8.6

4.6K 477 455
                                    


Meriç'e yandan bir bakış atmıştım tabi o hemencecik benden ayrılıp kenara geçmişti zaten zahmet olacak ayrılsın daha da sıçıp batırmayalım. Meriç endişeyle suratıma bakarken yandan göz kırpıp "Sakin ol ve beni izle."demiştim.

Babama dönüp "Aa babacım."deyip yanına yaklaştım. Babam elindeki sigarayı saklamaya çalışıp "Açıklama yapsan iyi edersin kızım."deyince elime geçen kozu kullanma kararı almıştım.

Babamın kulağına eğilip "Sanki geçen yıl rahatsızlığından dolayı sigarayı bırakmıştın hatta sen bırakana kadar annem sana kök söktürmüştü babacığım. Yanlış mı hatırlıyorum?"diye sorduğumda babamın yüzü düşmüştü biraz düşünüp yanıt verdi soruma.

"Ş-şey öyle olmuştu ama konumuz bu değil."

"Bence konumuz bu baba. Ya da evde annemle bu konuyu konuşalım ne dersin?"

"Ehe kızım şu an konuşup halledebiliriz annen duyarsa benim için hiç iyi olmaz biliyorsun."

"Ah bilmem mi babacım?"

Canım kurtarıcı annem sende olmasan nasıl yırtarım bu işten hiç bilmiyorum.

Meriç'e dönüp "Sen git sonra konuşuruz."dediğimde Meriç kalıp babama her şeyi açıklamak istemişti tabii ki de ikna gücümle onu yollamıştım. Babamla yalnız kalınca bank'a oturup konuşmaya başlamıştık.

"Baba öncelikle senden bir şey saklamayacağım. Zaten gördün. Gördüğün için de pek inkar edip yalan söylemek istemiyorum. Yani gördüğün gibi biz sevgili falan değiliz olamayız o halden bunu çıkarman da yanlış olur."

Ehehehhe lafı nasıl da çevirdim ama. Zaten babam da mal ya anlamayacak.

"Allahtan saklamak istemiyorsun bir de saklamak istesen ne hallere düşeriz kim bilir."

"Çok haklısın babacım."dememle babam sertçe "Nil artık doğruları anlatsan iyi edersin."deyince aniden yüzüm düşmüştü adamı sinirlendirdim bir de pamuk gibi bir şey nasıl oldu da bu ka sinirlendi anlamış değilim.

Bir erkeğin kızına sarıldığını gördükten sonra kızının saçma sapan konuşup bu olayı ciddiye almaması hiçbir babayı kızdırmayacak türden bir şeydir tabii ki çok haklıyım.       

"Baba..."deyip duraksadım ardından "Ben gerçekten Meriç'i seviyorum evet belki size sormadan sevgili olduk ama gerçekten kötü bir niyetimiz yoktu. İkimiz de birbirimizi seviyoruz lütfen bunun için bize kızma."dediğimde arkamızdan bir ses daha gelmişti. Dönüp baktığımda Meriç olduğunu gördüm. Yia öküz gidememiş beni bırakamamış.

"Kenan amca ben Nil'i her şeyden çok fazla seviyorum lütfen bunun için Nil'e kızmayın illa kızacaksanız da bana kızın onun bir suçu yok."

Hangi dizi kanka? Bu tür konuşmalar dizilerde karşıma çıkardı şimdiyse capcanlı bir şekilde Meriç kullanıyordu. Ah hüzünlü, meyveli, güzel kekim. 

Babam boğazını temizleyip "Sizce biz bu yollardan geçmedik mi?"diye sorunca ister istemez gülüp "Yio geçmediniz annemle görücü usulü ile evlendiniz."dediğimde babam ciddiyetle suratıma baktıktan sonra bana eşlik edip aniden gülmüştü.

"Haklısın geçmedik."deyip devam etti.

"Zaman çok değişti önceden görücü usulü vardı şimdiyse tanışmadan, takılmadan evlenmiyorlar. Buna karşı değilim haddinizi bildiğiniz sürece."

Babamın sözüne karşılık Meriç'le birbirimize bakıp hunharca gülümsedik. Anlayışlı bir babam vardı ama tersine de bir annem. Hayatım çok garip doğrudur. 

Numara Komşum Bir Deli || TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin