Fandom: Bosszúállók: Ultron kora
Karakter: Pietro Maximoff
Szituáció: mivel adott volt, én a következőt gondoltam ki: az Olvasó (a Stark toronyban él és Bosszúálló) energiaitalt ad Pietrónak és érdekes dolgok történnek
Szavak száma: 1370
Kérte: LucyMendes03
- Hé, Pietro! - kiáltottad el magad és bezártad a hűtőt
A fürge srác nem volt a konyhában, de tudtad, hogy az ő sebességével, néhány pillanat és már előtted lesz. Gyorsan a hátad mögé rejtetted a szerzeményed és vigyorogtál. Szokás szerint először egy szellőt éreztél, majd aztán megláttad Pietrót, aki mosollyal az arcán állt előtted. Már csak egy gond volt, hogy túl közel volt. Van ez a 'bosszantó' szokása, amit pár hete vett fel, hogy csak azért is a személyes teredbe mászik. Most is a felsőtestetek egymásnak verődött és az arcod szerencsétlenül találkozott a fiú mellkasával. Mindig ezt csinálja, morogtál magadban. Minden egyes alkalommal mikor ezt csinálja nem tudod nem észrevenni a teste melegét, az illatát, az izmait. Direkt csinálja, azt te is jól tudod, de ez nem válaszolja meg a kérdésed, hogy van-e több a gyerekes bosszantása mögött. Felemelted a tekinteted, még mindig magasabb nálad és úgy tűnik egy darabig így is fog maradni. A szokásos öltözetében volt, a kék pólójában és tréningjében, számára ez a megfelelő, hiszen egész nap meg sem áll, rohan, pattog és te alig bírod nyomom követni.
- Hívtál? - kérdezte felhúzott szemöldökkel, egy barátságos mosoly nyugodott az ajkán
Bólintottál és tettél egy lépést hátra, biztos, ami biztos.
-Ezt nézd!
Az orra alá nyomtad az energiaitalos dobozt és a fiú égszínkék szemei elkerekedtek a csodálkozástól. Nem tudtad, hogy Szokoviában lehetett-e ilyet kapni, de itt nem nehéz beszerezni. Pietro óvatosan elvette tőled a dobozt és szemügyre vette. Lassan, pontosan nézte a dobozt, nagy kíváncsi kék szemekkel, még meg is szagolta. Te felvontad a szemöldököd és eszedbe jutott, hogy talán nem tudja mi az, habár nagy zöld betűkkel írta rajta: ENERGIA-IA-IA EGÉSZ NAPRA! Habár, jobban belegondolva, a fiú már maga egy energia-bomba, nincs szüksége ilyesmire.
- Nem ittam még ilyet, Wanda sosem engedte. - motyogta a fiú elgondolkodva
Meglötyögtette a doboz tartalmát és maga előtt tartotta, de nagyon vonakodó volt, ami furcsa volt tőle, hiszen ő siet mindenbe belevágni, nem hezitál, most mégis van az arcán egy megfontoltság.
- És nem akarod kipróbálni? - kérdezted csábitóan
Fogalmad sem volt, mi lesz ebből de égtél a kíváncsiságtól, hogy kiderítsd.
YOU ARE READING
Kitépett lapok // Oneshots [HU]
General FictionHelló lányok! Nézzetek a kedvenc karakteretekre aztán erre a könyvre. Aztán újra a karakterre és újra a könyvemre. Ti nem lehettek együtt. De ha ebbe a könyvbe beleolvasol, legalább addig úgy tűnhet a szerelmetek valós. Nézzetek le, aztán föl, hol v...