Fandom: Supernatural
Karakter: Sam Winchester
Szituáció: Sam-mel régi vadásztársak vagytok, rejtett érzelmekkel egymás iránt
Szavak száma: 2100
Kérte: Szofiiis
Egy kis asztalnál ülté, nem messze a kocsma ajtajától. Praktikus, ha az ember menekülőre fogná. Démonok és szellemek vadászata megedzette az idegeid és a stratégiai meglátásod. Kár, hogy jópár sebbel gyarapodtál közben. Gyermekkorod óta ezzel foglalkoztál, másra egy kisboltot vagy hasonlót hagynak, mint családi vállalkozás. Neked egy másféle jutott.
Veterán voltál már, amikor Dean és Sam az utadba akadt. Éppen ezért bosszantotta őket először a profizmusod. Te is felvágtál ez elején, aztán kicsit szárnyaid alá vetted őket és egy csapat lettetek. Noha, pár hónap utána visszahúzódtál és véletlenül 'eltűntél' újra pár hónapra. Magányos farkas voltál mindig is, nehezen ment kötődni bárkihez is. Megnehezítette a dolgodat ahhoz is, hogy közelebb kerülj egy bizonyos vadászhoz. Akármennyire is volt frusztráló ez, de képtelen voltál átjutni egy képzeletbeli árkon ami elszigetelt. Nem is csodáltad, egy olyan titok mellett, amit a szívedben hordoztál, nem is cselekedhettél volna máshogyan.
Néha csak nem jött, hogy elhidd, egy csapat része vagy. Egyszerre töltött el boldogság és félelem is. Nem szoktál hozzá a kapcsolatokhoz és a meleg érzésekhez. De a fiúk idővel úgy a szívedhez nőttek minden hóbortjuk ellenére. A fiúk a lehető leglepukkadtabb kocsmába hoztak el erre a különleges alkalomra.
- Boldog születésnapot, Gyilkos!
Nos, kedves kis becenevet adtak neked.
Sam, Dean és Castiel egyszerre emelte a poharat, amire elkacagtad magad és te is így cselekedtél. Tömör tequila csillogott a shot-os poharakban és pompásan mutatott. De nem ígért jót a továbbiakra. Sejtetted, hogyha sok alkohol elpusztul az asztalodnál az nem sok jóhoz fog vezetni. Kicsit elszabadul a pokol, ha te és Dean iszogattok. Abból a lelkesedésből ítélve, amivel Dean kitöltötte neked a piát nem hiszed ennyivel beéri. Felvontad a szemölödököd, de nem bántad. Egyszer egy évben van szülinapod, elvégre.
Sosem ünnepelted eddig a születésnapodat, mert nem igazán volt akivel. A szüleid vadászok voltak, mindig távol új démon után kutatva. Olyankor csak leültél és egyedül iszogattál. Dean hozta be ezt a szülinapos szokást. Egyszerű oknál fogva. Mert akármikor meghalhattok és érdemes kiélvezni az életet.
- Ez az, egy nappal közelebb a halálhoz. - fintorogtál, részben az alkoholtól, részben a keserű grim humorodtól - Yay.
Magasra emelted a poharad és a fiúkra kacsintottál. Értékelted a gesztusuk, hogy kicsit fel akartak vidítani, de számodra sosem voltak különleges alkalmak a születésnapok. Most is csak azt élvezted, hogy a fiúkkal tölthetsz időt. Egy kis idő, amikor mondjuk nem egy wendigo elől futtok az életetekért.
YOU ARE READING
Kitépett lapok // Oneshots [HU]
General FictionHelló lányok! Nézzetek a kedvenc karakteretekre aztán erre a könyvre. Aztán újra a karakterre és újra a könyvemre. Ti nem lehettek együtt. De ha ebbe a könyvbe beleolvasol, legalább addig úgy tűnhet a szerelmetek valós. Nézzetek le, aztán föl, hol v...