Fandom: Bosszúállók (a cselekmény Polgárháború után játszódik)
Karakter: Steve Rogers
Szituáció: új csapattag vagy, de a Kapitány elég bizalmatlan veled
Kérte: stevevajaskenyere
Szavak száma: 1800
Egy személy voltál Bucky múltjából. Egy fekete folt, akit nem ismert. Az időzítés nem volt a legjobb, mivel Bucky egy bevetés során kómába esett és jelenleg az intenzíven volt, de stabil állapotban. Egy Hydra bázist rohantak le a Bosszúállók, akkor találtak rád. Te pedig csak úgy előkerültél, mint Hydra másik kísérlete. Bucky-n és rajtad egyidőben kísérleteztek, ám őt hamarabb vetették be. Téged viszont hibernálasba kényszerítettek, mintegy B tervként őriztek. Egészen addig míg be nem törtek és kiszabadítottak.
Dezorientált és ijedt voltál. Az idő eljárt a fejed fölött, nem értettél rengetek dolgot, úgy tűnt teljesen egyedül vagy. Nem hagyhattak sorsodra, főleg hogy a hibernálás után még jelentkezhetnek komplikációk. A Bosszúállók úgy döntöttek, hogy jobb lenne téged is szemügy alatt tartani.
A Toronyban laktál velük, már közel egy hete. Túl sok időztél Bucky kórtermében, Steve-nek viszont ez cseppet sem tetszett, hogy ennyire közel került a barátjához. Védemező ösztönei ébredtek fel benne. Emlékezett tisztán a barátja rettegését a Hydra hatalomra jutásáról. Azt nem engedhette, hogy ez teljesüljön. Idegen voltál, a Toronyban, mellette. Ez igenis egy veszélyforrás. Steve túlélési ösztönei bekattantak.
Te olyan kedves voltál mindenkivel, Steve biztosra vette, hogy itt valami nem okés. Képes vagy viccelődni bármivel? Hiszen elvileg te is ugyanazokat élted át, mint a Tél Katonája. Hol marad a te traumád? A sebeid, amik megannyiszor felszakadnak?
Hacsak nem te voltál a kínzó. És most is arra vársz, hogy mikor csaphass le Bucky-ra. Szinte büszke is volt a dedukciós képességeire és arra, hogy átlát rajtad. A hibernálások mind csak egy csel volt, egy hirtelen mentőötlet, hogy becsaphasson titeket.
Tony egyből felfigyelt arra, mennyire megrögzötten rajtad tartja a szemét Steve. Igazolni akarta a gyanuját, hogy a kapitány lassan megszállott hajlamokkal rendelkezik, így megpróbálta leitatni, mert tapasztalatból tudta, hogy a férfi józanon be sem ismerné. A pulnál iszogattak, amikor Tony bevetette a bombát.
- Lazíts egy kicsit Steve, nem veszélyes a csaj - mondta, ahogyan bourbon-t töltött neki a pohárba.
Az ital édeskés illata megcsapta az orrát, mégsem kívánta a lazítást. Steve továbbra is tagadta, úgy tűnt nem akar megtörni. Friss hús voltál, merő ismeretlenség, amibe a szőke bosszúálló szívesen vetette volna bele magát. Ha hagytad volna. Nem igazán akarta látni, hogy nehezedre esik beszélni a múltadról. Inkább gondolta azt, hogy igenis van rejtegetni valód.
YOU ARE READING
Kitépett lapok // Oneshots [HU]
General FictionHelló lányok! Nézzetek a kedvenc karakteretekre aztán erre a könyvre. Aztán újra a karakterre és újra a könyvemre. Ti nem lehettek együtt. De ha ebbe a könyvbe beleolvasol, legalább addig úgy tűnhet a szerelmetek valós. Nézzetek le, aztán föl, hol v...