Rosszaságból jeles - Peter Hale x Olvasó [60]

579 25 7
                                    

Fandom: Teen Wolf

Karakter: Peter Hale

Szituáció: Stiles nagynénje vagy, Peter pedig nagyon igyekszik randira hívni téged.

Szavak száma: 1800

Kérte: ReginaOrss8

Éppen a parkolóból tértél ki, a kezeid tele voltak csomagokkal

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Éppen a parkolóból tértél ki, a kezeid tele voltak csomagokkal. A heti beváráslás során picit túlzásba estél. Az öledben hordoztad, mivel a zacskó füle elszakadt, egyensúlyoztál a méretes csomaggal. Siettél a kocsidhoz, hogy megszabadulj tőlük. Ilyenkor reméli az ember, hogy nem fut össze ismerőssel. 

Kissé fújtattál, amikor meghallottál egy hangot a hátad mögött:

- Helló szépség! - szólt egy selymes férfi hang.

Pontosan tudtad kicsoda a hang tulajdonosa. Peter Hale. Az idősebb vérfarkas mindig a legváratlanabb pillanatban talál rád. Mintha szagot fogna, mikor vagy sebezhető. Nyakig csomagokkal a legutolsó helyzet, amikor elterelésre lenne szükséged. Az arcodon próbáltad leplezni a zavar jeleit. Felé fordultál, máris találkoztál a szúrós kék szemeivel, kiélezve közöttetek a hirtelen jött feszültséget. Nem tudtad hogy illik valakivel flörtölni, aki majdnem az ellenséged.

- Ó, nekem mondod vagy a bornak? - próbáltad viszonozni a flörtös hangvételt.

A zacskóból kilógott egy üveg bor, a kedvenced. A Netflix-es estéidre tartogattad, amikor egymagad nekilátsz és kivégzed szegényt. Megesik, hogy természetfölötti lényeknek nehezebb megrészegedni. Titkoltad ezt a képességed. A kocsidhoz értél, elegánsan a hátad döntötted a járműnek. Egy cseles mosoly ült az ajkaidon. Peter elmosolyodott, mindig imádta az éles nyelved. Azt, hogy mindig valahogyan a szavaiddal játékba csalod.

Egy kis múltatok volt, nem is akármilyen. Te boszorkány lévén nem maradtál hidegen a természetfelettiek világában. Így az utaidat nem egyszer kereszte a sors vele. Nem akarsz nagyon hencegni, de szétrúgtad már párszor a seggét, ha arra volt szükség. Peter pedig.. szerette a kihívásokat. Jelenleg úgy tűnt semleges a hadiállás, igazán próbáltad megzabolázni, nehogy keresztbe tegyen Stiles-nak bármit is. Az unokaöcséd mindenlébenkanál, ezzel tisztában voltál. De nem akartad, hogy baja essen. Ismerted Peter heves temperamentumát.

Az utóbbi időben viszont úgy érezted egyre kevésbé ismered a férfit. Visszafogottabb lett, udvariasabb és nem akart megölni. Egész normálisan tudtál vele beszélgetni, míg nem kezdett bele a hadjáratba, hogy levegyen a lábadról. Őszintén, nem értetted miért. Azelőtt vajmi keveset törődött azzal, hogy akár barátok is lehetnétek, arról nem is beszélve, hogy nőként gondoljon rád. A tény, hogy megváltozott borzasztóan idegessé tett. Egy ellenségtől könnyű kitalálni mire számíthat az ember. De egy olyan férfitől, mint Peter Hale akármi kitelik.

Kitépett lapok // Oneshots [HU]Where stories live. Discover now