İçinde eşek ölüsü taşıdığım çantamı sırtıma alıp odamdan çıktım canım annem ve babam evde yoklardı babaannem hasta olduğu için ziyaretine gitmişlerdi evde ben ve abim tek kalıyorduk. Unuttuğum küçük bir kardeşcağızım daha var o da annemlerin kuyruğundan ayrılmadığı için peşlerinden gitmişti.
"Nil gel kahvaltı yap." Abimin sesini duyunca hemen yanına gittim.
"Abi sen neden hazır değilsin?"
"İzin aldım, bugün pek iyi değilim."
"İstersen yanında kalayım."
"Karşılığında sınav sorularını vereyim dimi çakal."
Aklı fikri sorularda Allah aşkınıza ben öyle bir insan mıyım?
Saçmalamayın tabii ki öyle bir insanım nihaha içimden kötü gülüşümü de yaptıktan sonra süt dökmüş kedi gibi olup cevap verdim.
"Abicim hiç öyle bir amacım yok tek isteğim seni iyileştirmek."
"Kızım içini bilmesek valla inanacağız."
Beni bu kadar iyi tanımak zorunda mısın abiciğim?
"Sana da iyilik yaramıyor aman kahvaltıda istemiyorum okulda bir şeyler yerim."
"Başkalarının başının etini yeme de."
"Her gün yiyorum zaten."
"Hocalardan şikayet var."
Ne, hangi hain hoca şikayet etti? Hemen furun kellesini.
"Kim şikayet ederki? Beni beni en bi sevdikleri Nil'i."
"Seni etmediler Nil ziyagili etmişler ben de yeni öğrendim."
Ah bu güzel repliklerim abimi bile etkilemeyi başarıyordu. Yalnız bu cümleden bunu nasıl çıkardım cidden bilmiyorum. Fazla sorgulamayın jdjdjd
Evden çıktıktan sonra beynimde ışıklar yanıp sönmeye başladı lağnnn diye bağırıp iç sesime kulak verdim.
"Selim abin bugün okulda yok! Kısaca o sürtüğün saçını başını yolabilirsin."
Çok haklısın bebeğim! Hadi o zaman let the game begin (Oyun başlasın!) Şimdi içinizden İngilizceye ne gerek vardı diyorsunuz. İngilizce söyleyince havalı oluyor o yüzden yanim.
Okula havalı bir giriş yapıp aslında tamamen normal bir giriş yapmıştım her neyse konumuz bu değil. Üst kata çıkıp koridorlara bakınmaya başladım işte görmüştüm o sürtüğü.
Koşarak yanına gittim saçlarını elime dolayıp kafasını yüz kere bin kere betona vurmaya başladım "Lan köpek sen kimsin ki benim sevgilimi ayartıyorsun." İçim rahatlamıyordu biraz da kafasını ayağımla ezmeyi denedim yok lan bu da içimi rahatlatmadı kablo falan bulun en iyisi bunu boğayım ben.
"Nil, iyi misin?"
Kendime gelip bana seslenen kişiye baktım bu Merve'ydi. Güzelim hayalimden uyandırmıştı beni, ah keşke biraz daha dövseydim. Şu an bir kal geldi bana. Sonuçta geleceğim söz konusu, ben bu sürtüğü kesin yerden yere vururum müdür bey amca da beni yerden yere vurup kıçıma tekmeyi basardı.
"Nil sana söylüyorum."
"İyiyim sen sınıfa geç benim bir kaç işim var."
"Tamam."
Tamam belki dövemiyorum ama konuşabilirim değil mi?
Yavaş yavaş yanına doğru gittim paçoz arkadaşlarıyla mal mal gülüşüyorlardı beni görünce şaşırmış dinazorlara döndü o nasıl oluyor ben de bilmiyorum ama neys...
"Hey sürtük!"deyince sinirli bir boğa gibi bana baktı laf kıçına dokanmıştı ama lafın büyüğü birazdan geliyor beklesin.
"Ne diyorsun be?"
"Ailen sana öğretmedi mi?"
"Neyi?"
"Başkalarının malını izinsiz kullanamaycağını!"
Çevremde ki dedikoducu tayfa ekibi lafa bak, oha, soktu gibi kelimeler kullanırken ben saçlarımı savurarak havalı bir gidiş yaptım.
Nil Erkel'in gazabından korkun!
Nil güzel laf soktu bu kızın gazabından korktuk mu?
Fazla da şey yapmayın yani Nil tatlış, iyi biri. (Karakterlerini savunmada benim gibi ol!) 😂
Bol bol yorum yapmayı unutmayın canlarım, minaklarım, en bi sevdiklerim ❤
He bu arada bazen bölüm atasım geliyor duyuru kısmına "Bölüm istiyorsanız atabilirim." Gibi şeyler yazacağım bölüm isteyenlerden ses çıkarsa hemen o anda bölüm atacağım. Takip edip attığım duyurulardan haberdar olabilirsiniz ♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Numara Komşum Bir Deli || Texting
Teen FictionDeli bir numara komşusu ve salaklıkta mastır yapmış bir kızın hikayesi.