Volt nincs szerelem - Draco x Olvasó [54]

638 27 7
                                    

Fandom: Harry Potter

Karakter: Draco Malfoy

Szituáció: az Olvasó Piton lánya és feladata, hogy segítsen Malfoy-nak megölni Dumbledore-t

Kérte: lilyanabarton

Szavak száma: 2900

A találkozásod Dracóval elég szokatlan körülmények között volt

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

A találkozásod Dracóval elég szokatlan körülmények között volt. Összekötött titeket egy gyilkosság. Milyen pompás. Téged bíztak meg azzal, hogy segítsd belülről Draco Malfoyt, ám már két éve végeztél a Roxforttal, jelenleg is aurorként dolgoztál. Milyen ironikus, hogy eljátsszod a jó oldalán állsz.  

Az apád, Perselus Piton szintén kém volt a régi iskoládban. Ezt persze ügyesen titkoltátok, nem szeretted volna, ha mindenki tudja, hogy az apád egyike a tanároknak. Kivételezésnek érezték volna. Te voltál a titkos gyermeke, ám ennek is megvoltak a hátrányai. Nem volt a legjobb a kapcsolatod az apáddal. Perselus olyan apa volt, aki sosem mondta ki, hogy szeret. Noha a tetteivel kifejezte, szóban nem. Te is ilyenné váltál, mindig magadba szorítva az érzéseid. Szigorú volt, mint szülő is. Ehhez szoktál, hogy magad is kritikus légy a világgal kapcsolatban.

Nem ítélted el azért, mert nem tudott neked meleg öleléléseket adni. A tény, hogy anyád elhagyta, még jobban megkeményítette őt. Valaki már összetörte őt, jobban mint azt bárki más tehette volna. Nem ismerted az anyád, minden amit tudtál róla, hogy ő is a Roxfortba járt és Hollóhátas volt.

Egy ideig ádázul faggattad Perselust és minden áron ki akartad deríteni ki volt az anyád, ám ő azért sem akarta ezt veled megosztani. Aztán rájöttél, hogy felesleges a kapálózás. Ha fel is fedeznéd ki, az már semmin sem változtatna. Ő csak megszült, de nem akart az anyád is lenni. Ha valami, hát családszerető nem voltál. 

Furcsa módon ennek ellenére összetartottál az apáddal. Narcissa Malfoy és Bellatrix Lestrange meglátogatott titeket pár hete és Perselus lelkére kötötte, hogy meg kell védelmezze a fiát Halálfaló küldetései során. Apád beleegyezett, aztán téged is belevont a dologba. Úgy döntött, hogy ezt családi programmá változtatja át. 

Így kerültél Draco közelébe. Megérkeztetek a Malfoy kúriába, te pedig elcsodálkozva néztél körbe a fényűzést látva. Igazán kitettek magukért, szórták a pénzt. Inkább spórlósnak tartottad magad, a ruhakészleted amúgy is csupán feketeség volt. Nos, le sem tagadhatod, hogy apád stílusát örökölted. Perselus gyanakvó szemmel pásztázta a környezetet. Egyszer csak lépések hallatszottak. A csigalépcsőn egy sápadt, tejfelszőke hajú lépkedett le. Felvonta a szemöldökét, amikor a szemkontaktust felvette veled.

- Draco, igaz? - szólaltál meg, majd kezet nyújtottál neki.

A szőke fiú kissé megszeppent, de elfogadta a gesztusodat. Nem gondoltad, hogy látsz még valaha ennyire szép, de szomorú szemeket. A keze jéghideg volt, akárcsak a tekintete. A makulátlan külső viszont tudtad, mennyire sok titkot is rejt. Két évvel volt nálad fiatalabb, de akárki összeroppant volna a sors alatt, amit neki szántak. Draco Malfoyból gyilkost akartak faragni. Felvontad a szemöldököd, Draco nem tűnt gyilkosnak.

Kitépett lapok // Oneshots [HU]Where stories live. Discover now