Kalózbecsület - Shiro x Olvasó- Manta- [29]

680 19 7
                                    

Fandom: Voltron:Legendary Defender

Karakter:  Shiro

Szituáció: Shiro-t elfogja egy csapat Galra űrkalóz és azért az egész fejezetben duzzog emiatt

Kérte: Manta-

Szavak száma: 3000

Szavak száma: 3000

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Maga sem tudta, hogyan történhetett ez. De egy óvatlan lépés és az űrkalózok csapdájában találta magát. Honnan tudhatta, hogy az űrkikötőben még léteznek ilyenek? Prédává vált, a legénység valamelyik tagjának sikerül a háta mögé férkőznie A következő kép a fejében már az volt megkötözve találta magát a padlón. A szeme egy ideig be is volt kötve, semmit sem látott. Csak az érdekeire hagyatkozott: az orrát facsarta a duhos pince szaga, a bőre libabőrös lett és jött, hogy összehúzza magát a hidegtől.

Az emberek összesúgtak a háta mögött, lökdösték és cibálták. Egyszer csak egy kéz megragadta és térdre készítette. Aztán lekapták a szeméről a kötést. Egy darabig pislogott, míg kitisztult a látása.

Nem volt meglepetés, tudta, hogy űrkalózok ragadták el. A meglepetés késlekedett, ugyanis egy vérszomjas kalóz helyett egy fiatal nőt látott maga előtt.

- Mit keres egy nő itt? - képedt el.

A következő pillanatban egy pofon érte az arcát és nem kellett kétszer tippelni hogy tudja, kitől származik. Visszafordította a fejét és szemben találta magát veled. A szemeid az övét pásztázták és az égő parázs táncolt a tekintetedben. De állta a tekinteted, a kék szemeiben valami makacs túlélési vágy tündökölt. Érezted, hogy nem akármilyen túszod van. Úgy meredtetek egymásra, mint ugrásra kész ellenfelek. A szemei kisvártatva hagyták el az arcod, a kalózokhoz illően az öveden egy lézerfegyver kacsintgatott vissza rá, emlékeztetve, hogy nem akármilyen lány néz rá. Ha a hivatásod nem is keltett benne indulatokat, de a Galra számlázásod már igen.

- Még egy ilyen kijelentés és nem marad nyelved. - szólalt meg az egyik kalóz.

Egyetértően bólintottál és egy gúnyos mosollyal néztél rá. Shiro az ajkába harapott, rég látott ilyen veszélyesen szép lényt, mint te. Ám ezt a felismerést eltemette magában. Hatalom övezett és nem akart újat húzni a szerencsével. Megrázta a fejét és nyelt egyet. Forrt a vére, de tudta, hogy semmit sem tehet. A státusza és a méltósága a porban fetrengett. A behódoláson kívül egyéb lehetősége nem volt. Nem tudta mennyire lehet nagy szája az űrkalózoknál, csak annyit hallott, hogy nagyon óvatosan kell beszélni az embernek, hogy megmaradjon a nyelve.

Sóhajtott és megpróbálkozott titkon a kötelet kísérelte lefejteni. De mindhiába. Meg van kötve a keze és ezzel elfojtották tőle a szabadulás lehetőséget. Rád nézett, a szemei kíváncsian mértek be. Nem számított arra, hogy egy nővel lesz dolga itt. Hallott a robbanékony természetetekről és nem szeretett volna a olaj tenni a tűzben.

Kitépett lapok // Oneshots [HU]Where stories live. Discover now