6.6

5.3K 494 828
                                    


Yorum atın da az sevineyim Djdjejjwj 

Sınav haftasını atlatmıştık. O kadar mesudum ki anlatabilemem. Kopyalar havada uçuşmuştu büyük vurgunu Meriç'le yapmıştım sağ olsun aldığı tüm kopyaları bana vermişti. Zaten zahmet olacak versin yakında karısı olacağım ehehehehe.

Meriç arada sinirimi bozuyor ama şimdilik susmayı tercih ediyorum. Mala mı yatıyor yoksa cidden bu kadar mal mı çok acayip merak ediyorum. Yakında kafasını sürte sürte sevdiğimi söyleyeceğim olacak bitecek da.     

Dün de abim ve yengem bizi sorguya çekmişti neyseki yalanlarımla yine kurtulmuştuk ah ben de olmasam ne yapar bu çocuk hiç bilmiyorum. 

Hafiften nezle olmuştum kısaca sümüklü bir kız oldum ama her halimle güzelim pü pü maşallah. 

Annemle yemeği hazırladıktan sonra sofraya oturduk babam bana gülümseyip "Kızım sınavların da bitti nasıl geçti bakalım?"diye sorunca alayla sırıtıp "Her zamanki gibi." berbat diye içimden devam ettirdim cümlemi. 

Annem fena gacı olduğu için hemen atıldı "Her zamanki gibi kötü diyecektin dimi kız?"deyince. Yüzüm düştü ama pek de umrum değildi. Ben Nil'dim boş gezenin boş kalfası djdjjdjd 

"Hayatım ben kızımıza güveniyorum çok güzel bir üniversitede okuyacak."

Babamın sözü üzerine içimden kahkaha patlattım. Ayol ben bile buna inanmıyorum babacım. Neyse seni bozmak istemiyorum zaten şimdi annem bozar ehehhehe 

"Evde kaldık dostlar üniversitesinde değil mi Kenan?"

Oha anne o nasıl söz? Hakaret edilir de böyle edilmez sen de beni iyice gömdün.               

Babam bir şey demeyince ben de susmuştum. Arada burnumu silip arada da yemeği hayvan gibi yiyordum. Abim henüz gelmemişti cağnı sevdiceğiyledir kesin. Ah ulan bizim de olaydı ne olurdu? Ah ulan Meriç beni sevsen ne olurdu pislik şey. 

Yemeği kaldırdıktan sonra Emre malıyla uğraştım ardından Meriç'in ona ne söylediğini sordum ağzından lafı çekiçle alıyordum anasını satayım. Bir dakika lan o kerpeten değil miydi? Ahahahaha düşününce kerpeten mantıklı geldi. Her neyse Emre sonunda söylemişti, işte aferin böyle adam ol akkılı ol benim asabımı sinirlendirme çocuk!

"Ben ona bir teklif yapmıştım."

Emre böyle söyleyince garipseyip ona baktım. Ne teklifi aq? 

"Ne teklifi lan?"

"YouTuber olmaya karar verdi kardeşin."

"Ahahaha pardon? YouTuber mi? Sen mi?"

"Sus bak anlatmam ha."

"Tamam anlat lan."

"Meriçcimin yanına gidip bu konuda yardım istedim o da kabul etmedi sonra odada sizi yakalayınca mecburen kabul etti işte yakında beni meşhur yapacak."

Kahkaha atıp salak ya bu çocuk diye bakış attım Emre'ye. Bu çocuk harbi mal!

"Çocuğum sen mal mısın? Hadi kendini düşünmüyorsun ailemizi de mi düşünmüyorsun?"

"Ne alaka abla?"

"Lan mal çıkıp bizi rezil edeceksin."

"Hahaha ne kadar komik ne kadar komik."

Numara Komşum Bir Deli || TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin