Fandom: Éhezők Viadala
Karakter: Cato
Szituáció: Cato és te váratlan szövetségesek lesztek a 74. Éhezők Viadalán
Szavak száma: 4500
Author's note: ez a oneshot valójában egy könyvem akart lenni, végül rájöttem, hogy nincs időm újba kezdeni, ezért inkább most újraírtam. Ezért tér ki néhol jelentéktelennek tűnő dolgokra. Remélem így is élvezhető :)
Victor és az örökös sick kickje, Raney fél vállukon lógatták a táskát és kitörő magabiztossággal mentek végig az iskola folyosóján. Mindenki utat engedett nekik, sőt, egyesek még a tekintetük is kerülték, annyira tartottak tőlük. A magas, rendkívül kigyúrt szőke fiú, Victor Russ becsmérlően nézett végig a néhány fülét-farkát behúzó diákon. Mellette, Raney Andrew, egy hasonló felépítésű, mégis, egy leheletnyit alacsonyabb srác féktelenül vigyorgott, Victorral ellentétben, aki csak egy fél gúnymosolyt engedett meg az arcán. Szóval Rachelnek szája tényleg eljárt, gondolta a fiú, de a gúny nem tűnt el az arcáról. Nem is baj, legalább mindenki tudni fogja, hogy jelentkezni fogunk. A folyosó levegője izzott és feszültséggel telitett volt. Mindenki ismerte a Kapitólium játékait, mindenki tudja mire képesek. Mégis, a diákok közül szinte mindenki büszkeséggel és csodálattal nézett a két fiúra, a két óriásra, aki képviselni fogja őket a Viadalon és bizonyára nyerni is. A Körzet minden évben a legjobbakat engedi csak jelentkezni, nem enged meg semmilyen esélyt arra, hogy mind a két kiválasztott elbukjon.Victor idén akart jelentkezdni, mivel idősebb volt, míg Raney csak tizenhét. Az utolsó lehetőségüket dobják be.
Tudtad, hogy kik ők. Az osztálytársaid voltak, a Negyedik Körzet feltörekvő családjainak gyereke. Akik áhítoztak a Kapitóliumi dícsőségre. Noha talán belül ők is tisztában voltak vele, hogy nem nektek volt a legrosszabb sorsotok. A körzetetekben.
Tizennyolc éves voltál, ahogyan ők is. Ismerted őket. Évek óta hangoztatták, hogy jelentkezni fognak az utolsó évben. Ritka nálatok, a négyes körzetben a jelentkező, de akadt. Vannak családok, akik erre nevelik a gyermekeiket. Mindig is úgy gondoltad, hogy azok a szülők kigyót dédelgettek a mellükön.
Victor és Raney a folyosó végére ért ahol egy terem ajtajánál két lány várta magát. Egy magas, festett szőke hajú lány a haját igazította, míg mellette a falnak dűlő, szőkésbarna hajú lány gúnyos képpel az arcán figyelte a közeledő fiúkat.
-Szép vonulás volt, elismerem, olvadoztak a csitrik. – bókolt a szőkésbarna hajú lány
Raney és a szőke lány, Titiana nevetni kezdtek, Victor viszont csak húzta a száját. Rachel felvonta a szemöldökét és keresztbe tette a karját és állta a fiú gyilkos tekintét. Gyilkos, mindenki így jellemezné Victort, gondoltad, ahogyan a kigyúrt, vaskos vállú fiút nézte.
YOU ARE READING
Kitépett lapok // Oneshots [HU]
General FictionHelló lányok! Nézzetek a kedvenc karakteretekre aztán erre a könyvre. Aztán újra a karakterre és újra a könyvemre. Ti nem lehettek együtt. De ha ebbe a könyvbe beleolvasol, legalább addig úgy tűnhet a szerelmetek valós. Nézzetek le, aztán föl, hol v...