Bol bol yorum yapın lütfen.
Başka çarem yoktu...
"Aaa amannn!"diye bağırınca ben, annem tüm her şeyi unutup bağırışıma odaklandı ve konuştu merakla.
"Kız ne oldu?"
"Anne konuşmaya tuttun sarma yandı of kapat kapat sonra ararım ben seni."
"Ah beceriksiz kızım ah."
"Hadi anne kapatıyorum görüşürüz."
"Hadi kapa kapa."
Telefonu kapatıp rahat bir nefes verdim. Vay anasını yalandan yalana koşuyorum sarma gerçekten yanmasa iyidir. Hemen gidip kontrol ettim Allahtan bir şey olmamıştı olsaydı kendime küfürler ederdim. Böyle de açık sözlü biriyim.
Annem sorusunu hemen de unuttu lan. Kadın ne etsin kızı bu kadar iyi rol yapıyor tabii ki unutur. Allahım oyuncu olacak insanım acaba kısa yoldan oyunculuğa mı başvursam? İyi fikir tabi abim bacaklarımı kırmazsa!
Sarma pişe dururken evi temizleme kararı aldım yoksa evi bok götürecek anam da beni camdan atar olur biter.
Önce süpürdüm ardından yerleri silip toz aldım arada da sarmaya baktım her yerlerim ağrımıştı. Yeminle beni alan yaşadı onu şimdiden tebrik ediyorum benim gibi hamaratı bulduğu için. Kusura bakmayın hiç mütevazi olamayacağım her şey ortada yanim.
Burnuma yanık kokusu gelince hızla mutfağa koştum sarmam yanıyordu 'hassiktir!'deyip koşarak altına kapattım. Allahım yalan çok çok kötü bir şey herhalde onun dersini verdin bana. Yeminle bir daha yalan söyleme... deyip durdurdum kendimi bu sefer çarpılırdım çünkü ben Nil'im yani yalan söylememem imkansız gibi bir şey.
Ya şurada sarmam yanmış hâlâ ne diyorum ben. Bunlar hep nazar hep nazar. Kız çiyanlar siz nazar ettiniz dimi la? Anlamalıydım keşke bu kadar ballandıra ballandıra anlatmayaydım. Hepsi benim suçum bir ağlayıp geleceğim.
Ağlayacam dediysem de inanmayın zor ağlarım. Ben niye ağlayayım ayol siz ağlayın.
"Off Nil hadi yanmayanları ayır bari." Kız şu iç sesim olmasa bir saat kendime gelemem he.
Yarı yanık ve yanmayanları başka bir tencereye koyup, diğer dibi tutmuş olan tencereye su bıraktım. Önce Meriç'e gidip sarma vereyim ardından gelir bunları yıkarım diye düşünüp odama geçtim üstümü değiştirdikten sonra sarmayı küçük bir saklama kabına bıraktım ve yola koyuldum. Kıymetimi bil lan Meriç efendi.
Az gittim uz gittim dere tepe düz gittim. Meriç'lerin binasının önüne gelince Meriç'e mesaj atma gereğinde bulundum. Şimdi gitsem kapıyı çalsam anası açsa pek hoş olmaz. O yüzden yanim, yine düşünceli bir beğn!
Nil: Hişt bi bak hele
Dışarda kıçım donmak üzereyken beklediğim mesaj gelmişti.
Numara Komşum: Ne var Lağnnn
Nil: Hadi kapıya çık
Numara Komşum: Pardon?
Nil: Hadi lan çık hele
Numara Komşum: ok
Nil görüldü...
Binanın kapısından Meriç'in çıkmasını bekledim ama bir türlü çıkmamıştı bana gelen mesajla şoklara girdim.
Numara Komşum: çıktım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Numara Komşum Bir Deli || Texting
Genç KurguDeli bir numara komşusu ve salaklıkta mastır yapmış bir kızın hikayesi.