ANDREA´S POV
Vošli sme do domu. Konkrétne do obývačky. Nedalo sa nevšimnúť chalanov, ktorí boli nastúpení pred nami ako vojaci. Vyzerali vtipne. Cítim sa ako generál na vojne. Pousmiala som sa nad mojou myšlienkou. Všetky oči na nás. Z jednej strany príjemné, pretože sme ich zaujali, no bolo to aj deprimujúce. Toľko pohľadov na sebe. Niektorí sa smiali, niektorí boli zamyslení. Toľko krát som snívala o tomto okamihu. Teraz tu pred nimi stojím. Moje vnútro kričí od radosti. Konečne Magcon v plnej kráse! Chalani sa po chvíli na nás doslova vrhli. Každý z nich mi povedal svoje meno a objal ma. Boli moc milí. Ich povahy moc popísať nemôžem, keďže ich poznám tak reálnejšie krátku dobu. Na radu sa dostal aj Gilinsky. Nechápala som, pretože my sme sa už zoznámili. Nahodila som naňho nechápavý pohľad s úsmevom. „Dlho sme sa nevideli.“ S týmito slovami ma objal. Už teraz milujem jeho objatia. Nakoniec ma objal aj Johnson. Bryant nás pozval na obed. Mia sedela pri Mattovi, Lýdia pri Camovi, Sarah pri Nashovi, no a z druhej strany sme pri Sarah sedeli my dve s Ameliou. Pri Amy samozrejme sedel Johnson a vedľa Johnsona Gilinsky. Škoda. Mohol by byť trošku bližšie. Napríklad úplne pri mne. Ako sedeli ostatní chalani si nepamätám. Cez celý obed som sa rozprávala so Sarah. „Tak čo, páči sa ti tu zatiaľ?“ „Blázniš? Je to tu úžasné.“ „Tak to rada počujem.“ Zasmiala sa. „A čo ty a Gilinsky?“ „Ja ani neviem. Je zlatý, ale zatiaľ sa to na vzťah ani nechystá. Aspoň z môjho pohľadu.“ Odpovedala som so smutným tónom v hlase. „Aha. A preto poskakoval ako šibnutý, keď som mu povedala, že prídeš. Alebo, preto bol na letisku taký nervózny. To naozaj vysvetľuje to, že ťa chce len ako kamarátku.“ „Robíš si srandu, že?“ Začala som sa smiať, pretože to čo povedala znelo neuveriteľne. Aby bol Jack zo mňa nervózny. Alebo, aby sa na mňa tešil ako malé dieťa. „Nie, nerobím. Spýtame sa Nasha.“ Chcela som ju zastaviť, ale ona stihla upútať jeho pozornosť. „Nash, však je z nej Gilinsky hotový?“ „Áno, ale ja som vám nič nepovedal. Som predsa jeho dobrý kamarát.“ „Hej, my to chápeme.“ Dala mu pusu na líce a on sa ďalej venoval chalanom. Chcela som to hneď oznámiť Amy, ale tá bola zamestnané konverzáciou s Johnsonom. Bože, prečo sú spolu takí podarení? Trošku som sa na nich zahľadela. Môj zamyslený pohľad prerušila Sarah. „Rada by som tu s tebou ostala, ale už sa nemôžem pozerať na Gilinskeho, ako sem stále pozerá a žerie ťa pohľadom. Uvoľním mu miesto.“ „Čo, počkaj! Nenechávaj ma tu samú.“ Dopovedala som potichu. Čo keď za mnou nepríde a budem tu sama. Hľadela som na odchádzajúcu Sarah. Išla si sadnúť medzi chalanov. „Ahoj.“ Jack si prisadol, presne ako Sarah hovorila. Môj bože! Ako sa s ním môžem rozprávať, keď už pri tom “ahoj“ sa roztápam. „Ahoj.“ „Aký je tvoj dojem z LA?“ „Skvelý. Myslím, že by som si vedela zvyknúť na takýto život.