Bol bol yorum yapmayı unutmayın ❤
"Ne? Bu bir şaka değil mi?"
Konuşan nam-ı diğer sürtük Ece'ydi. İnan bu soruyu ben de sormak istiyorum ama sen gitmeden soramam gibi görünüyor. Meriç neyin peşindesin? Yoksa o aptal planın bu mu? Bir dakika ya benim yine hıçkırığım tuttu Allahım lütfen dursun bu hıçkırık. Diğer elimle ağzımı kapattım ve Meriç'in tepkisine baktım sinirliydi hem de bayağı sinirliydi.
Meriç Ece'yi duymamazlıktan gelerek tutmuş olduğu elimi bırakmadan beni peşinden sürüklemişti diğer elimle engel olmaya çalıştım ama Meriç bırakmamıştı ve kulağıma yanaşıp "Sadece birazcık dayan bırakacağım elini."deyince dişlerimi sıkıp konuştum.
"Neden böyle bir yalan söylüyorsun? Yoksa aptal planın bu muydu?" Ardından bir kere daha hıçkırmıştım.
Allahım ne olur abim görmemiş olsun ve tabi Aylin yengem de hatta Merve de görmesin yoksa biterim ben.
"Planı boş ver de şu Ece'yi bir atlatalım."
"Atlattık bence. Hadi elimi bırak bir gören olacak."
Elimi bırakmıştı ve ben de rahat bir nefes vermiştim. Ardından üzgün üzgün suratına bakıp hıçkırıklar eşliğinde konuştum "Bunu kimse öğrenmez değil mi?"
"Umarım."
"Yiaa ben Merve'ye ne derim öğrenirse biterim."
"Merve mi? O kim ve ne alaka?"
"Hiçç, bir şey yok."
"Nil söyler misin? Belli ki bir şeyler karıştırıyorsun."
"Ya aslında olay şu ki..."
"Olay ne ki?"
Elimi yüzüme getirip kapattım söyleyeceğim şeyden kendim bile utanmıştım.
"Ben Merve'ye senin öhö erkekeler öhö den öhö hoşla öhö ndığını..."
Sözümü bitirmeden sinirle konuştu Meriç.
"Şu öhö demeyi bırakta düzgünce cevap ver."
Yiaa ama nasıl derim ben bunu. Öksürükle söylemek işe yaramamıştı pf mecbur diyiverecektim.
"Ben Merve'ye senin erkeklerden hoşlandığını söyledim." Tek nefeste söylemiştim ardından da bir hıçkırık patlatmıştım. Meriç gözünden ateşler atarak bana bakıyordu ateş attığını görmedim ama hissettim djjejeje haklıydı eğer bu yayılsaydı rezil olurdu.
"Neeeee? Nil saçmalama hangi akla hizmet bunu söyledin?"
"Onu takmıyormuşsun ben de dedim ki normal çünkü o erkeklerden hoşlanıyor."
"Nil şimdi bitirdim seni."
Meriç böyle söyleyince hızla kaçmıştım maalesef ki az önceki halimizden eser yoktu "Nillllll!!!"diye bağırıp peşimden koşuyordu. Ne bilim böyle bir bokluk yapacaksın her şey senin suçun Meriç efendi.
Herhangi bir sınıfa girip kapıyı kapattım o koşturmayla hıçkırığım geçmişti buna sevinemiyordum bile. Meriç kapıya vururken sınıfta olan kişiler bana doğru yaklaşmıştı garip olan şey de benim onları yeni fark etmemdi. Bir şey mi oldu diye sordular acaba daha ne olacak?
Telefonumu çıkartıp kapının ardında olan Meriç'e mesaj attım.
Nil: Sakin ol
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Numara Komşum Bir Deli || Texting
Novela JuvenilDeli bir numara komşusu ve salaklıkta mastır yapmış bir kızın hikayesi.