4.2

5.7K 411 311
                                    


Bol bol bol yorum bekliyorum.❤

Onları öylece izlemesine izin veremezdim. Meriç'in yanına gidip kolundan tuttum ve hızla ordan uzaklaştırdım. Meriç yaptığım harekete şaşırmıştı bana öylece bakarak konuştu.

"Ne yapıyorsun?"

"Neden onları izliyorsun?"

"Ne izlemesi yok öyle bir şey."

"Meriç! Bana yalan söylemeyi kes."

"Nil kırıcı olmak istemiyorum ama lütfen artık saçma sapan düşüncelerini kenara bırak."

"Saçma sapan düşüncelerimi mi?"

"Evet öyle."

"Peki ben seni mantıklı düşüncelerinle yalnız bırakayım."

Meriç'in yanından uzaklaşıp dışarı çıktım servisler gelmişti herhangi birine binip cam kenarına geçtim Meriç'in bu tavrını kabul edemiyordum istediği zaman bana böyle davranamazdı belki de haklıydı öyle söylememeliydim pf ne çabuk sözümden dönüyorum ya. kulaklıkla müzik dinlerken mesaj gelmişti açıp baktım.

Yağuşuklu Ağabeyim: Nerdesin sen?

Nil: servisdeyim 

Yağuşuklu Ağabeyim: in ordan yanlış servisdesin 

Nil: of ne yanlışı ya? Servis servistir.

Yağuşuklu Ağabeyim: in diyorum benim gideceğim servisle geleceksin 

Nil: offffff tamam 

Servisten inip abimin yanına geçtim. Abim benimle servise binip beni herhangi bir koltuğa oturttu tekrardan müzik açıp başımı cama yasladım şu an için en güzel şey buydu.    

Herkes servislere binmişti yanıma biri oturunca dönüp bakmadım bile çünkü başımı çevirecek halim yoktu öylece camdan dışarı bakmaya devam ettim. 

Servisler hareket etmiş ve uzun bir süre geçmişti. Telefonuma mesaj gelince açıp okudum. 

Deli Komşum: nerde oturuyorsun?

Nil: Sana ne 

Deli Komşum: göremedim seni 

Nil: İyi ki görememişsin 

Deli Komşum: boyun biraz uzun olsa böyle bir sorun olmazdı 

Nil: Meriç neyin peşindesin?

Nil: hatta şöyle sorayım hep bağırıp kırdıktan sonra bir şey olmamış gibi mi davranacaksın?

"Kırdığım için üzgünüm."

Ses yanımdan gelmişti kafamı çevirmemle Meriç'i görmüştüm. Oha amk! Bir de oyun çeviriyor bana. Deli ya.

"Üzgün olma ve bir daha da oyun çevirme."

"Ne oyunu ya?"

"Yanımda oturuyorsun hâlâ göremedim falan diyorsun."

"Şaka yapmak istedim."

"Bana şaka yapma."

"Nil sen de çok çabuk sinirleniyorsun."

Şaka mısın çocuk?

"Suç ben de özür dilerim Meriç."

"Haklısın onları izliyordum."

Meriç aniden böyle söyleyince şaşırmıştım. Bu bana gerçekleri mi söylüyor wows ben şok.

Numara Komşum Bir Deli || TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin