Dalosmadár - Coriolanus Snow x Olvasó [62]

173 13 1
                                    

Fandom: Énekesmadarak és a kígyó balladája
Karakter: Coriolanus Snow
Figyelmeztetés: spoiler, véres felnőtt tartalom
Szituáció: Snow-t visszaparancsolják a Kapitóliumba a 12. Körzetből. Dr. Gaultól kap egy Avox-ot, Téged.
Szavak száma: 3500

Coriolanus Snow kihúzta magát, ahogyan menetelt az emberek között

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Coriolanus Snow kihúzta magát, ahogyan menetelt az emberek között. Félresimította a szőke haját, ami lassan újra hosszú lett. Egy karmazsinvörös öltönyben feszített, a bal kezében ital volt. A mentor szerepe mindenki előtt ismert volt. De csak Dr. Gaul tudta igazából, hogy milyen fekete is a múltja a mentoráltjával, Lucy Gray-jel. A szemei előtt lebegett a lány arca, a lelkiismeretével játszik, ahogyan a szívével is tette. Az elárulás még frissen égett benne. Snow szentül hitte, hogy elárulták, és ehhez mérten cselekedett amikor elővette a puskáját. Szerette, ő úgy gondolta, hogy amit iránta érzett egész közel állt a szerelemhez.

Mióta visszatért a Kapitóliumba nem találta a helyét az emberek között. Lépten-nyomon attól rettegett, hogy újra elárulják. Tovább folytatta a tanulmányait az Akadémián. Csakis Dr. Gaul, a mesterelmélyű nő, tud a mélyen féltett titkáról.

Éppen most is az ő ünnepségén vett részt, mint közeli barát. Coriolanus nem nevezné barátnak, az egész csupán tranzakcionális volt. Egy hatalmas bálterem fényűzésben ahhoz, amire ő is vágyott volna mindig. De az ő családi házuk még mindig félig romokban hevert. Még nem gyűlt annyi pénze, hogy otthagyja a koszfészket. Irigyelte a testvérét, Tigrist, hogy ő már divattervező karrierjét készül befuttatni. Ő már kiszabadult. Snow maga sem tudta mi az, ami ennyire fogva tartja. A gondolatok minden egyes nap nyomasztották, legszívesebben kitépte volna Lucy emlékét gyökerestől.

Dr. Gaul került az útjába, az idős nő keselyűként belekapaszkodott a karjába. Hosszú körmeit belemélyesztette a szövetkabátjába. Közelebb húzta, Snow undorodva hagyta magát. Megvetette, mert veszélyesnek tartotta, még akkor is, ha szövetségesként kezelte. Finom, arisztokrata vonásaival elfedte a fintort, ami az ajkain formálódott.

- Coriolanus, van egy ajándékom számodra - szólalt meg határozottan Gaul - Első generációs Avox, nő. Kiképezve mindenre.

Avox. Snow hallott róluk, hogy olyan szolgák, akiknek kivágták a nyelvüket megtorlásként a lázadásért. Most a tömlöcökből kiszabadították a hadifoglyokat, amiket még az Első Lázadásnál fogtak el és újrahasznosítják. Egy újdonsült dolog, a tehetősek házaiban még nem terjedt el a használatuk. Néma szolgát akartak belőlük készíteni, vagy egy funkcionális díszletet. Snow tudta, hogy nemsokára versenyt lehet majd űzni abból kinek hány Avoxa van.

- Nem is tudtam, hogy az Avoxokat is...

- Tenyésztik, igen - vágta rá gyorsan Gaul - Én vagyok ennek a forradalmasítója. Az Avox kereskedelmi business profitáló. Eredeti Avoxokból tenyésztem, évek alatt kitanulnak mindent. 

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 25, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Kitépett lapok // Oneshots [HU]Where stories live. Discover now