8.0

5K 535 517
                                    


"Meriç lütfen gidelim burdan."

Meriç'e söylediğim söz üzerine Meriç şaşkınlıkla "Çocukluk arkadaşın Rüzgar mıymış?"diye sordu. 

Fazla bekletmeden yanıtladım.

"Evet öyleymiş resmen beni kandırdılar. Ama o Rüzgar'a öyle bir şey yapacağım ki söylemediğine bin pişman olacak."

"Ne yapacaksın?"

"Yakında öğrenirsin."deyip önden yürümüştüm Meriç koşarak yanıma gelince uyarıda bulunmayı ihmal etmedim.

"Bunu öğrendiğimizi sakın onlara söyleme."

"O bende."

Meriç aniden durunca bende duraksamıştım anlamsızca ona bakarken Meriç elini yüzüme getirip "Üşümüşsün."demişti.

O an kalbim hayvan gibi atmaya başlamıştı. Heyecandan neredeyse yerinden çıkmak üzereydi. Ben cevap veremezken Meriç sırıtıp "Heyecanlandın mı sen?"diye sorunca sonraki hamlesini tahmin etmem zor olmamıştı. Resmen tarih tekerrür ediyordu. Meriç elini kalbime getirmeden koşarak önden yürüdüm. 

Benim ona yaptıklarımı şimdi o bana yapıyordu. Amacı neydi bu çocuğun? Bana aşık mıydı? Saçmalama Nil ne aşkı Meriç beni sevecek? Beni? Kıçımı yırtmama rağmen yüzüme bakmadı şimdi mi bakacak? 

Kafam allak bullak olmuş ve ben bunları düşünürken Meriç peşimden bana yetişip üzerime montunu atmıştı. Üşüyorum dediğimde üzerime karton atan çocuk şimdi demememe rağmen montunu veriyordu. Wow cidden bu çocuk iyi değil.        

Şaşkınlıkla ona bakarken Meriç gülümseyip konuştu.

"Hadi gidelim."

Öyle deyince yürümeye devam ettim bir süre sonra gönlüm el vermemişti Meriç'in montsuz kalmasına. Üzerimden çıkartıp Meriç'e uzattım. Meriç istemeyince "Al üşüdün."demiştim.

"Sorun yok ben idare ederim."dediğinde zorlana üzerine atıp tekrardan yürümüştüm. Telefonum çalınca cebimden çıkartıp kim olduğuna baktım. Rüzgar'ın aradığını görünce açmak istemesem de belli etmemek adına açmıştım.  

"Efendim Rüzgar?"

"Nereye kayboldunuz?"

"Acil işimiz çıktı haber veremedik."

"Meriç'te yanında değil mi?"

"Evet yanımda."

"İyi o zaman sonra konuşuruz."          

"İyi görüşürüz."deyip telefonu kapattım. Rüzgar gerçek anlamda benden korkmalı kafamda dönen hain planları görse arkasına bakmadan kaçardı. Of şimdi benim çocukluk arkadaşım Rüzgar mı? Düşününce Rüzgar tam küçüklüğümdeki gibi biriydi ama yüzü falan çok değişmiş. 

Diğer konuya gelecek olursakta, Umut küçükken beni seven kişi. Ve kahretsin ki ona bunu anlattım ah çok kötü ya. Ay bir de duygularımı söyledim. Neden sorguladığını merak etmiştim demek bu yüzdenmiş. Hay böyle işin ta gelmişini geçmişini... ağzımı açtırtıyorlar.   

Durakta uzunca bekledikten sonra otobüs gelmişti. Tıka basa dolu olduğu için Meriç'le ayakta kalmıştık. Otobüsün içi bir süre sonra beni baymaya başlamıştı. Erkeklerin yanlışlıkla bana çarpmaları bile çok rahatsız ediciydi. Otobüs durunca arkadan bir adam öne doğru geldi belli ki inecekti. Bizim yanımızdan geçecekken otobüs tekrardan hareket etmişti adam bana çarpacaktı ki Meriç arkama geçip kalkan görevi görmüştü. 

Numara Komşum Bir Deli || TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin