Fandom: X Men
Karakter: Erik Lehnserr
Szituáció: az Olvasó Charles Xavier húga, a sérült Magnetót kell ellássa.
Szavak száma: 1800
Kérte: CuteeWolf006
Sosem felejted el, mikor először megláttad az ifjú Magnetót.
Úgy érkezett hozzátok, mint egy szárnya törött madár. Charles Xavier, a bátyád a gondjaidra bízta, remélve, hogy helyre tudod hozni. Nem értetted, miért fűzött annyi reményt ehhez, hiszen elvesztetted a bizalmad abban, hogy különleges vagy.
A bátyád szentül hiszi azóta, hogy gyógyító erőkkel bírsz. Gyermekkorban baleset ért, a trauma, ami a végtagjaid érte meg kellett volna öljön vagy nyomorítson. De te minden karcolás nélkül megúsztad. Két éves voltál, nem használhattad tudatosan az erődet. A szüleitek gazdagok voltak, mindent megtettek volna, hogy rendbe gyere, de erre már nem volt szükség. Magad oldottad meg a helyzetet. Akkor volt az első és utolsó alkalom, amikor tetten érted az erőd. Charles története egy igazság vagy egy mese? Lehet soha nem is volt ilyen képességed. Azt viszont észrevetted, hogy a sérülésed gyorsan begyógyul. A regenerálódás a véredben volt.
Az idegen mutánsot egy gyengélkedőnek kijelölt szobába vitték. Kesztyűt húztál, mielőtt hozzáérnél. A vérző sebeit nem lenne jó befertőzni jobban. Charles nem hagyta el a termet. Láttad a fényt a bátyád szemében, amikor arról beszélt, hogy újabb mutánst talált. Charles Xavier különleges volt. Az, hogy más furcsa lénnyel vette magát körül talán arra volt jó, hogy ő maga ne érezze kívülállónak magát. Ő egy jobb világot akar olyan mutánsoknak, mint ez a férfi előtted. Féltél, hogy ez csupán álom marad.
- Mit gondolsz? - kérdezted Charlest.
Végeztél a sebei kipucolásával, lehúztad a gumikesztyűt.
- Szenvedett. - válaszolta, szinte érezted, hogy a tekintetével kutat a férfi elméjében - Annyi, de annyi sötétséget látott.
A férfi kis híján elvesztette a jobb karját, csúnyán deformálódtak a csontjai. Hetek, sőt hónapok gondoskodására lenne szükség, hogy meggyógyúljanak. Már ha meggyógyulnak. Reménykedtél ebben, hiszen a férfi Xavier vallása szerint mutáns. A mutánsok páratlanul szívósak, túl kell élnie.
- Érintsd meg. Kérlek, csak egy próbát tegyél. - kérlelő szemekkel szólt hozzád Charles.
Lesütötted a tekinteted, remélted nem veti fel az ötletet. Nem volt szükség még egy kudarcra. Biztos voltál benne, hogy képtelen vagy őt meggyógyítani. A bátyád kérlelő pillantása viszont egy próbára kényszerített. Nagyot sóhajtottál és a kezed a karjára tetted, koncentráltál, amilyen erősen csak bírtál.
YOU ARE READING
Kitépett lapok // Oneshots [HU]
General FictionHelló lányok! Nézzetek a kedvenc karakteretekre aztán erre a könyvre. Aztán újra a karakterre és újra a könyvemre. Ti nem lehettek együtt. De ha ebbe a könyvbe beleolvasol, legalább addig úgy tűnhet a szerelmetek valós. Nézzetek le, aztán föl, hol v...