Vezess - Neteyam x Olvasó [61]

272 13 5
                                    

Fandom: Avatar a víz útja

Karakter: Neteyam

Szituáció: az Olvasó Na'vi testbe kerül egy kísérlet gyanánt. Quaritch ezredest és csapatát követi Pandórára, ahol útjába akad egy érdeklődő Na'vi.

Szavak száma: 4100

Túlságosan élveztem elmerülni ebben az univerzumban. Írjak külön könyvet ezzel a történettel?

 Írjak külön könyvet ezzel a történettel?

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- Anya! Anya! - ordítoztál.

A falakat döngetted, már hosszú percek óta. Felkeltél valami furcsa gépezetben, amiből aztán kitörtél leszakítva a kábeleket, amik lekötöttek. Egy gépezet élesen visítő hangja sípolt és bippelt óhatatlanul. Azt sem tudtad hol vagy és hol van az édesanyád.

A fehér falakon ablakok voltak, amiken keresztül egy bázist láttál. Mindenhol nagy képernyős gépek és fehérbe öltözött tudósok. Ismerős volt, de mégsem. Az utolsó emléked arról volt, hogy édesanyád magához ölel a Pandórára tartó hajón. A szemei könnyesek voltak, nem tudtad miért. Látni akartad őt, a hiánya a szívedet mardosta. Teljesen átjárt a rémület és a kétségbeesés. Be voltál zárva ide.

Ide, ebbe a testbe.

A visszatükröződésed ismeretlen volt. Nem is magadat láttad, hanem valami nagyon furcsa lényt. Tizenhat éves lány képe kellene rád visszatekintsed, ehelyett a bőröd erős kékes színeződésű, tornyosuló magasságod is meglepetés volt. Idegen volt ez a test.

- Valaki hallgattassa már el! - kiáltott fel egy erős férfihang odakintről, amire összerezzentél - Jó, akkor megyek én. 

Egy hozzád hasonló külsejű férfi lépett be az elszigetelt szobába és ingerülten, erősen rácsapott egy gombra. Csend lett. Megrémített a csend is a folytonos ordítozás után. A férfi óriásként tornyosult föléd, ahogyan belépett. Az ajtó amin átment olyan kicsinek tűnt mellette, mintha csak egy törpének tervezték volna.

- Mi történt velem? - szólaltál meg remegő hangon - Hol van anya?

- Én Quaritch ezredes vagyok, ennek a hajónak az úra - szólalt meg, a hangja meglepően mély és nagyon emberi volt - Te pedig kis vakarék egy selejt kísérlet eredménye. 

A derogatív megnevezés nem volt a legmegrázóbb része ennek a szemtől szembeni találkozásnak. A fejedben köd volt, annyi kérdés, csupán próbáltad összerakni amit mond. Lazán a falnak dőlt, nem sokra méltatott a figyelmével, csupán egy pillantásra. A sarokba bújtál, onnan figyelted. Úgy tekintettél rá, mint egy fenevadra, rettegtél mit tehet veled ezek után. Ez a férfi teljesen úgy néz ki, mint egy... Na'vi.

- Anyád, aki már nincs egy jelentéktelen tudósakármi volt ezen a fedélzeten könyörgött, hogy téged is megpróbáljanak átváltoztatni a Na'vivá, mert szinte feldobtad a talpad. Úgy tűnik, hogy a Na'vi test képes ellenálli a rákos megbetegedéseknek. Ami nagyon meglepő és a fenébe is ellenállóbbá teszi ezeket a korcsokat.

Kitépett lapok // Oneshots [HU]Where stories live. Discover now