Fandom: Shadowhunters
Karakterek: Raphael Santiago, Alec Lightwood
Szituáció: az olvasó egy felvágott nyelvű boszorkány, aki véletlenül kereszti útját az árnyvadász csapattal és a vámpír klán vezetőjével. Folytatható ha majd szeretnétek :)
Szavak száma: sok, de mindegy, ez úgysem érdekel senkit sem
Kérte: DorkaTomka
Szóval ott álltál, a hátad a hideg falnak dőlve, kint a klubból és az utca hidege elérte a bőröd. De nem amiatt borzongtál, lettél libabőrös igazán. Egy démon hullott poraira a szemed előtt, a szeráf penge úgy hatolt belé, mint a vajba. A kezed ökölbe szorult és lelket parancsoltál magamba, a szemed a környezeted mérte be. Nem azért remegtél, mert féltél, ugyan, még te is meg szoktál idézni démonokat, nem tartottál tőlük. Azoktól sem rettegtél, akik végeztek vele, csupán beleremegtél abba az energiába, ami felszabadult, amikor kioltották a siralmas életét. A fajtád érzi az ilyet, fény vagy sötét, pozitív vagy negatív, ti érzékenyek vagytok. Persze az árnyvadászokhoz ez el sem ér, ők csak hadonásznak a pengével – szakszerűen persze, ezt elismered.
Nem mindennap láthat olyat az alvilági, hogy egy vámpír és egy csapat árnyvadász vitázik ennyire hevesen a szeme előtt és minden amit tesz közben az, hogy gondtalanul nekidőlt a kőfalnak. Egy vámpír és szám szerint három árnyvadász – együttes erővel, de ezt említeni sem merted nekik, leterítették a démont, ami úgy döntött, hogy követ téged ki a klubból, le az utcán egy jó ideig. Hogy tudtad-e, hogy követ? Naná. El akartál vele egy kicsit szórakozni, de semmi hosszú távú, hiszen azért mégis egy ördögi teremtményről van szó. Oké, téged úgy neveltek, hogy ne szedj össze csak úgy démonokat és ne állj szóba idegenekkel, de te is azzal maradtál, hogy a szabályok azoknak valók, akik be is akarják tartani. Volt még egy szabály, de az a legnagyobb hülyeség: ne vess szemet másra a fajtádon kívül. No, ezt annyiszor szegted már meg, hogy örök életedre mondhatnék minden nap egy 'sajnálom'-ot, még akkor sem tudnád helyre hozni. Szeretsz kötekedni, flörtölni, szórakozni, a józan eszed és az értékrenden belül. A más által hozott szabályok mehetnek a kukába, neked vannak saját szabályaid és abban az áll, hogy igenis szóba állhatsz árnyvadászokkal és persze, egy vámpírral is, elvégre, mind egy kalap alá vagytok véve abból a szempontból, hogy nem tartoztok a mondén világba.
YOU ARE READING
Kitépett lapok // Oneshots [HU]
General FictionHelló lányok! Nézzetek a kedvenc karakteretekre aztán erre a könyvre. Aztán újra a karakterre és újra a könyvemre. Ti nem lehettek együtt. De ha ebbe a könyvbe beleolvasol, legalább addig úgy tűnhet a szerelmetek valós. Nézzetek le, aztán föl, hol v...