I love you♥

447 46 6
                                    

JOHNSON'S POV

Počul som, čo sa dnes stalo medzi Andreou a Jackom. Aj ja by som sa chcel viac zblížiť s Amy, ale nejako ešte nebola šanca. Bol som s ňou jedenkrát vonku a druhýkrát ešte s Jackom a Andreou. Možnože by som mal ísť za ňou teraz. Alebo až potom? Môj bože! „Nebuď debil Johnson a bež za ňou!" Prečo sa moje svedomie ozýva vtedy, kedy nemá? A možno mi radí správne. Idem za ňou! „Johnson, dnes grilujeme. Ideš so mnou pozvať baby a Isaaca?" Pribehol do izby celý natešený Jack. Som rád, že mu vidím na tvári ten šťastný úsmev. Po takej dlhej dobe. „Jasné že idem." „Alebo vieš čo? Zavolaj iba Amy, ja ostatné zmáknem." Mrkol na mňa. Nenamietal som. Pred dverami jej izby som trochu zaváhal, ale nakoniec som zaklopal. Nikto neotváral. Našťastie som započul jej pekný hlas. „Vstúpte." Otvoril som opatrne dvere a prvé čo som spravil bolo, že som sa rozhliadol po celej jej izbe. „Oh, ahoj." Kričala na mňa z kúpeľne. „Ahoj." Odzdravil som ju. Vrátil som sa späť do reality, keď ma volala aby som išiel za ňou. „Čo ty tu stváraš prosím ťa?" „Žehlím si vlasy." Zasmiala sa. A tak krásne. „Dobre Jack, už by si sa mohol prestať rozplývať." Zase to svedomie! „Sakra!" Skríkla a ja som sa naľakal. „Prepáč ak som ťa vystrašila, ale neviem si to vzadu poriadne vyžehliť." „Ak chceš pomôžem ti, ale musíš mi povedať ako nato." Hrdinsky som jej ponúkol svoju pomoc. „Nie je to vôbec ťažké. Sem mi dáš prameň vlasov, ktorý ešte nie je vyžehlený. Hlavne mi nespáľ vlasy." Poučovala ma. „Fajn, pokúsim sa, ale keby niečo robím zle, krič ako pred chvíľou!" Upozornil som ju. Nechcem jej ublížiť, nato tu predsa nie som. Skoro by som zabudol, grilovačka! „Počuj Amy." Jemne ku mne natočila hlavu, aby si nepokazila účes. „Dnes je u nás grilovačka, dúfam že prídeš." „Prídem veľmi rada." Usmiala sa na zrkadlo v ktorom videla nás dvoch." Úsmev som jej opätoval. „Hrdličky, neruším?" Odkašlal si Gilinsky. Ten tiež vie kedy má prísť. „Jack ty čo robíš preboha?" Vyvalil na mňa oči. „Hrám sa na kaderníka." Odpovedal som ironicky. „Odkedy si zmenil orientáciu?" Uškrnul sa. „Jack choď radšej, potrebujem aby mi to konečne spravil inak sa na tú grilovačku ani nedostavím." Amy ho poslala preč. Poslúchol a odišiel. O chvíľu som dokončil účes Amy. Znie to tak priteplene. Bože. „Bež za chalanmi, ja prídem." „A čo keby som ťa počkal dole?" Nahodil som roztomilý pohľad. „Fajn, ale keď mi to bude dlho trvať, tak ani necekneš." Varovala ma. „Dobre, čakám ťa."

SARAH'S POV


„Ahojte." Všetkých som pozdravila. „Aj sa bude kúpať v bazéne, pretože ja som si plavky nezobrala?" „Plavky na kúpanie nepotrebuješ." Podpichol ma Caniff. Samozrejme Nash to nemohol prepočuť. „Taylor, dávaj si pozor." Varoval ho s drsným pohľadom. Vyzeral pri tom vtipne. „Klídek Grier, je len tvoja." Uistil ho. „Veď si myslím." Odfrkol Nash a objal ma zozadu. Bože, toto objatie milujem. Vlastne ja milujem každé jeho objatie. „Sme tu!" Dala o sebe vedieť Amy. Jack za ňou išiel ako psíček. Ale, ale niekto sa nám tu zamiloval. „No konečne." Poznamenal Gilinsky s Andreou na kolenách. Zase mi niečo uniklo?! „Em." Odkašlala som si, keď som sa k ním aj s Nashom v objatí priblížila. „Nechcete nám vy dvaja niečo povedať?" Spýtala som sa milo. „No tak spolu sme. Neriešte to ako malé deti." Prevrátil očami Gilinsky. Tomu niečo povedať. „Dobre, dobre. Ja len že gratulujem." Mrkla som na Andreu. Nash s Jackom sa na seba iba uškrnuli. „No už je niečo ugrilované? Som hladný a Mia tiež." „Ježíš Matt, myslíš na niečo iné ako na jedlo?" Otočila som sa k nemu a k Mii. „Ešte na Miu." Odpovedal s červeňou v tvári. „Ooo." Zajasala Mia a dala mu pusu na líce. „Chcem ti niečo ukázať." Pošepkal mi Nash pri pohľade na tých nenažrancov. Iba som prikývla. Nejako som sa dostala z jeho objatia a nasledovala som ho. Vyšli sme schody až sme sa dostali do Bryantovej izby. Poznala som to podľa fotiek na stenách. Nash začal liezť von oknom. Zase?! Podal mi ruku. „Koľko tu máte tých striech?" „Dve." Odpovedal a usmial sa. „Radšej sa pozri za seba." Urobila som tak ako povedal. Do mojich očí sa uprel pohľad na LA. Nočné LA. Všade samé svetlá. Dokonca bolo počuť aj hudbu z klubov. Tu to proste žije stále. Neuveriteľné. „Sadaj." Potľapkal vedľa seba. Sadla som si. Prečo ho poslúcham ako psík? Už som ako Johnson! Niečo som pocítila na svojom chrbte. Bola to Nashova mikina. „To je až tak vidieť, že mi je zima?" „Trošku." Zasmial sa. Hypnotizovala som celé La a užívala si tento život. Nash robil to isté. Po chvíli prerušil naše premýšľanie. „Sarah?" „Hm?" Neprerušovala som očný kontakt s nočným mestom. Proste som sa nevedela vynadívať. „Milujem ťa." Veta, ktorá poteší a zahreje pri srdci každé dievča. 


Thanks<3

Maybe SomedayWhere stories live. Discover now