Özel Bölüm -1-

868 58 20
                                    


NilMer özel bölümüyle geri döndü 😍

O zaman gelsin yorumlar eheheh 

Evlilik teklifinin ardından bir kaç ay geçmişti bu sırada kız istemenin olacağı gün belli olmuştu. Herhalde yarın sözlü bir kız oluyorum ayh çok güzel bir duygu her genç kız yaşasın lütfen. Nil'in özel ricasıdır jejdjd 

Telefonum çalınca hızla üzerine atladım "sözlüm olacak adam" arıyor yazısını görünce gözlerimden kalpler fışkırmıştı hemen açtım beklemeye gelmez ayol ehehhe 

"Meriçsuuu"diye heyecanla açtığımda Meriç'in o tatlı gülümsemesi gözümün önüne gelmişti ve eminim ki şu an öylece gülümsüyordur. Meriç geciktirmeden "Nil'im..."deyip devam etti cümlesine.

"Dünyanın en mutlu adamlarından biri olabilirim."

Gülümseyerek bildiğim soruyu ona sormak istemiştim malum biz kızlar böyleyiz jdjdjd 

"Bu mutluluğunun sebebi nedir?"

"Hiç babam menemen yapmışta o yüzden."deyince modum düşmüştü. Bu çocuğun odun olduğunu söylemiş miydim?

"İyi o zaman git ye!"diyerek tepkimi gösterdim Meriç hemencecik "Ya Nil biliyorsun şaka yapıyorum. Tabii ki de bu mutluluğumun en büyük kaynağı sensin. Sonunda yarın sözümüz kesiliyor, sonunda düğünümüze adım adım yaklaşıyoruz nasıl mutlu olmam?"

İşte beklediğim yanıt gelmişti. Adam ol akıllı ol beni sinir etme çocuk. 

"Yiaaa şapşal."diyerek az önceki tepki dolu sözlerimi hop çöpe fırlatmıştım. Çünkü neden?

Çünğü Nil olmak bunu gerektirir.

Evet hâlâ aynı Nil'im djdjjdjd 

Fark ettim de şu salak çocukla olduğumdan beridir aptal aptal takılıyorum, yaşım ilerliyor ama hâlâ çocuksuyum ve işte ben tüm bunları onunla olduğum için çok seviyorum. 

Öhöm öhöm Nil kendine gel artık. Anladık Meriç'i seviyorsun.

Hemencecik kaldığım yerden devam ettim malum sevdicek bekletilmeye gelmez.

"Meriçsu biliyor musun bu yaşadığın mutluluk var ya..."deyip devam ettim "işte fazlasını ben yaşıyorum."dediğimde Meriç'in gülüşünü duydum. Kulağım bayram ederken aynı zamanda konuşmasını bekliyordum.

"İkimiz de bu kadar mutluysak o zaman hemencecik yarın olsun ve artık sözlü bir çift olalım."

Yiaaa böyle sözlere alışık değilim aptal.

"Nil çabuk buraya gel."

Ve işte tüm romantizmin içine eden o çağırış... 

İçeriden annemin sesi gelince hızla Meriçsuya "Kayınanan çağırıyor kızdırmadan gideyim."demiştim. Meriç'te tam annemci olduğu için hemencecik "Çabuk git annemizi kızdırma."diyerek beni kışkışlamıştı. Şu çocuk işini iyi biliyor. Annemin gönlünü fethetme çabaları. Ve başarıyor da eheheh 

Telefonu kapatıp annemin yanına doğru yol aldım. Annem geldiğimi görür görmez "Kız sen nerdesin? Evde eksik bir kaç şey var yarın sözün olacak hâlâ boş boş oturuyorsun."deyince canım anneme kocaman gülümseyip "Bebeğim hiç merak etme her şey kontrolüm altında. Mal Emreyi yani pardon canım kardeşim Emre'yi alışverişe yolladım o alacak."demiştim.

Annem kafama vurup "Kız deli misin Emre ne anlar alışverişten, çabuk çık git alışverişi yap."diye çemkirince annemden bir tırsmadım değil. Tam bir şey diyecektim ki Emre'nin görüntülü aradığını gördüm içimden de 'bu salak neyi bulamadı veya neyi soracak?'diye de düşünmeden edemedim. Hızla yanıtladım mal Emre karşımda boş boş bakışlar atıyordu.

Numara Komşum Bir Deli || TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin