Fandom: The Flash
Karakter: Cisco Ramon
Szituáció: az Olvasó épp a CC Jittersben veszi át a kávéját, amikor Ciscoba botlik. Kávésbaleset, így indult a barátságod a fiúval
Kérte: Darsha_Assant
Szavak száma: 2700
A cipőd ritmikus kopogása verődött vissza a zsúfolt kávéző padlójáról. Éppen a CC Jittersben számítottál egy ütős kávéra, ami feltölthet energiával. Ez lett mostanában az üzemanyagod. Sietségben voltál, talán ez okozta a fatális ütközetet. Egy vállig érő sötét fekete hajú fiú ütközött neked az egyik asztalnál, a kávéja rajtad landolt. A pólód éhesen beitta a barna nedüt, te pedig csak pislogtál rá. A fiú elvörösödött és csak papírtörlőért kapkodott, látszott, hogy borzasztóan sajnálja az incidenst.
- Ne haragudj - szabadkozott a fiú - Nagyon sajnálom.
Olyan rendesnek tűnt, nem tudtál rá haragudni. Amúgy sem szoktad az ilyesmit nagyon a szívedre venni, akárkivel megeshet. Tudtad, hogy biztosan nem fogsz így sem elkésni az új melódból a S.T.A.R laborban.
- Rá se ránts - legyintettél és egy bíztató mosolyt küldtél neki.
A fiú még ezerszer is bocsánatot kért, alig tudtad megnyugtatni arról, hogy nem vetted fel fekete listára és nem tervezed a fiú korai halálát. Nem tehettél róla, de azon kaptad magad, hogy kis híján zavarba jössz a jelenlétében. A zavart mosolyát annyira aranyosnak találtad, nem is beszélve arról, hogy a mély barna szemei szinte levettek a lábadról. Nem igazán szoktál idegenekre crusholni, de Cisco kivétel volt. Fájó szívvel váltatok el, amikor a srác vonakodva beállt a sorba, hogy új adag kávét kérjen és te útba indultál a munkába.
Kevésbé gondoltad azt, hogy az utatok kis idő múlva újra kereszteződik. A S.T.A.R laborban mindenki kedvesen fogadott. Barry volt az első, akinek Caithlin bemutatott. Szóba elegyedtetek, a fiú beszélt a közös munkafeladatokról na és persze a csapattagokról.
Aztán megláttad ki is a hiányzó tag, akiről Barry mesélt. Cisco a veled szemben levő laborban dolgozott, az átlátszó üvegfalakon keresztül könnyűszerrel felismerted. Kedvesen integettél neki a másik laborból, ám a fiú csak elsápadt. Lezuhant a forgósszékébe és bambán bámult maga elé. Még teljes sokkban.
Éppen kisebb egzisztenciális krizit élt át, amikor a barátja lépett be a laborba. Barry aggódóan nézett a srácra, aki nyomban megragadta és a pólójától rángatta le, hogy a fülébe suttoghasson.
- Barry, azt hiszem valami nem okés új csapattagunkkal.
Barry felvonta a szemöldökét. Az ég világon semmi furcsát nem látott benned. Annak ellenére, hogy alig egy fél órája vagy itt máris kezdted kiismerni magad a laborokban. Caithlin már körbe is vezetett, elbeszélgettél mindenkivel. Tökéletesen normális viselkedés. Nem értette a barátja miért csinált a bolhából elefántot.
YOU ARE READING
Kitépett lapok // Oneshots [HU]
General FictionHelló lányok! Nézzetek a kedvenc karakteretekre aztán erre a könyvre. Aztán újra a karakterre és újra a könyvemre. Ti nem lehettek együtt. De ha ebbe a könyvbe beleolvasol, legalább addig úgy tűnhet a szerelmetek valós. Nézzetek le, aztán föl, hol v...