Kéretlen - Pietro x Olvasó [56]

667 31 9
                                    

Fandom:  Bosszúállók Ultron Kora (de a történet utána játszódik)

Karakter: Pietro Maximoff

Szituáció: Pietro nem hal meg, a Bosszúállókkal marad Wandával együtt. Te egy híres nevezetes tolvaj vagy, aki szintén mutáns. Szeretnéd feldobni az egyik küldetésed azzal, hogy bevonod az egyik jó fiút is. Pietrót. Ám vonzódni kezdtek egymáshoz, ami teljesen elszabadul.

Kérte: -

Szavak száma: 2500

A sötét bekelezett és ebben éltél, mint hal a vízben

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

A sötét bekelezett és ebben éltél, mint hal a vízben. Hátradőltél a székben, egy hajtincsed tekergetted az ujjaid körül. Hallottad, hogy a vonal másik végén lévő emberek feszülten figyelnek rád, az egyik mélyen beszívta a levegőt és fontolgatta az ötleted. Elmosolyodtál. Tipikus sötét oldalas dolgokat csináltál. Üzletelni ahogyan kedved tartja.

- Mindannyian jól járnátok - szóltál bele a telefonba, csilingelő hanggal.

Elrejtett kamerán keresztül láttad a Bosszúállók tanakodó arcát. Tony körbenézett, a telefonján nézte vajon melyik kamerát hackelted meg, hogy bekukkants hozzájuk. A hangod az egész toronyban végig visszhangzott. Nem tudtak elkerülni téged és az ajánlatodat. Egy közös ellenségetek kellett kiiktatni és gondoltad beinvitálod őket is a buliba. Adtál nekik egy fülest a gonosztevő hullétéről.   Ők megkapják az esélyt, hogy lebuktassák a valódi rosszfiút.

- Rendben - adta be a derekát Tony, a hangja üzletelő volt, naivan azt hitte ő fog kijönni ebből győztesen - Kivel szeretnél együtt dolgozni?

Unatkoztál, kellett valami friss és üde. Most éppen pályáztál valakire, szerettél volna a bőre alá kerülni. Imádtad, amikor a szende fiúcskákat az ujjad köré csavartad. A szemed csakis egy emberre szegeződött. A dühös és csak még jobban felcsigázott.A kihívás mindig éltetett.

- Pietro Maximoff finom falat.

Láttad az elborzadást a képernyődön. Wanda nyomban felé fordult és óvó pillantást küldött. Ismerted, tudtad, hogy tartanak egymáshoz.

- Pietro, nem kell ezt tenned. 

A Sokoviai férfi viszont nem rettent meg. Megvonta a vállát, de azért sem hallgatott a húga aggódó hangjára, aki inkább elküldte volna veled Tonyt.

- Ugyan már, mi bajom eshetne?

Te is gonosztevő vagy, a lehető legnagyobb tolvaj, mellesleg olyan mutáns, aki az elektromosságot képes irányítani. Páratlan képesség, hogy akárhova be tudsz törni és riasztókat inaktiválni. Nem is csoda, hogy a bűn magához csábított. A díjak és az értékek hajhászása ösztönszerű volt.

A következő fődíjad pedig, hogy egy pillanatra beleférkőzhess Pietro Maximoff szívébe. Ellopni valaki szívét a szándék nélkül, hogy megtartsd jó mókának tűnt. Előre hajoltál és szinte éhesen néztél végig a képernyőn a szürkésszőke hajú mutánson. Valami vonzott Pietro Maximoffban. Talán a jósága és a türelmes szeretete, vagy talán a forrófejűségével rezonáltál? Izgatottan vártad, hogy együtt működhess a férfival.

Kitépett lapok // Oneshots [HU]Where stories live. Discover now