Yorum atarsanız bu minnoş yazarınız çok sevinir 😘
Odamda sabahtandır dört dönüyordum. Meriç'in doğum günü gelecekti ve ben bir bok almamıştım. Tabii ki Ece'den şüphelendiğim için yengemi arayıp ağzından laf almaya çalışmıştım. O sürtükten her şey beklenir ama bu sefer şaşırtmıştı beni. Yengemle konuşup gerçek mi değil mi öğrenmiştim.
Nil ve yöntemleri tükenmez. Alt tarafı yengeme kendi doğum günümü söyleyip onun da 'Aa Meriç'te 9 Aralık'ta doğdu sen ay olarak ondan büyüksün' demesiyle olay çözülmüştü. Ah efsaneyim yine.
Pasta olayını halletmiştim tabisi kendim yapacağım yani hamarat bir kız olduğumdan ötürü bunu benim yapmam lazım dimi ama?
Telefona girip Meriç'e yazdım belki sevdiği şeyleri öğrenip ona göre bir şey alabilirdim.
Nil: hu huuu
Nil: komşu
Deli Komşum: söyle
Nil: Ne güzel bir cevap böylem
Deli Komşum: ehehehehe güzel cevap verdiğimi biliyorum
Nil: Ee hafta sonun nasıl geçiyor
Deli Komşum: Bok=Hafta sonum
Nil: Aa ne tesadüf benimde öyle
Nil: dışarı çıkalım mı?
Deli Komşum: Yok
Nil: Niyeee
Deli Komşum: canım istemiyor
Nil: Allah aşkına çıkalım çok sıkıldım
Deli Komşum: kendin çık işte
Nil: Meriç beni getirtme oraya
Deli Komşum: gelsen ne yapacan sanki
Nil: Ne yapacağımı bilmen gerekiyordu bence (Şeytan emojisi)
Deli Komşum: saat kaçta? Nerde?
Nil: Aferin işte böyle ol
Nil: saat iki de sahilde
Deli Komşum: oky
Nil: bekletirsen döverim
Deli Komşum: taam be
Telefonun tuş klidini kapatıp hızla yatağa fırlattım. Bakalım neleri seviyor beyefendi? Dolabımı açıp kıyafetlerimi tek tek süzdüm ardından kot tulumumu ve içine giymek için badimi alıp yatağa koydum.
Koştur koştur tuvalete girdim ihtiyaç falan fistan giderdikten sonra saç baş, hafif bir de makyaj yapıp odamdan çıkmıştım.
Ah ne kadar güzel özet geçiyorum. Allahım bana böyle bir yetenek verdiğin için minnettarım.
Canım annem beni süzüp "Nereye yoksa Merve'lere mi?"diye sorunca modum düşmüştü. Ondan başka arkadaşım yoktu ki annem de haklı tabi. Ama bilmesi gereken şu ki artık Merve diye biri yok hayatımda o kadarrr!
"Hayır."dediğimde "Başka arkadaşın yok ki nereye gidiyorsun o zaman?"diye yeni bir soru sormuştu.
"Biraz hava almaya ihtiyacım var."deyince, annem tabii ki izin vermedi babam odadan çıkınca hemen koşarak kolunun altına girdim. Halimden bir babam anlar dostlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Numara Komşum Bir Deli || Texting
Teen FictionDeli bir numara komşusu ve salaklıkta mastır yapmış bir kızın hikayesi.