Randitanárok- Bucky x Olvasó -[18] - Pagie

1.7K 113 48
                                    

Fandom: Amerika Kapitány
Karakterek: Bucky, Steve, Sharon
Szituáció: az olvasó és Bucky udvarlási tanácsokat ad Stevenek, a dologból viszont más is kisül ( Pagie, nem tudom ha ilyesmire számítottál, de ez lett belőle)
Szavak száma: 2000 és három szilvás hasonlat

Kérte: PagieCake és mindenki a lelke mélyén

A választott mondatot kiemelve találod :)

Szóval Bucky fogta a kezed és te szedted a lábad, hogy ne maradj le a férfi léptei mellett

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Szóval Bucky fogta a kezed és te szedted a lábad, hogy ne maradj le a férfi léptei mellett. Nem tudtad hova rángat el, de belementél akármibe. Aztán elértetek egy lifetet és végre kaptál esélyt a levegő vételre. Bucky behúzott a liftbe és te fújtatva néztél rá, nem értve a sietséget. Bucky a lift másik szegletében állt és kissé kínos volt a csend közöttetek.

  - Nos? Miért húztál be ide? - kérdezted felhúzva a szemöldököd 

Megnyomta a hatos gombot a liften. Bucky rád pislogott, majd úgy tűnt mintha zavarban lenne, vagy legalábbis nem találja a szavakat. A sűrű hajtincseibe túrt és a kék szemek kerülték a tieid.

  - Öhm, szóval nagy szükségem lenne a segítségedre. - motyogta az orra alatt - Randi tippek kellenek.  

Az állad leesett és bambán néztél rá egy darabig. Csak pár hónapja ismered és habár a kapcsolatotok nem volt rossz de annyira jó sem, minden esetre nem gondoltad volna, hogy tőled fog kérni ilyen tanácsokat. Hirtelen te is annyira zavarodottan álltál előtte, mint ő előtted. Kissé csalódottan azon kezdtél gondolkodni, hogy vajon ki lehet a szerencsés, akit készül elvinni. Bucky végre megértette a félreértésed és kapkodni kezdett.

  - Persze nem nekem! 

Volt benned egy olyan gondolat, hogy: Persze, hogyne. Tudod, ki hiszi ezt el. de aztán a férfi szemeibe nézve mégis csak őszinte csillogás volt és rosszul érezted magad mert kételkedtél az őszinteségében.

  - Akkor? - most már kíváncsiság uralkodott a hangodban

A lift kattant és kinyilt, te pedig attól féltél hogy nem kapsz választ és Bucky helyette megint őrült iramba kezd. De nem így lett, a férfi megvonta a vállát és az ajkába harapott.

  - Steve-nek. - mondta végül -Semmi ötlete Sharonhoz és az Interneten akar inspirálódni. 

Elkerekedett a szemed és nevethetnéked volt. Tudtál arról  kapitánynak imponáló Sharon, de fogalmad sem volt, hogy Steve ennyire ügyetlen a szerelemben. De Bucky jól tette, hogy hozzád fordult és nem hagyta hogy az interneten keresztül készüljön fel egy randira. Ott nincsenek rendes udvarlási tippek. Az internet veszélyes hely lehet neki, főleg ha rátalál pár helyre, ahol magáról olvashat rajongói történetet. Szegény nem hiszed, hogy fel van arra készítve lelkileg. A fanartokról nem is beszélve.

Kitépett lapok // Oneshots [HU]Where stories live. Discover now