Fandom: Marvel
Karakter : James ' Bucky ' Barnes
Szituáció: hogy elűzzék az unalmat, a Stark toronyban lévők bújocskázni kezdenek. Buckynak kissé nem megy először, de te segítesz neki; a vége pedig csavar
Szavak száma : 1600
Kérte : FoxWithWings
{ Ez a oneshot mérő hülyeség, de vegyétek viccnek az egészet. Ez nem reális, megtörténhető valami, hiszen hőseink nemigen unatkozhatnak ennyire}
Vannak napok, amikor azt kívánod bárcsak lelassulna az idő, hogy tudj csak egy lélegzetet venni nyugodtan. Most ez nem az az időszak. Most per pillanat csend van, olyan mint amikor két hullám között visszahúzódik a tenger. Az egyik hullámon túl vagy, de nem tudod, hogy készülj-e a másikra, hogy az mit hozhat. Éppen ez van a Stark toronyban lévőkkel is, beleértve téged, a frissen érkezett tagot. A múltkori Hydra csatát ki kell pihenni. Egy Hyra küldetést ki is lehet pihenni közel három nap alatt ( habár Clint szerint adjunk neki három órát és olyan lesz, mint új korában) , de két hét küldetés nélkül maga a paradicsom, csendes, nyugodt, csendes, NYUGODT. Már-már túl nyugodt. És ezt úgy érteni, hogy jóból is megárt a sok.
Meg ám, ezért történt, hogy rosszabbnál rosszabb szórakoztatási lehetőséggel álltak elő; merthát minden wifipontnak és online szórakozásnak vége akad, csak az internet nélküli játékoknak nem. Hagyományos szórakozási módok listája:
● társas játékok ( nem volt hosszú életű, mivel Tony minden Monopoly kört megnyert, valamint minden játékot, ahol gyűjteni kell valamit)
● a kártyajátékok sem valami nyerők ha mindenki játszik, beleértve Wandát is, mivel mindenki fejébe lát és ismeri a kártyáit
● a Mersz vagy Felelsz pedig már ott belefulladt, hogy Thor-on és Vízión kívül senki sem tudta felemelni Mjörnil-t
Ezek után még egy ideig érdekességnek számított Bucky, Steve régi, elveszett barátja, aki éppen csak most csöppen bele a normális életbe, de utána megint visszazökkentek a többiek a régi, nyugodt kérekvágásba.
Tehát valami új kellett, amivel el lehet ütni az időt. Mígnem valaki felszólalt, hogy mi lenne bújocskáznának. Miért ne?, gondoltad te magad is noha még magad sem tudod milyen régóta nem űzted ezt a játékot. A többiek benne voltak, így te is. Noha Tony kijelentette, hogy ez már nyert ügy, hiszen ő és Vízió a torony minden zúgát ismeri. De akkor Natasha mosolyogva megjegyezte, hogy szerinte Steve-nek és Buckynak jobban fog menni a játék, mivel mindkettő évekig tűnt el, biztosan mesterei ennek.
Egyikük sem nevetett a viccen, de már csak azért is belement a játékba. Igen, mindketten jól eltűntek, csak akaratuk ellenére. Már te is kíváncsi voltál önszántukból mire mennek. Szerencsésnek mondhatod magad, hogy láthatsz ilyet, a Bosszúállókat vérkomolyan venni egy gyerekjátékot. Hogy ne legyen vita sorsot húztatok és pechedre te lettél a hunyó. A nappaliból indult a játék, te pedig hagytad bekötni a szemed, hogy ne tudj lesni és elszámoltál ötvenig. Az utolsó tíz számot ugyan elsietted, mert már nem volt türelmed. Útnak indultál és füleltél, azon gondolkodtál hol kezd először. Egy sarokkal alrébb befordultál a konyhába és a tüzetesen körülnéztél. Gyorsan rádöbbentél, hogy nem kellett annyira nagyon körülnézz, mivel majdnem kiszúrta a szemed a vörös ruhadarab, ami kikandikált az asztal alól. Elmosolyodtál és megráztad a fejed, nem gondoltad volna, hogy ő lesz az első, akit megtalálsz.
YOU ARE READING
Kitépett lapok // Oneshots [HU]
General FictionHelló lányok! Nézzetek a kedvenc karakteretekre aztán erre a könyvre. Aztán újra a karakterre és újra a könyvemre. Ti nem lehettek együtt. De ha ebbe a könyvbe beleolvasol, legalább addig úgy tűnhet a szerelmetek valós. Nézzetek le, aztán föl, hol v...