Fandom: Marvel
Karakter: James 'Bucky' Barnes
Szituáció: az Olvasó Bucky mentsvára, ám egyszer elrabolják és a segítségére kell siessen
Szavak száma: 1600
Kérte: SaraMoosechester
A szívéhez nőttél, ahogyan ő a tiedhez. Titkon történt az egész és észre sem vetted, a sors összekötött titeket. Amikor sokan azt mondták Bucky tűzbe tenné érted a kezét nem gondoltam volna, hogy komolyan venni érdemes. Más voltál számára. Elemi jóság, olyan amit eddig senkitől sem kapott. Tisztában volt vele, hogy nem lehettél haszonleső, soha sem vártál el tőle semmit. A szavaid nem bántották, nem hánytorgatták fel a múlt hibáit és nem hívta a Tél Katonájának. Veled egy teljesen más ember lehet, az aki régen volt.
Sokáig bűntudata volt, mert titokban tartotta a kilétét. Nem akarta, hogy bármihez is asszociáld, rosszhoz vagy jóhoz. Egy átlagember szeretett volna maradni a szemedben, még úgy is festett, sapka a fején és tréningöltözet. A hosszabb haját kilógott a sapka alól, a szemét legtöbbször lesütötte és inkább kerülte az emberek tekintetét. Beleolvadt a tömegbe, éppen ezért nem számított arra, hogy bárki is fel fog rá figyelni. Bármilyen értelemben.
Sétált le a belváros zűrös és népes utcáján, amikor a sors kitette a lábát, amibe belebotlottál. A kávét egyenesen Bucky pólójára mázoltad. A férfi szinte megugrott, a forró lötty a bőrét szúrta, a kék pólóján egy termetes folt éktelenkedett.
- Ó, ne haragudj. - kaptál a szád elé, tömény szégyen ömlött rád - Ha ideadod a pólót akkor kimosom neked.
Neki a bőrét égette a kávé, de neked is vörösödött és tüzelt az arcod. A táskádból kikaptál egy nedves törlőt és próbáltad eltüntetni a foltot, de mindhiába. Annyira szégyellted magad, az ügyetlenséged gyümölcse gyakran ez. Eszedbe jutott az a sok szerelmes film, amikor a párocska így találkozik és lassan összejönnek. Alig mertél a férfi szemébe nézni, féltél a haragjától. Láttad, hogy jó erőben van, az izmait is érezted a törlőkendő alatt. Barna lett a kendőd, de a folt csak nem fakult. Egek, ez is csak velem történhet meg. Bosszankodtál, ezen már csak a csoda segíthet. Nem is gondoltad, hogy ez a férfi maga egy égi csoda.
- Vegyem le a pólóm az utca közepén? - szólalt meg Bucky, a hangja nem volt dühös, éppen ellenkezőleg
Egy árnyalatnyi gúny és humor is megbújt benne, ez már tetszett. Nevetni kezdtél, hát mégsem annyira vészes alakkal ütköztél bele. A kezed megállt a mellkasán, majdnem hangosan hümmögtél egyet. Úgy ítélted lenne mit megmutatni, az izmait érezted a pólón keresztül. Zavarba jöttél a gondolatra, és arra, hogy ajánlatnak vette a szavaid, még ha poénkodásból is.
YOU ARE READING
Kitépett lapok // Oneshots [HU]
General FictionHelló lányok! Nézzetek a kedvenc karakteretekre aztán erre a könyvre. Aztán újra a karakterre és újra a könyvemre. Ti nem lehettek együtt. De ha ebbe a könyvbe beleolvasol, legalább addig úgy tűnhet a szerelmetek valós. Nézzetek le, aztán föl, hol v...