3.0

6.8K 493 372
                                    

Bol bol yorum yapmayı unutmayın lütfen.

Aslında bir kaç saat bekleyecektim ama vazgeçtim hemen atmak istedim bir önceki bölümü okumamış olabilirsiniz dikkat edin ve kontrol edin öyle başlayın❤

Akşam için dolabımdan bir kaç kıyafet çıkarıp denedim denedim dediysem o ka da denemedim hemen aralarından birini seçip giydim ahanda bu olur dedim. O kadar uğraşamam canım aa vaktim kıymetli. 

Sanki yoğun bir iş kadınıyım anasını satayım pf

Televizyonun karşısına geçip biraz entrika öğrenmeye karar verdim bana çok lazım olacağa benziyor. Aslında izlememe gerek yok istesem ne entrikalar döndürürüm heheyt. 

Ağabeyim heyecanlı görünüyordu görende Aylin'i istemeye gidiyoruz zannedecek. 

Yanıma gelip oturdu heyecan karışık bir şeyler dedi pek anlamadım ama belli etmedim. Anlamış gibi yapıp "hıhı aynen."demiştim. Abimse "Aynen mi?" Yanıtını vermişti. 

Evet aynen bi problem mi var? Yoksam yanlış bir şeye mi aynen dedim. Allahım ne olur öyle bir şey olmasın. Abim konuşunca dinlemeye başladım.

"Ben sana Aylin'e olan sevgimi anlatıyorum sen aynen mi diyorsun!?"

Gözlerimi belertip abime baktım cidden bu erkeklerin hepsi aynı mı? Sevgilileri olunca 360 derece dönüyorlar aq

Abicim sana gelecek olursak bana ne bana niye ne kadar sevdiğini anlatıyorsun. Ben Aylin miyim? Yio değilim git ona sevgini kus ben mecbur muyum buna katlanmaya? Alla alla belki canımız çekiyor olabilemez mi? Duygusal bir an yaşadım şu anda sanki minnacik gözlerim doldu. He pardon gözümü kırpmadan abime odaklanmışım o yüzden şey olmuş. 

"Yakından Aylin yengem gibi mi duruyorum abi?"

"Ne alaka?"

"Bana niye Aylin'e olan sevgini anlatıyorsun? Git ona anlat."

"Ona her gün anlatıyorum sen canını sıkma."

"Anlıyorum, anlıyorum."deyip hemen odama koştum cidden bu abim aşıktı biraz daha kalsam gözlerinden kalplerin fışkırmasına şahit olacaktım neyseki kaçmıştım.    

Aynanın karşısına geçip kendimi güzelce bir süzdüm. Nedense aklıma Meriç'in bana çirkin demesi gelmişti. Harbi çirkin miyim lan? Aynaya yaklaştım, yaklaştım yüzümü inceledim az kalsın burun deliklerimin içine kadar inceleyecektim neyseki kendimi hemencecik durdurdum. 

Çirkin değilim bir kerem çirkin diyenlerin gözü bozuk hıh diyerek kendime teselli attım. Size önerim işe yarıyor kendinizi böyle teselli edin amma velakin fazla da inanmayın sonradan üzülmeyin diye diyorum yanlış anlamayın. Mesela ben, kendime teselli verdim ama pek inanmadım niden? Çünkü inanırsam kendimi kandırmaktan başka bir şey yapmam okey? 

Az önce dediklerimi harbiden unutun saçmalama rekoru kırmaya çalışıyordum jdjdjdj  

Telefonuma mesaj gelince hızla baktım içimden de kesin Meriç'tir diye söylendim. Zaten ondan başka soranımız yok ki aq 

Mesaj atan kişiyi görünce şaşırmıştım. Ne alaka diye içimden geçirirken girip mesajına baktım.

Can: Yenge nasılsın?

Mehmet'in yakın arkadaşlarından biriydi ve tek ayrılığımıza üzülen kişiydi. Mesaj atmasını beklemiyordum hem bana yenge diyor hâlâ. Olm kendine gel ben artık yengen değilim.

Numara Komşum Bir Deli || TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin