leto? :)
Thanks <3
YOU ARE READING
Maybe Someday
FanfictionPočula som iba „Prepáč." V tej sekunde mi moja zvedavosť nedala a musela som sa pozrieť, kto to bol. V tú chvíľu som sa zahladila do najkrajších modrých očí. Tie oči mi boli tak povedomé. Ale nedovolili mi pozrieť sa na celú tvár toho človeka. Náš o...