Mehmet aniden beni duvara yapıştırıp sinirle kükredi. Yeminle utanmasam altıma sıçacaktım hayatımda onu ilk defa böyle görüyordum. Çok korkuyordum, acayip korkuyordum tabi korktuğumu da belli etmemeye çalışıyordum. Belli etseydim beni ezer ortada bırakırdı. Karşısında her şeye rağmen dimdik durdum ve konuşmasına izin vermeden atıldım.
"Ne yapıyorsun, kendine gel!"
Sinirden küplere binmişti lafım kıçına girmişti o yüzdendi bu öfkesi.
"Sen kimsin de beni arkadaşlarımın yanında rezil ediyorsun."deyince Mehmet, sırıtarak ona baktım işte bu beni rahatlatmıştı lafımın altında kalan biriyle ne tür bir münakaşaya girebilirdim ki?
Lan içimden bile yağdırıyorum süperim be! Tamam Nil artık şu hadsize cevabını ver.
"Adam olsaydın da lafımın altında ezilmeseydin. Sen daha çok rezil olacaksın."dedikten sonra sinirle ona bakıp "ha bu arada sen kendi kendini rezil ediyorsun haberin yok!"deyip gidecektim ki kolumdan tutup sımsıkı bir şekilde duvara yasladı. Lan hıyar kızız diye gücümüz yetmiyor mu sanıyorsun?
Dizimle emanetine geçirip hızla koştum. Eliyle emanetini tutup ardımdan küfürler savuruyordu.
Sen Nil'i tanıyamamışsın köpek! Hadi Hoşt...
Nefes nefese kalmış bir şekilde sınıfa girdim zil yeni çalmıştı. Sırama oturup soluklandım bu sırada Merve yanıma gelip "Ne oldu, iyi misin?"diye sormuştu.
"İyiyim merak etme."deyince merak etmemek elde değil tabi "Kızım anlatsana belli ki bir şeyler olmuş."dedi Merve.
"Merve bir şey yok sadece hoca derse girdi sandım hızla koştum yani olay bu."
Bu hayatta babana bile güven olmaz derler. Benim yakın arkadaşım yoktu olamazdı dediğim gibi ben tektim devamı biliyorsunuz ki yok xd
Belki tek yakın dostum numara komşum olurdu. Aslında o da olmazdı sonuçta birbirimizi tanımıyoruz bile neyin dostuğunu kuracağız?
Az önce yaşadığım olayı düşüneceğime boş boş şeyleri düşünüyorum harbi lan az önce ne yaşadım ben öyle?
Sorgulama başladı geçmiş girsin.
Hoca derse girdikten sonra biri kapıyı tıklatmıştı gelen kişi şerefsiz Mehmet'ti emaneti zarar görmesin diye Allah bilir neler yapmıştır.
Bana öyle bir baktı ki hani derler ya bakışıyla bile öldürür insanı ha işte o biçimdi. Bense sadece sırıttım bu onu daha da kızdırmıştı işte ben de böyle bir salaktım. Çocuk gelse beni tenhaya çekip bir güzel dövse kimsenin ruhu duymazdı.Yok lan Mehmet öyle bir insan değil he doğru o insan değildi. Yani yapma ihtimali yüksek işte şimdi sıçtık.
En iyisi gidip kefen paramı ayırdıktan sonra mezarlıktan güzel bir yer seçmekti.
Tövbe estağfurullah sanki ev bakıyorum. Vallahi çarpılacağım bir gün Allah affetsin.
Amann o köpek bana ne yapabilir ki?
Mehmet'in yapacaklarını hayal eden Nil! Tamamen hayal.
Önce beni bir yere çağırır ben de salağım ya giderim çünkü neden çünkü ben malım. Yanına gittiğimde beni bir depoya kilitleyip tüm işkenceleri üzerimde dener bundan keyif almayıp beni doğramaya karar verir etimi de hayvanlara vermez neden mi? Çünkü Mehmet cani biri. (Beni doğraması canilik olmuyorda hayvanlara vermemesi canilik oluyor yine her zamanki gibi düşünceli bir ben jdjdjdj)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Numara Komşum Bir Deli || Texting
Teen FictionDeli bir numara komşusu ve salaklıkta mastır yapmış bir kızın hikayesi.