Fandom: Shadowhunters
Karakter: Alec Lightwood, Raphael Santiago
Szituáció: az olvasó Alec barátnője, de ezt a Klávé nem nézi jó szemmel, így az árnyvadász elviszi biztonságos helyre egy időre, Raphael-hez. Ám az ott töltött idő közben különös dolgok történnek
Kérte: @Heni0925
Szavak száma: 2000- Nem tudom elhinni, hogy pár hónappal ezelőtt csak meg akartam tudni a neved, és most meg reggelizel velem a pulóveremben. - szólt édes hangon
Néha Alec olyan, mintha teljesen kicserélték volna, mikor ilyeneket beszél. Boldogan mosolyogtál rá és fülig pirultál. Szeretted elvenni a ruháit. Egyszerűen imádtad. De ez azt eredményezte, hogy Alec félmeztelenül kellett üljön az ágyban, nem mintha bántad volna, hogy láthatod a mellkasát. Alec az ágyra huppant és próbálta magára húzni a takarót, amit te először játékosan nem engedtél. Huzavona tartott egy darabig, majd beadtad a derekad, mert láttad, hogy libabőrös és fázik.
- Oké, rendben, fejezd be, megosztom veled a takaróm. - nevettél és úgy tettél, mintha duzzognál.
Kopogás hallottszott az ajtó felől és félve, hogy a fiú szülei, egy gyors módot kerestetek, hogy elbújtassátok őt. A szekrénybe nem fért bele, egyszer már megpróbáltátok. Jobb híján rádobtad a takarót és ő próbált észrevétlen lenni. Az ajtóhoz ugrottál és kinyitottad, de szerencsére csak a fiú húga, Izzy volt az. A lány magassarkúja kopogott, ahogyan belépett a szobádba.
- Alec előbújhatsz, nem vagyunk már kicsik, látom, hogy a takaró alatt vagy. - mondta nemes egyszerűséggel.
Alec sóhajtott és előbújt. Izzy aranyosnak találta, hogy még mindig titkolni próbáljuk a kapcsolatunk. Ám ahogyan most beszélt, volt a szemében egy komoly árnyalat is. Egy megbeszélés volt reggel, inkább családi megbeszélés, amire Alec-nek nem füllödt a foga elmenni. Rávetted, hogy elmenjen, azzal, hogy te is mész. Nem is volt rossz döntés ez, hiszen kiderült, hogy éppen rólatok van szó, hogy a kapcsolatotok a Klávé nem tűri meg. Ezt hallani késszúrás volt a szívedbe. A tehetetlenség érzése jeges kés volt, azt tudni, hogy nem számít mit döntesz. Az árnyvadászra néztél, úgy érezted nem tartanak meg a lábaid. Megfogta a kezed és egymásba kapaszkodtatok.
- Szeretném, ha maradnál. - suttogta Alec és hevesen megcsókolt.
Kell lennie valaminek, amit tehettek.
X
- Nem. Nem. - morogta Alec - Mondtam már, hogy nem?
Alec egyből elutasította az egyetlen mentsvárotok. Instabil mentsvár az igaz, de legalább valami.
- Oda nem ér el a Klávé keze. - hozta fel újra az érvet Izzy.
Te csendes figyelőként álltál nem tudtad mit tegyél. Tudtad, hogy mindketten csak jót akarnak, de mégsem tudnak kiegyezni. El kell bújnod valahol egy időre a Klávé elől. Hárman összedugtátok a fejetek, de eddig semmi. Izzy javasolta, hogy maradj Raphael Santiagonál.
YOU ARE READING
Kitépett lapok // Oneshots [HU]
General FictionHelló lányok! Nézzetek a kedvenc karakteretekre aztán erre a könyvre. Aztán újra a karakterre és újra a könyvemre. Ti nem lehettek együtt. De ha ebbe a könyvbe beleolvasol, legalább addig úgy tűnhet a szerelmetek valós. Nézzetek le, aztán föl, hol v...