Hazudtam - Fred x Olvasó [43]

1.3K 85 1
                                    

Fandom: Harry Potter

Karakter: Fred Weasley

Szituáció: Voldemort elleni csata megkezdődött. Az Olvasó egy Halálfaló, ám segít a kedvenc Griffendélesének megmenekülni

Szavak száma: 3000

Kérte: Benina_Rider

A terv világos volt

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

A terv világos volt. Amint Harry Potter elhagyja a Dursley fészket lecsapunk, ismételted magadban el a lépéseket. Két másik Halálfaló társat kaptál magad mellé beosztva, hogy tuti ne tévesszetek célt. Türelmesen vártál a rejteketekben, a házat figyelve. Amikor élesben kell bizonyítanod a hűséged Hozzá, mindig ideges voltál. A Sötét Nagyúr haragjától mindannyian megborzongtatok.

Rettegtél attól, hogy elbuktok. De ugyanúgy rettegtél attól is, hogy hatalomra kerüljön. Sejtetted, ebből jól már sehogysem jöhetsz ki. Azt kívántad bárcsak lett volna választásod, bárcsak másképpen alakultak volna a dolgok. Lesben álltál, mígnem egyszer csak megpillantottad A Fiút. Csendben intettél a társaidnak.

A fiú nem tűnt gyanutlannak, körbenézett, a tekintete éppen csak átsiklott a rejtekhelyeden. Nem volt egyedül, Lupin professzort pillantottad meg mellette. Egy göb lett a torkodban, arc nélkül kellett ellene fordulj a szeretteidnek. Harry felült a seprűjére, ti is ugyanezt tetted, kisvártatva utána repültetek. Rémesen csendes éjszaka volt, a levegő süvítése is hangosnak tűnt. A szél belekapott a hajadba, jegesen cirógatva a bőröd. 

Észrevettek titeket, így intenzív üldőzésbe fordult a dolog. Átkok záporoztak, míg Lupin levált és ez volt a te alkalmad. Ádázan követted Harry Pottert, a többi Halálfaló lemaradva.  Elmosolyodtál, mindig is te voltál a leggyorsabb repülő. Egyre jobban beérted, már csak pár méter választott el tőle. A célpontodra néztél, de a haja már vörösen csillogott.

Megtorpantál és intettél a társaidnak, akik pillanatokon belül beértek.

- Vissza! - kiáltottál torkod szakadtából - Ő nem az, akit kerestünk! Ez egy elterelés.

Az egyik Halálfaló mérgében egy átkot küldött Fred után. Eltalálta. A szíved nagyot dobbant, Merlin szakállára, csak nem megölte? Vissza akartak indulni, ám te nyomban Fred után akartál eredni. Szerencsére, feltűnt Lupin és közétek csapott.  Te lehúzódtál, a földhöz közelebb keresgéltél a teste után. Lupin el volt foglalva a másik két Halálfalóval.

Szinte száz méterrel távolabb találtál rá, egy mugli kertjébe zuhant. Te csendben leszálltál a fiúhoz, aki a földön feküdt. Láttad, hogy még élt, amikor zuhanórepülésben vette az irányt. A kezed a pulzus után kutatott a nyakán. Gyenge volt, de még élt. A feje megsérülhetett, mert a homlokából vér csorgott. Pánikoltál, nem akartad soha sem a halálát. Ahhoz túlságosan szeretted. 

Kitépett lapok // Oneshots [HU]Where stories live. Discover now