“ „Možno neviem ako sa žije tam u vás, ale viem, že tu sa žije parádne. Oplatí sa sem prísť aspoň na tie prázdniny.“ Nahodil mierny úsmev. Bože, slintám! „To posúdim až keď bude po prázdninách.“ Odvetila som vznesene. „A čo hovoríš na týchto šialených ľudí? Dúfam, že neurobili u teba až taký zlý dojem.“ „Chalani sú super a moc milí. Baby poznám už dlho, takže.“ „Aj ja patrím medzi tých super a moc milých?“ Podpichol ma. Prečo sa musí spýtať práve toto? Čo mu mám povedať? Nenávidím tieto situácie. „O tom ešte porozmýšľam.“ Jemne som sa usmiala. „Fajn.“ „A ja som aká podľa teba?“ „Moc zvedavá a to je asi tak všetko.“ Zasmial sa. Ja som naňho vyplazila jazyk. Myslela som si, že ho dostanem mojou otázkou tak ako on mňa, no nepodarilo sa. „Kto si dá alkohol?“ Vykríkol Bryant s fľaškou v ruke. Ja osobne nepijem, takže ma jeho ponuka nezaujala.
MIA´S POV
Bryant mi číta myšlienky. Mám neskutočnú chuť na alkohol. Nepijem veľa, ale keď už, tak poriadne. „Dáš si?“ Spýtal sa ma Matt. Vidím, že aj on má chuť. Prikývla som. Išiel pre dva poháre. Potom ich podal Bryantovi, ktorý nám nalial. Nebolo to nič tvrdé. Chutilo to ako šampanské. Liali sme do seba pohár za pohárom. Prišla tá správna náladička. Pripitá náladička. Matt aj ja sme mali dosť. Neboli sme opití. Každý z nás bol pri vedomí. Pár krát sme možno poplietli to slovko, ale to nič. Nedokážem sa nikdy opiť na mol. To proste nejde. Viem kedy mám dosť. A Matt tak isto ako vidím. „Tu je to mŕtve. Idem hore.“ Pošepkala som mu do ucha. Naozaj to tam bolo mŕtve. Bryant bol spitý totálne a ostatní sa normálne bavili bez alkoholu a bez hudby, čo mi najviac prekážalo. Preto som išla hore. Počula som po schodoch za sebou kroky. Mala som tušenie, že to bude Matt. Išla som do jeho izby a zapla som rádio. Dala som dostatočne vysokú hlasitosť, aby to počuli aj dole a vedeli ako sa správne baví. Mala som pravdu, bol to Matt, pretože ma pri mojom tancovaní objal okolo pásu. Nechcela som stáť, tak som tancovala s ním v menšom objatí. Asi som ho trošku nabudila, keďže som sa mu trela mierne o rozkrok. Začal ma bozkávať na krku. Nebránila som sa tomuto príjemnému pocitu. Dostala som chuť ho pobozkať a to som aj urobila. Začal spolupracovať. Ako inak. Vyskočila som naňho a on ma odniesol do postele. Ešte sme sa chvíľu bozkávali, no potom zo mňa začal strhávať oblečenie a ja z neho tiež. Spala som už s chlapcom a nie len jedenkrát, takže mi toto problém nerobilo. Samozrejme Matt ako správny chlapec nezabudol na ochranu. Viem len jedno, toto sa nikdy nesmie dozvedieť Isaac.
Veľká vďaka za presiahnutie 10K prečítaní♥ Už dokonca 10.7K. Aaaa;3
Thanks<3
YOU ARE READING
Maybe Someday
FanfictionPočula som iba „Prepáč." V tej sekunde mi moja zvedavosť nedala a musela som sa pozrieť, kto to bol. V tú chvíľu som sa zahladila do najkrajších modrých očí. Tie oči mi boli tak povedomé. Ale nedovolili mi pozrieť sa na celú tvár toho človeka. Náš o...