Bol bol yorum yapmayı unutmayın :)
Koşturmalı geçen yolumuz son bulmuştu. Biraz kavga edip biraz da gülüştükten sonra vedalaşmıştık.
Bizim evin önünde olduğum için dikkat çekmemeliydim. Koşturarak durağa gidip otobüsü beklemeye başladım belli ki uzun bir yolculuk olacaktı. Ahahaha sadece abartıyorum alt tarafı yarım saatlik yol anasını satayım.
15 dakika falan otobüs beklemiştim neyseki gelmişti binip o kargaşada kendime yer aradım yani oturacak değil ayakta duracak yer. O kadar kalabalıktı ki sıkış sıkış gitmiştik.
Sonunda otelin olduğu yere gelmiştim. Otobüsten inip soğuğun yüzüme çarpmasına izin vererek otele doğru koşmuştum. Otele girince hemen lobiye gittim ve yazarın burada olup olmadığını sordum. Lobideki adam kontrol edip "Şu an burada değil maalesef."deyince hayal kırıklığına uğramıştım. Ama ne olursa olsun beklemeliydim bugün olmazsa yarın halledebilirdim.
İçeride olduğum için kendimi şanslı hissetmiştim dışarıda olsam kıçım donabilirdi.
Aradan tamı tamına bir buçuk saat geçmişti ve ben bekle bekle kıçımın koltuğa yapıştığını hissetmiştim. Bunları düşünürken kapıdan yazar olduğunu düşündüğüm biri girmişti iyice bakınca onun olduğunu anladım. Tabii ki de stalk şart onu beklerken onunla ilgili her şeyi araştırmıştım. Çok meşhur bir yazarmış ve haddinden fazla seveni varmış.
Tam yanına doğru koşarken büyük bir topluluk adamın etrafına toplanmıştı. Gerçekten de çok meşhurmuş. Hepsi bir kitap uzatıp imzalamasını istedi. O an anladım ki yazarı tek ben beklemiyormuşum.
Yazar aralarından sıyrılmaya çalışıyordu pek başarılı olduğu söylenemezdi. Belli ki çok yoğun bir gün geçirmişti yüzünden yorgunluk akıyordu yeminle acıdım adama he.
Bir şeyler yapıp dikkatini çekmeliydim ama ne?
Sesler kulağıma gelince tek tek dinlemeye başladım tabi kargaşada nasıl duyabildiysem helal. Her bir yandan sorular soruluyordu.
"Efendim acaba son seri kitabınız ne zaman çoğaltılıp satışa çıkacak?"
"Lütfen imzalayın."
"Ne zamandır sizi bekliyorduk lütfen bizi kırmayın."
"Son seri elinizde var mı?"
Bla, bla, bla... Böyle sorular kulağıma dolarken bende zıplayıp yazara görünmeye çalışıyordum ama imkansızdı. Bir ara insancıkları delip yazara ulaşmayı denedim ama olmadı.
Aklıma gelen fikirle koşarak lobiye gittim. Küçük megafon isteyip öylece bekledim. Görevli kalabalığı görünce ne yapacağını bilememişti kendimden emin bir şekilde "Merak etmeyin birazdan dağılacak hepsi siz yeterki megafonu bana verin."deyip hemen uzattığı megafonu aldım.
Sandalye bulup üzerine çıktım ve dikkat çekmek için "Hey millet!"diye başladım. Maalesef başarısız olmuştu. Tekrar konuştum "Bir bana bakar mısınız?" Köpekler yüzüme bile bakmadılar. Gözleri yazardan başka bir şey görmüyor sıçacam ha!
Bu sefer her şeyi göze alarak "Millet elimde imzalı son seri kitabı var."deyince tüm gözler bana dönmüştü. Bu sefer herkes etrafıma toplanmıştı. Yazar da boşluktan istifade kaçar gibi odasına gitmişti. Resmen güvenliklerin yapamadığını ben yapmaya çalışıyordum. Peki ya şimdi bunlara ne söyleyeceğim?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Numara Komşum Bir Deli || Texting
Teen FictionDeli bir numara komşusu ve salaklıkta mastır yapmış bir kızın hikayesi.