Fandom: Elite (Netflix)
Karakter: Polo Benavent Villada
Szituáció: új diákként úgy döntesz megpróbálsz beilleszkedni és elmész egy buliba, ahol forró helyzetbe kerülsz nem mással, mint a suli elitjével Polóval.
Vigyázat, enyhén felnőtt tartalom! Alkoholizálás, szűzesség elvesztése. Ha ezek kényelmetlen témák, kérlek mellőzd ezt a fejezetet.
Szavak száma: 2000
Kérte: -
Nem is tudtad hogyan kötöttél ott ki a karjaiban. Csak azt tudtad, hogy karon ragadott és a tomboló tömegből egy csendesebb helyre támolyogtatok. Mindkettőkben volt egy löket alkohol, beszélgetni kezdtetek, ő, a megannyi italtó megrészegülve kedvesen mosolygott. Az arca vörössége azt mutatta, hogy az, hogy van csiccsentve nem is túlzás. Oldalra döntötted a fejed és valami a véredben, valami felelőtlen és vakmerő előre tolt felé. Aztán már minden ment magától, a teste vonzotta a tiéd. Előtte kicsit egymáshoz simultatok, mielőtt még megcsókolt volna. A kezed a nyaka köré fontad és érezted, hogy felhagy a habozással és az ajkai részeg tétovasága ellenére is lelkesen ostromolják az tiédet.
A kezed a mellkasán nyugodott, a kezeit a derekadról érezted lecsúszni. Megszakítottad a csókot és farkas szemet néztél vele. Polo jeges szemei vadul néztek rád, sűrűn pislogott és akkor jöttél csak rá kettőtök közül te voltál a józanabb. Részegebb volt nálad, és ekkor fordult meg a fejedben, hogy éppen ezért kellene tovább vinni az egészet. Polo lehajtotta a fejét és megcsókolt, most már merészebb volt mind az ajka, mind a kezei. Nem érezted még ennyire könnyű vérűnek magad, amit teszel ellent mond az elveidnek és éppen ezért hajt mind csak előre, hogy gyerünk... tedd csak meg.
Polo meghívott italra, így még jó pár italt felhörpintettél. Részegek voltatok, most már mindketten. És nagyon mások. Más körökben mozogtatok és az ismeretségeink is különböztek, a gimiben egyedül a közös órák kötöttek össze. Te más voltál, mint ő. A te szüleid fáradtságos munkával tudták csak fedezni a költségeket, hogy ebben az iskolában tanulhass. Te is keményen dolgoztál, hogy a jegyeiddel az élen maradhass. Te szerencsés voltál, hogy itt lehettél. Vele ellentétben, nos. Polo sosem szenvedett semmiben sem hiányt. A finom öltözködése, megnyerő mosolya mind erről árulkodott.
Ő egy király volt (egy a sok gimis király közül persze) egy bajkeverő király. Megnyerő. Olykor észrevetted, hogy ha akarja olyan kedves arca és szép mosolya lesz. És ezt jobban is ki tudta volna használni. Ami néha megmutatkozott benne olyan volt... mint valami emberi jóság. Éppen ezért, kevésbé nézted le, mint a többi elitet, de az túlzás volt, hogy tisztelted. A barátait megvetetted, de rá csak keserű iróniával gondoltál. Polo és te mások voltatok. Még a neve is olyan, mint egy királynak. Ugyan tisztában voltál azzal, a királyok csak addig azok, amíg annak tartják őket.
YOU ARE READING
Kitépett lapok // Oneshots [HU]
General FictionHelló lányok! Nézzetek a kedvenc karakteretekre aztán erre a könyvre. Aztán újra a karakterre és újra a könyvemre. Ti nem lehettek együtt. De ha ebbe a könyvbe beleolvasol, legalább addig úgy tűnhet a szerelmetek valós. Nézzetek le, aztán föl, hol v...