9.0

3.6K 387 175
                                    


Sıçtınız denen bokun mesaj atmasını bekliyordum. Bu meseleyi kendim halledecektim. Eğer kötü bir durumla karşılaşırsam Meriç'e konum atıp gelmesini bekleyecektim. Bu kadar da zeki olduğum için kendimi tebrik etmek istiyorum. 

Meriçcim mesaj atınca açıp baktım.

Benim Deli'm: Ee mesaj atmadı mı?

Ayrılmadığımızı anlamasın diye bir araya bile gelemiyorduk. O yüzden mantıklı olarak mesajlaşıyorduk.

Nil: Hayır atmadı

Nil: herhalde bugün atmaz. Sen eve git bende eve gidiyorum   

Benim Deli'm: of o hıyar yüzünden bir araya da gelemiyoruz 

Benim Deli'm: onun kim olduğunu bir öğreneyim işte o zaman görecek 

Nil: sakin ol dostum 

Benim Deli'm: dostum What?

Nil: mesela yani 

Benim Deli'm: uzatırdım ama neyse 

Benim Deli'm: dikkatli git mesaj geldiğinde de hemen bana yaz 

Nil: emredersiniz komutanım 

Benim Deli'm: Aferin böyle akıllı ol 

Nil: aklına başlatma beni sinir etme 

Benim Deli'm: Oo çok korktum 

Benim Deli'm: çok pardon 

Nil: Şu an seni izliyorum kızlar sana bakıyor hızla eve doğru gitmezsen seni parçalara ayırdıktan sonra köpeklerin önüne atarım okkey?

Benim Deli'm: taam be gidiyorum

Nil: Hadi yallah 

Benim Deli'm görüldü...

Görüldünü bir yerine... tövbe tövbe sakin olmalıyım. 

Düşüncelerimi sıçtınız denen şahıs bölmüştü. WhatsApp'tan mesaj atınca onun olduğunu anlamam zor olmamıştı. Çünkü direkt konum atıp oraya gelmemi istemişti. 

0545 *** ** **: *konum*

0545 *** ** **: buraya gel bekliyorum.

Nil görüldü...

Hadi bakalım kimsin öğrenelim. 

Kısa mesafe olduğu için yürüyerek gidecektim havada iyice soğumuştu o bok yüzünden kıçımız donacak hay ben bunun gelmişini geçmişini seveyim! 

Ah şu sıralar küfür bile edemiyorum. Ne kadar zarif ve bir o kadar kibar biriyim.

Aylin ve abimin karşıdan el ele bir şekilde geldiğini görünce istemsizce "Hassiktir!"diyivermiştim. Kesinlikle küfür etmiyordum ama arada oluyor çoğ pardon.

Hemen saklanıp gitmelerini bekledim onlar gözden kaybolunca saklandığım yerden çıkıp koşarak buluşma noktasına gitmiştim. 

Ah başımda bin tane dert var sende oldun bin bir. Neyse sakin olmalıyım bunu da halledeceğim inanıyorum.

Bok halledersin.

Bu iç ses uzun zamandır ses etmiyordu bak yine başladı zırvalamaya. İnsanı deli eder böyle bir iç ses, hâlâ akıllı olduğuma şükrediyorum.

Numara Komşum Bir Deli || TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin