Şu dünyadaki tüm şansımı iki gün içinde kullanmış olabilirim evet kesinlikle olabilirim. Dün Meriç bugün Umut. Allahım yüzüme nur indi de benim mi haberim yok?
"Bir şey demeyecek misin?"
Umut'un sorusuna karşılık tepkisizce ona baktım ardından içimden geldiği gibi afili bir konuşma yaptım.
"Duygularını açıkça belirtmen gerçekten çok hoş buna karşılık benimde sana açık ve net olmam lazım."deyip duraksadım yutkunup devam etmiştim konuşmaya.
"Umut seni umutlandırmak gibi bir niyetim yok o yüzden açık bir şekilde söyleyebilirim ki ben başkasını seviyorum sana şans vermem mümkün değil."
Ah çok taş kalpliyim normalde dizilerde acıyarak reddetme sahnelerini izlerim ama şimdi reddeden benim pü bana kara vicdanlı Nil. Ama ne yapabilirim ki ben Meriçsuyu seviyorum suç benim mi? Hayır tabii ki kalbimin.
Bir dakika ciddi ol anasını satayım.
Çoğ pardon iç sescim.
Düşüncelerimi bir kenara bırakıp Umut'a döndüm bayağı üzülmüş duruyordu. Ama böyle olmaz ki yeminle vicdan azabı çekerim. Ömür boyu bu azapla başa çıkamayıp kendimi dağlara vururum.
Abartma aq.
Biraz abarttım ama haklıyım. Pf üzen taraf olmaktan nefret ediyorum iki dakika küçük Emrah olup geleceğim.
He geldim devam edebiliriz. Umut konuşunca tamamen ona odaklanıp dinledim.
"Başkasını seviyorum diyorsan ona bir şey diyemem umarım çok mutlu olursun."dedikten sonra duraksadı ardından zorla gülümsemeye çalışıp "Beni dert etme duygularımla başa çıkarım bir şekilde."diyerek yanımdan ayrılmıştı.
Çok pis üzüldüm vallahi. Meriç beni reddettiğinde çok kötü hissetmiştim şimdi de aynı duyguyu başkasına yaşattım.
Nil o kadar da önemli biri değilsin anasını satayım. İki güne unutur seni.
Şu iç sesi gebertmek istiyorum. Beni yerin dibine sokmaya bayılıyor. Şu anda da kendime acıdım aq.
Tutarsız olduğum doğrudur beni fazla takmayın pleas.
Biraz daha oturduktan sonra eve doğru yürümeye başladım kafamda kentsel dönüşümler şarkısını da söylemeyi ihmal etmedim. Bu şarkıyı söylememin bir anlamı yok o yüzden bir bok çıkartmayın her şeyden fjdjdj
Eve varmadan telefonum çalmıştı annemin aradığını görünce tırsarak açtım.
"Efem annecim."
"Kız nerdesin sen?"
"Niye ki?"
"Abin ve yengen toplantı olduğunu ve öğrencilerin erken çıktığını söyledi ama sen yoksun ortada. Abinler bile toplantıdan çıkmış geliyorlar."
"Bu haber ne ara bu kadar hızlı yayıldı. Cidden efsane bir teşkilatsınız."
"Teşkilatına başlatma çabuk eve gel gelince de mesaj attığım şeyleri al."diyerek yüzüme kapatmıştı. Bu kadın kesinlikle bir anne. Tüm özelliklerini taşıyor anneliğin.
Markete girip annemin söylediklerini aldım yalnız sanki para sıçıyoruz hiç demiyor kızım sende para var mı? Varsa ben sana sonra öderim gibi gibi. Harbiden bu ne rahatlık anasını satayım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Numara Komşum Bir Deli || Texting
Genç KurguDeli bir numara komşusu ve salaklıkta mastır yapmış bir kızın hikayesi.