Fandom: Marvel
Karakter: Pietro Maximoff
Szituáció: Te Clint húga vagy és titokban azon dolgozol, hogy ne ébredjen fel több Ultronhoz hasonló robot. Pietro nem hal meg
Szavak száma: 2000
Kérte: AnnaAschenbrenner7
A fejhallgató félig lecsúszott a füledről, ahogyan szinte oda sem figyelve az ujjaid kopogtak a billentyűzeten. Az új programod próbáltad tökéletesíteni, ami Alig pár napja a Bosszúállók legyőzték Ultron-t és a robotjait. A bátyád, Clint, majdnem otthagyta a fogát. Ezt a csatát akarjátok most megelőzni. A SHIELD téged keresett meg, hogy olyan programot írj, ami megakadályoz egy újabb felkelést. A feladat súllya húzta a válladat, de képtelen voltál nemet mondani. Eddig sokkal pitibb melóid voltak, csak Clint cuccait babráltad. De most eltökélten dolgoztál, végre kaptál egy esélyt, hogy kitörj, hogy megmutasd milyen fából faragtak. Éjt nappallá téve dolgoztál, hogy végre egyenértékű lehess a Bosszúálló bátyáddal. Nem tagadod, van már egy ideje egy sérült önképed emiatt.
Még mindig Clintnél laktál, a ház egy elkülönített részében. Elszigetelve. Biztonsági kamerán keresztül láttad, hogy valaki betoppan a házba. Tegezt láttál a hátán, szóval a bátyád azonosítottad be. De volt vele másik két alak is. Egy fiatal nő, aki egy férfit támogatott meg oldalról. Felpattantál a székről a lépteid egyből feléjük vitt. Csak hírből hallottad, hogy Clint alig úszta meg a harcot, de a saját szemeddel akartad látni, hogy kutya baja. Azért szívtelen nem vagy, akármennyire is összekaptál vele. Megálltál a szobában és ők éppen csak betértek, az idegen férfi egy fáradt nyögéssel a kanapéra vágta magát. A pillantásod találkozott Clinttel, földbe gyökerezett a lábad. Megölelted volna, elvégre majdnem meghalt és ő a véred. De valami Van köztetek egy komoly, elsimítatlan ügy, ami egy ideje már elhidegítette a kapcsolatotok. Keresztbe fontad a karod és vártad, gyerünk, Clint ölelj meg. De ő sem mozdult. A szeme megannyi érzéssel csillogott. Most volt ott az alkalom, hogy megbocsássatok egymásnak és ezt mégis képesek voltatok elszalasztani.
- Itt vagyok, végül. - lehelte majd mintha csak akkor jött volna rá, hogy haragban vagytok, megköszörülte a torkát - El kell őket bújtatnunk egy időre. Szóval itt fognak maradni. Pietro és Wanda Maximoff.
Hozzád lépett és bizalmasan beszélt. Bólintottál, más választásod úgy sem lenne, mint elfogadni, hogy ők itt lesznek. Clint viharverte volt, de élt. És néhány pillanat kellett, hogy megnyugodj semmi baja. Ez nem mondható el a szőke hajú férfiről a kanapén. Mintha a mágneses erőtér venné körül, egyből érezted, hogy ők nem átlagos emberek. De hát volt bármi is átlagos az életedben?
- Ígérem jó kislány leszek. - fintorogtál.
Végignéztél a furcsa páron. Kék pólós, szőke férfi, akin már többször is megakadt a szemed elmélyülten nézett rád. Jó bőrben volt,egykor, a harc előtt. De most sántított és kötések sandítanak rád mindenhonnan. Olyan tipikus hős megjelenése volt. Sokáig azt hitted ezerszent hogy te a rossz fiúkra buksz. Ám most mégis azt érezted, hogy elpirulsz az átható kék szemek alatt.
YOU ARE READING
Kitépett lapok // Oneshots [HU]
General FictionHelló lányok! Nézzetek a kedvenc karakteretekre aztán erre a könyvre. Aztán újra a karakterre és újra a könyvemre. Ti nem lehettek együtt. De ha ebbe a könyvbe beleolvasol, legalább addig úgy tűnhet a szerelmetek valós. Nézzetek le, aztán föl, hol v...