Fandom: Gyűrűk ura
Karakter: Borbak Trufa
Szituáció: az olvasó egy teljesen átlagos leányka aki eltéved a Megyében, ám összefut két hobbittal.
Kérte: @do_you_wonder ( nem engedi megjelölni pedig még követem is 😢)
Szavak száma: kb. 1500
A választott mondatok kiemelve vannak :)A füst szállt a levegőben és szétfoszlott pillanatok alatt. Kifújta a pipa füstjét és nézte ahogyan elenyészik és szétolvad. A padon két hobbit ült, karikákat akartak fújni füstből, de kevés sikerrel jártak. De nem bánták, jól szórakoztak a saját próbálkozásaikon. Egy kiadós második reggeli után mi sem kellemesebb, mint egy kis henyerészés. A lábukat lógatták le a fogadó előtti padról és nézték az falun keresztül elhaladó árusokat és szekereket. Kis idő múlva a figyelmüket egy alak vonta el. Észrevettek téged. Nem is lehetett nem észrevenni, a szokásos élethelyzeted állt fenn, vagyis bajt kevertél. A szemek rád szegeződtek, mert véletlenül felborítottál egy alma árust. Vörösödve szedted fel az almákat a földről és sokszorosan is bocsánatot kértél az árustól.
Trufa és Pippin tátott szájjal állt a látványod előtt. Felálltál és meghajolva kértél bocsánatot. A hajad meglibbent a laza feltűzésben és a kiszabadult fürtök leszaladtak a válladon. Egy nyárias ruha volt rajtad, ami szabadon hagyta a vállaid. A (hajszíned) hajad meglibbent és a nap megcsillant a tincseiden. Nem voltál mindennapi hobbit, az egyszer már biztos. A káoszban, ami körülvett túlságosan jól mutattál.
- Elfelejtettem a nevem is. - szólalt meg Trufa.
A másik hobbit felvont szemöldökkel nézett rá, úgy mintha neki két feje lenne. Először nem értette a barátja mire célzott, de aztán gyorsan kapcsolt. Mindentudóan mosolygott, de nem szólt semmit rá, csak nézett téged a távolból, majd Trufát.
- Egy tünde nem ilyen szép. - jelentette ki Trufa, még mindig bámulva.
Talán, ha nem keltesz ekkora zűrzavart magad körül, észre sem vettek volna. Kissé rosszul érezve magad és vörös arccal, a keresztbe tetted a karod és sóhajtottál. Már megszoktad, hogy a "bajkeverő" a középső neved. Pippin oldalba bökte a barátját és egy pimasz mosollyal szólalt meg:
- Menjünk oda hozzá, úgy tűnik el van tévedve.
Trufa először teljes erejéből ellenkezett és lehurrogta az ötletet. Zavarba jött és nem mert odamenni hozzád. De aztán maga is látta, hogy valóban úgy fest el vagy tévedve, felkaptad a hátizsákot a hátadra és bizonytalanul körülnéztél. Mikor elindultál találomra egy irányba, akkor már Trufa is meggyőződött arról, hogy tényleg nem tudod merre mész. A két hobbit felpattant és utánad indult.
- Hova, hova? - szólított meg Pippin.
Te felvont szemöldökkel néztél rá és csak meg jobban szedted a lábaidat, nem szeretted ha idegenek szólnak hozzád, főleg ha azt sem tudtad hova tartasz.
YOU ARE READING
Kitépett lapok // Oneshots [HU]
General FictionHelló lányok! Nézzetek a kedvenc karakteretekre aztán erre a könyvre. Aztán újra a karakterre és újra a könyvemre. Ti nem lehettek együtt. De ha ebbe a könyvbe beleolvasol, legalább addig úgy tűnhet a szerelmetek valós. Nézzetek le, aztán föl, hol v...