Hogyan kell vesztve nyerni - Fred Weasley x Olvasó [5] - Soph_IArt

3.3K 197 11
                                    

Fandom: Harry Potter

Karakter: Fred Weasley

Szituáció : George besegít és furcsa dolgok derülnek ki közted és a kedvenc ikred, Fred között

Szavak száma: 1800

Kérte : Soph_IArt

(Amikor akármelyik karakterhez találsz virágos filteres képet) 

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


(Amikor akármelyik karakterhez találsz virágos filteres képet) 

A fejed az öklödnek támasztottad és csak elbambulva hallgattad McGalagony professzor előadását arról, hogyan változhatunk át postagalambbá. Nem volt semmi bajod ezzel az órával, de néha nem álltad meg, hogy a gondolataid ne kalandozzanak el, elvégre ez megbocsájtható bűn. Volt per pillanat egy kis probléma az ülésrenddel: nem ültél az ikrek hátába, hanem fordítva, ők sutyorogtak a te padod mögött. Ez kevésbé volt előnyös, mert általában ha kevésbé szigorú órán vagy, akkor gyakran jól el lehet ütni az időt a Weasley ikrekkel, hiszen ők csak hátrafordulnak és máris feldobják a monoton napi leckét. ( akkor ez már kevésbé előnyös, ha dolgozat van, mert általában szeretnének inspirálódni a te pergamenedről )

Igazából, még most is néha elcsodálkozol azon, hogy mennyire összeszoktál a Griffendél ház nevezetes ikerpárjával. Az egész úgy indult, hogy nem kértél az egyik találmányukból, de ők ahelyett, hogy lemondjanak egy potenciális ügyfélről, rád tapadtak. Ez volt három hónappal ezelőtt. Rájöttek, hogy egy évfolyamra jártok és ez 'remek, mert néhány órán melletted ülhetnek és talán megtetszik az egyik termék'. Nos, megtetszett valami, de az nem a színváltogatós ugróbab volt, hanem az egyik iker. Igen, érezted, hogy melegség önt el, mikor Fred ugyan viccből, de láthatatlan tintával a permaned hátára firkál és megviccel és imádnivalóan komolytalan.
Az sem hátrány, hogy ő az első számú humorforrásod rossz napokon, mikor hátrafordulnak és ötletekkel halmoznak el, amit majd megvalósítnak.

Néha azért kicsit túl sok is van belőlük, főleg mikor arra emlékeztetnek, hogy mégis csak sikerült megvetetniük veled pár termékük.

Hátra fordultál és láttad, hogy az ikrek néhány, a hátuk mögötti lányoknak bohóckodtak. Kissé lehorgasztottad az orrod, de nem szóltál semmit. A humor megnyerő recept a lányok körében, ezzel tisztában voltál. Ahogyan azzal is, hogy bizonyára nem egy lányt nyertek meg ezzel.
Inkább előre fordultál és bágyadtan hallgattad a leckét, lenyelve a keserű gombócot a torkodban. Egyszer csak egy kezét éreztél a válladon, mire hátra fordultál. Szembe találtad magad Fred kíváncsiskodó szemeibe néztél.

- Jössz a mai meccsre?

Megvontad a vállad, csak sejtelmesen mosolyogtál, mire a vörös hajú fiú tekintete nem hagyta el a tied,  csak hitetlenül nézett végig rajtad. Mióta úgy barátok lettetek, minden meccsére 'elrángatott', de valójában nem nagyon kellett győződni téged, hiszen imádod a kviddicset. Noha azért fontolóra vehető volt a klubházban ülés is, mivel holnapra még nem fejezted be teljesen az egyik házidolgozatod. De ez nem kibúvó, a házad és Griffendél játszik. (FRED JÁTSZIK)

Kitépett lapok // Oneshots [HU]Where stories live. Discover now