Bol bol boll yorum atmayı unutmayın ♥
Yok yok Mehmet, Aylin hocanın kardeşi falan olamaz. Bu bir hayal aynen öyle. En iyisi gözümü kapatıp tekrar açayım hı hı çok güzel öyle yapayım.
Gözümü kapatıp on saniye içimden saydım ardından gözlerimi yavaşça açtım Mehmet karşımda oturuyor ve mal mal bana bakıyordu. Puşt madem kardeşisin bunca zamandır niye söylemiyorsun!?
Abim konuşunca dikkat kesildim.
"Aylin bir şey mi oldu?"
Harbi lan bu Mehmet'in yüzü gözü dağılmış kim yapmışsa ellerine sağlık ama neden öyle merak içerisindeyim.
Aylin yengem abimin sorusuna cevap verecekken koridordan gelen sesle hepimiz o tarafa odaklanmıştık. Şu an bir dizinin içerisindeymişim gibi hissetim. İçeride biri vardı ve heyecanla herkes onun çıkmasını bekliyordu. Bu gelen kimdi? Hangi amaçla oradaydı? Yoksa o bir, o bir kedi miydi?
Ehehehehe heyecan yaptınız dimi? He bu arada kedinin burada ne işi var saçmalama Nil.
Koridorda olan kişi yaklaştı, yaklaştı ve yaklaştı bunu hissediyordum nerden hissedicem hayvan gibi ses çıkarıyordu da ondan jdjdjdj
En sonunda elleri cebinde biri yanımıza yaklaştı alttan başlayıp üste doğru süzmüştüm. Bize doğru gelen kişinin yüzünü görünce öylece kilitlenmiştim kesinlikle ben bir kabusun içerisindeydim ve tüm bilinç altımda toplaşan kişiler bir bir karşıma çıkıyordu. Bilinç altıma sıçayım bu kadar boş boş şeyler biriktirdiği için.
Evet artık biri uyandırsın bu kabus son bulsun yoksa kahve falan da mı içecez? Yok artık!
Şaşkınlıkla göz göze geldiğim kişiye bakıyordum şu an bana bakıp sırıtıyordu ve ben bu sırıtışa anlam veremiyordum. Tek bir şey söylemiştim "Meriç!"
Bu sefer gözler bana dönmüştü ben tüm bu olanlara anlam veremezken abim, yengem ve hatta Mehmet bile anlamsız gözlerle bana bakmıştı.
Buradaki tek garip olan benim Meriç'i tanımam mı? Hay ben sizin ta...
Yengem ortamın düzelmesi için "Gelin şöyle bir oturun."demişti. Abimse hâlâ bu olanlara anlam veremeyip belki de vermişti ama bence vermemişti her neyse ben neden bunun tartışmasını yapıyorum ki?
"Mehmet bu halin ne?"deyince abim, Aylin yengem atıldı "Selim bence biz Mehmet'i eve bırakalım sonra bu konuyu konuşuruz."
Ne oluyor lan? Mehmet, Aylin'in kardeşi değil mi? Yani Aylin'in kardeşi Meriç mi? Ehehehe güzel şaka bunu çok beğendim.
Hem zaten Mehmet'in Aylin'in kardeşi olması imkansızdı bunu nasıl düşünebildim hayret içerisindeyim.
"Ben kendim giderim her şey için çok sağ olun Aylin hocam."dediğinde Mehmet. Aylin ve cağnım abim bu hayvanı illa eve bırakmak istedi. Bizi tembihleyip evden çıktılar ve tabi Mehmet malı da çıkmadan önce bana boş boş bakmayı ihmal etmedi.
Onlar gidince ben ve Meriç tek kalmıştık işte şimdi canını okuyabilirdim. Meriç'in üzerine yürüyüp evet bildiğiniz üzerine yürüdüm beni kandırmanın hesabını kötü ödeyecek.
Ben üzerine gittikçe o geriye gidiyordu ve de konuşmayı ihmal etmiyordu.
"Nil sakin ol. Sadece şaşırman için yaptım."dedikten sonra duraksadı ve devam etti cümlesine "şok oldun değil mi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Numara Komşum Bir Deli || Texting
Teen FictionDeli bir numara komşusu ve salaklıkta mastır yapmış bir kızın hikayesi.