MIA´S POV
„Práve si mi to oznámila, ako keby to bola samozrejmosť Mia. Už dlhší čas prijímam doslovne teror od tvojho brata, len preto, že chceme byť spolu a ty mi povieš toto.“ „Matt, mrzí ma to, ale nejde to.“ Bože, povedal, že chceme byť spolu. Chce byť so mnou. Prečo sa všetko krásne, tak rýchlo pokazí? Sarah a Nash spolu môžu byť. To isté Lýdia a Cam. Čo mu sakra prekáža tak na Mattovi? Hľadeli sme si neustále do očí. Vedela som kam to smeruje, preto som sa vybrala k východu. Už to nevydržím dlho v jeho prítomnosti. Chytil ma za ruku a pritiahol si ma k sebe. Opakovaný očný kontakt. Pobozkal ma! Bože! Na tento pocit nikdy nezabudnem. Spolupracovala som a bozky som mu opätovala. Na chvíľu sme sa od seba odtiahli a snažili sa znovu spojiť, no mne to nedalo. Trápim sa ja aj on. Takto to ďalej nejde. „Matt prepáč, ja nemôžem.“ „Do riti Mia! Ja ti už naozaj nerozumiem. Pred chvíľou sme sa bozkávali. Je to kvôli nemu však? Vedel som, že je niečo medzi tebou a Shawnom!“ Snažila som sa mu to vysvetliť, no nechcel ma už ani počúvať. Odišiel preč. Po tomto všetkom, mám ísť dole a tváriť sa, že sa nič nestalo. „Shawn, poď von.“ „Mrzí ma to.“ Objal ma a ja som sa cítila znovu chápaná.
SARAH´S POV
Pomaly schádzam s Nashovou pomocou schody. „Sarah!“ Vykríkne Skylynn a chystá sa mi skočiť do náruče. Nash ju v pravej chvíli zastaví. „Sky to nesmieš. Sarah všetko bolí.“ Vysvetlil jej kludne a ona sa zatvárila nechápavo. Asi ma nevidela na tej premiére. „Prečo ťa všetko bolí?“ „Pretože boli v noci moc aktívny.“ Začal jej nahovárať Bryant tak, aby to nepochopila. Stačí, že my sme to chápali. „Nepočúvaj ho Skylynn.“ Sky sa začala smiať a my s ňou. „Tak idete alebo tam budete len tak stáť?“ Podpichuje nás Isaac. Je mi z neho zle. Tvári sa, akoby nič. Keby tu nie sú títo skvelí ľudia, tak už som dávno doma. „Už ideme.“ Odpovedal Nash a chytil Sky za ruku. Išli spolu k bazénu a my s Bryantom sme ich nasledovali. Tento krát mi pomáhal Bryant. Čo by som bez nich robila. Opatrne som si ľahla na ležadlo a začala som ich sledovať. Nash chytil Sky na ruky a hodil ju do bazéna. Toľko smiechu človek nepočul. „Znovuuuu!“ Je jasné, že sa jej to páči. Nash si práve nadelil prácu. Pozerala som sa na nich so širokým úsmevom. Každý sa zabával až na Matta. Ani sa mu nečudujem. Predpokladám, že mu to Mia už povedala. Akurát sa objavila vo dverách. No nie sama, bol tam aj Shawn. Vyzerali naozaj ako pár. Mali ste vidieť Isaacov výraz. Mal ho nenávistný presne tak, ako keď bola s Mattom. On sa asi zbláznil. Shawn sa od Mii odpojil, čo využil Isaac. Počula som niečo ako. „Tak čo, už si sa rozhodla?“ Prikývla a niečo mu povedala. Hneď ju objal a bol šťastný. Vyhral! Neverím! Mia tak šťastne vôbec nevyzerala. Ako som tak bola na nich zahľadená, Gilinsky ma zobral do náručia a skočil so mnou do vody. Myslela som, že ho zabijem. No nemám právo, pretože ten pád vôbec nebolel. Vo vode necítim žiadnu bolesť. Je to úžasný pocit! „Sarah!“ Vykríkol Nash a hneď za mnou skočil do vody. „Gilinsky! Si prepnutý?“ Vrieskal Nash a išiel ma zachrániť. Neviem pred čím, ale išiel. Bol rozkošný. „Nash nekrič. Som v poriadku. Nič necítim, je to tu skvelé.“ Začala som sa usmievať. Zobral ma do náruče a doslovne ma položil na vodu. Nechala som sa nadnášať. Robil mi niečo ako istinu, aby som sa nepotopila. V tú chvíľu som zabudla na všetky starosti a problémy.
ISAAC´S POV
Čo som Sarah hovoril? Že si vyberie Mia mňa! Neverila mi a robila si zo mňa srandu. Tu má dôkaz. Ja nikdy neprehrávam! Mia je taká istá, no teraz išla proti mne, čo sa nerobí. A preto to dopadlo tak, ako to dopadlo. Vidím tu ďalší objekt. Pána speváčika. Jediné plus ma u mňa zato, že robí v tej istej brandži ako ja. Ale to z neho nerobí pána dokonalého. Pokiaľ sa Mia bude dať ovládať tak, ako doteraz, nebude s ňou problém. Prepadol ma smäd, tak som išiel do kuchyne si niečo naliať. Bol som otočený ku kuchynskej linke, keď zrazu na mňa niekto prehovoril. „Gratulujem, vyhral si!“ Presne som vedel, komu tento hlas patrí. Matthew Espinosa. „Ja nikdy neprehrávam.“ Upozornil som ho a chystal sa na odchod. „Pripravil si ma o všetko, na čom mi najviac záležalo. Dúfam, že si spokojný.“ S týmito slovami odišiel. Ja som mal byť ten, ktorý odíde prvý. Ten bez záujmu, počúvať jeho falošné reči.
K tejto časti, som bola nútená dať takúto dramatickú pesničku. Je slovenská a ja moc také nepreferujem, ale neskutočne sa mi tu hodila. :)
Thanks<3
YOU ARE READING
Maybe Someday
FanfictionPočula som iba „Prepáč." V tej sekunde mi moja zvedavosť nedala a musela som sa pozrieť, kto to bol. V tú chvíľu som sa zahladila do najkrajších modrých očí. Tie oči mi boli tak povedomé. Ale nedovolili mi pozrieť sa na celú tvár toho človeka. Náš o...