Fandom: The Maze Runner
Karakterek: Thomas Brodie Sangster
Szituáció: a TMR castja Karácsonyi bulit rendez, amire te is hivatalos vagy.
Kérte: SzofiSangter
Szavak száma: 1500
- Éééés mosoly! - kiáltotta el magát Kaya.
Mindenki mosolygott és te egy nevetésben törtél ki amikor a képen láttad, hogy Dylan grimaszolt. A háttérben bújt meg és éppen csak kiszúrtad
- Dylan! - csapott a vállára Kaya, aki csak pimaszul kinyújtotta a nyelvét.
Láttad, hogy azért még kitette a képet az instagramra és megjelölt benne. Nyomtál egy szívet és nevettél látva, hogy Dylan bosszantja Kayat. Nézted, ahogyan összebújva suttogtak. Az ajkadba haraptál és inkább elfordultál. Karon ragadtad Will-t és indultatok kibontani pár boros üveget. Ezzel jól lefoglaltad a fiút, mert bosszankodva kínlódott felfeszíteni a dugót húzó nélkül. Felsóhajtottál, úgy érezted meg kell védened őket. Mikor legutóbb rákérdeztél a lánynál tagadta, hogy bármi komoly is lenne köztük. Ráztad a fejed, megértetted volna, ha titkolózni szeretnének. Kaya nevelésére felkaptad a fejed. A pillantásod találkozott Thomassal az üveg fölött. Ő is ugyanarra gondolhatott, mint te.
Ti is titkoltátok a kapcsolatotok, hogy a média ne csámcsogjon rajta. És ez lassan felemésztett, a gondolat, hogy nem nézhettek egymásra úgy, ahogyan egy normális pár nézne. Mert a kamerák mindenhol ott lehetnek. Habár most éppen Ki Hong Lee lakásán voltatok és nem a vörös szőnyegen, nem tehettél róla, de mégis kellemetlennek éreznéd, ha egy paparazzi az ablaknál leselkedne. Túlságosan is beleszoktatok abba, hogy ne éljétek teljesen az életetek.
A szerelmetek limitált volt. Titkon elkapni egy pillantást, egy mosolyt. Édes volt, Thomas óvni akart titeket a hírektől. Néha viszont szeretted volna a nyilvánosság előtt is felvállalni, szerettél volna a legjobb barátnődnek róla áradozni vagy azt megfontolni, hogy a szüleidnek mutatsd be. De túlságosan féltetek a kritikától és a média karmaitól, ami talán szétszakítana.
Két szerelmes voltatok, akik nem kellett volna egymásba habarodjanak."Co-stars falling in love " látnád a címet a lapokban. A producered ki is lenne akadva az biztos. Ha nem vagytok együtt akkor nem tudnak szét sem szakítani. Tisztában voltatok azzal, hogy a média hatalmában áll, hogy közétek álljon. Éheznék azt, hogy valamilyen drámába keverjenek titeket. Ha a te vagy a fiú producere nem találná előnyösnek a kapcsolatotok. Csak még jobban szenvednének.
Hálás voltál, hogy a barátaiddal össze tudtál gyűlni és együtt tölteni ezt a nem mindennapi estét. Éjfél volt, kiültetek a teraszra, pezsgős üveggel és poharakkal megnézni a tűzijátékot. A fiúk először a nyaraló tetejére akartak mászni, de aztán Kaya nyomatékosan lebeszélte őket. Remélted senki sem veszi észre, hogy kicsit szorosabban bújtál Thomashoz, mint máshoz. Érezted a kezét, amint felkúszott a kezedhez a kabátod zsebében és megtalálta az ujjaid, szorosan összefonva. Csillogó szemekkel néztél fel rá, szeretted volna hinni, hogy ez kis örökké, ami ti vagytok valóban túléli a média és a világ bántásait. A fiú rád emelte sötét szemeit és láttad, hogy vörös az arca és annyira szeretne magához ölelni. Félő pillantást vetett a többiekre és a figyelmét inkább újra a tűzijátékra fordította.
YOU ARE READING
Kitépett lapok // Oneshots [HU]
General FictionHelló lányok! Nézzetek a kedvenc karakteretekre aztán erre a könyvre. Aztán újra a karakterre és újra a könyvemre. Ti nem lehettek együtt. De ha ebbe a könyvbe beleolvasol, legalább addig úgy tűnhet a szerelmetek valós. Nézzetek le, aztán föl, hol v...