Fandom: The Flash
Karakter: Barry Allen
Szituáció: Barry mindent belead, hogy elhívjon randira, ám az univerzum ellene esküszik fel
Kérte: AlphaGustin
Szavak száma: 1800
Barry a laborban ült és a fejét a tenyerének támasztotta. A gondolatai szárnyaltak és azon kapta magát, hogy újra Iris tölti meg az elméjét. A kapcsolatuk még mindig reménytelen és a lassan úgy érzi magában kialszik a láng, ami fűtené arra, hogy tovább próbálkozzon. Olyan, mintha ez egy egyoldalú lenne. Barry hiába nyújtózik, nem tudja elérni a Napot. Néha azon járt a feje, hogy talán nem is Iris kell neki. Nem a lányt kergeti, hanem az érzést, hogy szerethet valakit. Keserédes ez a megállapítás, ezért inkább szereti elnyomni magában a felismerést: ábrándokat kerget.
- Még mindig Iris után loholsz.- állapíotta meg szárazon Cisco.
Néha a technikus Barry tudatalattijának hallható, emberi hangja. Éppen ezért nem esett jól hallani a kegyetlen valóságot. Cisco éppen egy új kütyüt bütykölt, csipesszel a kezében osztotta az észt.
- Nem loholok.- vágta rá morogva.
Cisco csak rázta a fejét mosolyogva és visszahajolt a gép fölé. Barry húzta a száját és újra a pultnak dőlve merengett. A látóterébe kúszott a másik labor üvegfalain át egy nő alak. Te. A bátyádhoz, Ciscóhoz hasonlóan te is egy új szerkezeten dolgoztál. Ám te más voltál, mint társak működtetek együtt, neki is volt szuperhős öltözéke, a bátyád sajnálatára. Egy fél éve vettétek ketten kezelésbe a várost és el kellett ismernie, hogy egy páratlan társat és ellenfélt talált benned. Ám az sosem kerülte el a figyelmét, hogy nem csak a csatatéren vagy képes kiütni egy férfit. Kissé fanyar szájízzel látta, hogy nem egy férfi próbálkozott már nálad, kisebb sikerrel.
- És ha azt mondom, nem Iris? - kérdezte dacosan.
Cisco csak morgott egyet, hitetlenül. Barry megvonta a vállát. Sokáig halogatta magában azt az esélyt, hogy többként nézzen rád, mint barátra. A szeme követte a mozdulatait és az ajkába harapott. De sosem tagadta le, hogy nem fordult meg a fejében. Ám több dolog is visszatartotta: a büszkesége, csökönyössége, ja és Cisco. Főleg Cisco.
- Ugyan ki más?- horkantott fel a fiú.
- A húgod.
Cisco arca lefagyott. Majd vörös lett a dühtől. Nem véletlenül került fel a neve a Mi ne.. listára. Te védett terület voltál, erről a bátyád gondoskodott. Házi nyúlra nem lövünk. Vagy hogy mondják. Volt valami csábító benne, éppen azért, mert tiltott. Még eljátsszani a gondolattal is elvetendő kellene legyen. Barry úgy érezte itt az ideje megkísérteni a sorsot. Mi lenne, ha egyszer nem loholna és nem az álomlányt kergetné. Irisről álmodott már többször is, visszatérő alak volt az álmaiban és kísértette. Te még sosem voltál az álmaiban, de attól még nem azt jelenti, hogy nem vagy a szemeiben álombeli. Egy kivételes ember voltál a szemében, valaki, aki megérdemli, hogy valaki megbecsülje és szeresse. Maga is azt érezte, mint Cisco, a legjobbat akarta számodra.
YOU ARE READING
Kitépett lapok // Oneshots [HU]
General FictionHelló lányok! Nézzetek a kedvenc karakteretekre aztán erre a könyvre. Aztán újra a karakterre és újra a könyvemre. Ti nem lehettek együtt. De ha ebbe a könyvbe beleolvasol, legalább addig úgy tűnhet a szerelmetek valós. Nézzetek le, aztán föl, hol v...