5.5

5.5K 443 332
                                    


Bölüm benden yorum ve oy sizden ❤

Meriç hızla elimi göğsünden indirdi ben hâlâ şaşkınlıkla ona bakıyordum. Kalbinin bu kadar hızlı atması normal miydi? 

"Meriç kalbin çok hızlı atıyor yoksa..."devam etmeme izin vermeden "Yoksa falan yok."deyip hızla yanımdan ayrılmıştı bense aptal aşıklar gibi yerimde kıvranmıştım. 

Bir süre sonra kendime gelip koştur koştur Meriç'in peşinden gittim yanına varınca "Utandın mı la?"diye soru sormuştum.

Meriç: "N-ne saçmalıyorsun ne utanması?"deyince "Taam he he inandık."demiştim. 

Zil çalınca o sınıfına girmiş ben sınıfıma girmiştim. Sınıfa girdiğimde Mehmet'i tek başına görmüştüm. Sınıftakiler henüz gelmemişti yanına yaklaşıp "Mehmet senden son kez bir şey isteyeceğim."deyince. Mehmet: "İste."diye yanıt vermişti.

"Seni biri tehdit ediyordu ya..."

"Ee ne olmuş?"

"Sana mesaj attığı hesabın ismini verir misin?"

"Neden?"

"Nedenini şimdi söyleyemem sadece ver lütfen."

Lütfen mi eheheheheh o da iyiymiş jdjdjd 

"Peki sana profilini atacağım."

"Sağ ol."diyerek sırama geçtim eğer tahmin ettiğim kişiyse vallahi onu bu sefer kimse elimden alamazdı. 

Mehmetpyrz_ sana mesaj göndermek istiyor diye bildirim gelince açıp baktım. Bu çocuk yeni hesap mı açmış la diye de kendime sormayı ihmal etmedim. 

Belli ki yeni açmış acep neden? 

Aman bana ne dert mi bana?

Attığı profile girip baktım tahmin ettiğim gibi sıfır gönderi sıfır takipçisi vardı. Bir aralar fake bir hesap açmıştım bayağı bir takipçisi vardı hemen o hesabıma girip o kişiye yazdım.

Hayallerdeolmasa: Senin kim olduğunu biliyorum.

Hayallerdeolmasa: tehditlerini de biliyorum. Ve eğer yüz yüze gelmezsek olacaklardan ben sorumlu değilim!

Kısa süre sonra mesaj gelmişti.

Kötüolacak: Ne saçmalıyorsun 

Kötüolacak: Beni böyle mi kandırıyorsunuz?

İşte yem atmanın vakti geldi. Eğer tahmin ettiğim kişiyse zaten balıklama yeme atlayacak. 

Hayallerdeolmasa bir fotoğraf gönderdi...

Kötüolacak fotoğrafı oynattı...

Kötüolacak fotoğrafı yeniden oynattı...

Kötüolacak: Sen bunu nerden buldun kimsin sen? 

İşte bu kadar tam da tahmin ettiğim kişi. Attığım fotoğrafta da o kişinin yediği haltlar vardı. Tahmin etmek zor olmamıştı önce düşündüm; Merve, ben ve Mehmet'i ayırdıysa ben ve Meriç'i de ayırmak isteyecek böylelikle Mehmet ve Ece'yi yedikleri halttan dolayı tehdit etmeye başlayacak. Ki tam da tahmin ettiğim gibi oldu Merve attığım yeme de hemencecik atlayıp kendini belli etti hesabını kötü ödeyecek yok öyle saldım çayıra mevlam kayıra.    

Hayallerdeolmasa: öğle arasında okulun arka bahçesinde ol 

Hayallerdeolmasa: Yoksa dediğim gibi olacaklardan ben sorumlu değilim bir bakmışsın rezil olmuşsun bir bakmışsın okuldan atılmışsın. 

Numara Komşum Bir Deli || TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin