30 oy sınırı bırakıyorum.
30 oy gelmeden bölüm atmayacağım çok üzgünüm :(
Bugün ders işleye işleye canımız çıkmıştı. Öğle arası olunca içimden mutluluk dansı yapmaya başlamıştım. Hiç bu kadar mutlu olacağımı düşünmüyordum.
Sınıftan çıktım Merve ardımdan koşarak koluma girdi.
Bu ne aq koluma girmese yürüyemeyecek sanki.
Merve anlattı ben dinledim yeminle artık bu kızın aşk hayatından gına gelmişti. İçimden feryatlar ederken dışımdan destek atıyordum.
"Ya Nil bu çocuk beni sevmiyor mu, neden öyle kötü davranıyor?"diye sormuştu Merve.
Bunu da ben mi öğreteyim çocuk ilk aşkını nefretle başlatıyor.
"Sen de ona kötü davran ödeşin bitsin."
"Ben ona nasıl kötü davranayım kıyamam ki."
Senin tipine tüküreyim kıyamıyormuş. Mal o sana kıyıyor ama pardon sen kıyma değildin djjdjd
"Seni sevdiği için kötü davranıyor."
"Nasıl?"
Bu şey degil mi ya? Bilip de bilmemezlik!
"Sen kafanı yorma akışına bırak."deyip kolundan çıktım ardımda bırakıp koşar adım yemekhaneye girdim.
Sürtük Ece ve piç Mehmet karşılıklı oturmuş yemek yiyorlardı. "Burnunuzdan gelir inşallah."dememle Mehmet yemeği harbi burnundan atmıştı.
Öyle olunca kendimden tırsmaya başlamıştım. Allahım dualarım kabul oluyor herhalde bunlar çok ahımı almışlar diye konuşma yaptım maksat kendimi sakinleştirmek xd
Yanlarından hızla geçip yemeğimi aldım. Boş bir masaya oturup yemeğe başladım zaten bir boş benim masam kalmıştı.
Yemek yerken biri karşıma geçip oturmuştu. Kafamı kaldırmamla indirmem bir olmuştu.
"Sıçtık amk!"diyerek (tabi içimden) yemeği hızla yedim. Kaç gündür takip ettiğim çocuk karşımdaydı. Konuşunca ona odaklandım.
"Yavaş ye boğulacaksın."
Saçma bir bakış yollayıp.
"Sana ne amk."
"Malsın amk."
"Deli misin amk."
"Sana ne amk."
"Yeter lan."diye bağırınca ben, tüm gözler bana dönmüştü. Sırıtıp "Sorun yok devam edin."demiştim.
Meriç de kahkaha atıp "Sen ne ayaksın?"diye soru sormuştu.
Kırk ayağım aq
"Ne alaka?"
"Çok alaka."deyip devam etti cümlesine "Peşimde dolanma."dedikten sonra göz kırpmıştı.
Oha lan nasıl anladın seni takip ettiğimi o kadar da gizleniyordum. Of ulan komşu of!
"Senin peşinde dolanmıyorum!"
"Aşıksan açık konuş anlayış gösteririm."
"Alla alla, lafa bak amk." Sinirimden çatlıyordum. Kendini ne zannediyor bu? İçim rahat değildi devam ettim konuşmaya.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Numara Komşum Bir Deli || Texting
Teen FictionDeli bir numara komşusu ve salaklıkta mastır yapmış bir kızın hikayesi.