Tűzön-vizen át- Loki x Olvasó- 30

1.4K 111 5
                                    

Fandom: Marvel

Karakter: Loki

Szituáció: várod haza Lokit egy csata után

Kérte: Szofiiis

Szavak száma: 1500

(ne haragudj, hogy csak ilyen rövid lett, remélem így is kielégítő)


Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


- Egy újabb győztes csata Asgard nevében. - rikkantotta Thor és ledobta a sisakját.

Szőke tincsek omoltak a vállára és a föld porzott, ahogyan kietősen vágtatott végig az udvaron vissza sem nézve, hogy a lova kantárja nincs kikötve. A jószág prüsszentett és rázta a fejét. Loki a kantár után kapott és gondosan csomóra kötötte a fához. Húzta a száját a bátyja hevességét látva, de nem szólt semmit, talán a csata utáni fáradtság telepedett a testére és azért nem sietett megróni. Thor hosszú léptekkel sietett az ünnepségre, harsány hangon beszélt a többi asgardi-val. Ilyen az én fivérem, jegyezte meg magának Loki, egy cseppnyi rosszállással. Nem volt kibékülve azzal a férfivel akivel tükörbe szokott nézni, a valódi eredetét még mindig magába zárta.

- Tudod mit szeretek legjobban csaták után? - kérdezte izgatottan az isten.

Loki személy szerint tudta, hogy ő mit szeret: végre lemosni magáról a csillagport, ami út közben ráragadt. Forgatta a szemét és szedve a lábát beérte Thor-t, aki lelkesen vágtatott a trónterem felé. Megrögzötten azt hitte, hogy a bátyját a csata utáni ünnepség és a fényűzés hajtja inkább csatába. Na meg persze a haza. Loki elfintorodott erre a gondolatra, úgy érezte ő nincs itthon. Idegen hajlékban hajtja álomra a fejét. Egy keserű mosoly jelent meg az arcán egy pillanatra, amit el kellett rejtsen gyorsan.

- Hogy a kisasszonyok a karjaidba omlanak? -válaszolt gúnyosan Loki.

Thor harsányan felnevetett, majd legyintett. Loki értette, miért. Még mindig ahhoz a földi leányhoz húzza a szíve, akit Midgardon hagyott. Pedig lehet, hogy sosem fogják egymást újra látni. Loki azon gondolkodott, tudna-e valakit is ilyen kitartással szeretni? Az ajkait egyenes vonalba húzta, még abban sem volt biztos, hogy szerelem az az érzés, ami felborítja és görcsbe húzza a gyomrát minden egyes alkalommal, amikor veled van. Szinte gyűlölte azt, amit teszel vele, megvetette, hogy isten létére a gyengéd érzelmek fűzték hozzád. A gondolataiból kirántotta Thor erőteljes barátságos hátba veregetése.

- A bort, fivérem.  -dörmögte.

Ebben az egyben szentül igaza volt neki. A bor jó volt, az ízlelőbimbói értékelték, de egyebet nem érzett, minthogy egyre fő a feje az italtól. Loki nem találta a helyét az ünnepségen, az nem az ő világa. Ahová az egész Asgard hivatalos volt, ő éppen úgy érezte, hívatlan vendég. Mindenki Thor-t ünnepelte, ezt érezte. Az egyetlen dolog, ami feldobhatta volna az estéjét te lettél volna.

Kitépett lapok // Oneshots [HU]Where stories live. Discover now