Ittas örömök - Kai x Olvasó [39]

844 39 6
                                    

Fandom: Vámpírnaplók

Karakter: Kai Parker

Szituáció: Kai és az olvasó legjobb barátok, de ez egy buli alkalmával megváltozik amikor finoman fogalmazva túl sokat isznak

Kérte: LilyiHerondale

Szavak száma: 1500

A legjobbat remélted, valahogy nem akartál crusht választani

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

A legjobbat remélted, valahogy nem akartál crusht választani. Egy ideje solóban voltál és ez nem zavart, kevesebb baj volt. Elena jó embereket választott ki erre a bulira. Damon, Kai, Stefan... A lányok álma valóra vált ezzel a gárdával. De te inkább makacsul védted a szíved és nem hagytad magad megnyerni. Habár el kell ismerd a fiúk nem egyszer megragadták a tekinteted. Kigyúrt felsőtestben sem volt hiány és a rosszfiús báj mindig is a gyenge pontod volt.

A küszöb átlépése előtt még kissé lehúztad a ruhádat, hogy azért takarjon valamit az éhes szemek elől és elsimítottad a ráncokat. A parti szerelésed ütős volt, akár egy vodkás shot aminek hiába a formális neve vodkanarancs nincs benne sok gyümölcs. Gondoltad még kellene egy kis bátorság fokozó ital mielőtt beleveted a játékba magad.

A többi fiú mind körbe ült. Nem volt más választásod, mint eleget tenni a szociális nyomásnak és csatlakozni a játékba Végigfuttattad a szemed a társaságon: rajtad kívül mindenki a részegség nagyobb fokát ütötte már. Te sem voltál szenzációsan jól. A hullámzó alkohol szintedre az is rásegített, hogy akárhányszor egy kicsit kijózanodtál következett egy újabb shot, hogy belerepítsen bizsergető mámorba. Fejest ugrottál a részegség kellemes tudatlan gátlástalanságába.

Leültél a fotelre és már érezted is valaki karját a derekadon. Nem volt időd reagálni, a másik kezét az arcodon érezted. Az alkohol miatt tompítva fogtad fel így lassítva kerested a kezek forrását.

- Remélem az én nevem akad a kezeid közé, drága. - Damon suttogta a füledbe.

Megborzongtál és elhúzódtál a vámpírtól, próbáltad elkerülni a forró helyzeteket vele. Nem akartad kivívni Elena vérszomját. Kerülted, nehogy a hálójába ess. Mert akkor bizony kerülheted a temetőket és a bajt. Megráztad a fejed. Eszedbe jutott, hogy lehet nem kellene itt lenned. Hiszen csak véletlen eredménye, hogy éppen csak megpihentél egy kicsit, a hátad a kanapénak döntve. Kicsit belefájdult már a fejed az alkohol és a tomboló zene egyvelegétől. Nem szoktál sokat bulikba járni, de úgy érezted a suli év végén ennyit igazán megengedhetsz magadnak. Leraktad a sörös dobozt az asztalra és úgy döntöttél valamilyen csendesebb helyet keresel. Be is tévedtél egy szobába, ahol már nagyban folytak egy party játék előkeszületei.

Az egész játéknak Damon volt a főszervezője. Felhúztad a szemöldököd, megfordult a fejedben, hogy kimenj a szobából. Ez elég intő jel, hogy jobb, ha menekülsz, míg tudsz. Bonnie gyűjtötte össze az embereket, amint tele lett a szoba a dolgok ezután sokkal pörgősebbek lettek. 

Kitépett lapok // Oneshots [HU]Where stories live. Discover now